27 Ağustos 2013 Salı

Kuşadası, Beyaz Dantelli Elbise ve Ananemin Hasır Çantası

  
  Benim gibi özellikle bu romantik örgü dantellere bayılan biri için dantelli şapka ve yine dantel detaylı elbiseyle plaj kombini yapmak çok olmasa gerek değil mi?:P Ama azı karar; öylee plajın ikoncanı gibi olamam valla rahatlığım da önemli o sıcakta:)))


  Şapka DIY havası verse de bu sefer ben yapmadım. Hasır Çanta ise benim için çok özel; ananemin yaklaşık 20 yıl önce Kıbrıs'tan getirdiği bir çanta. Tatilden önce ananeme sordum; ''Anane senin hasır bir çantan vardı duruyor mu hala?'' diye. O da ''evet, hala sapasağlam'' diyince kaptım tabi hemen, sonra koştum denize:)))


       
      Fotolar Kuşadası'nda çekildi. Bu avizelere de bayıldım buarada! Yapmaya çalışsak nasıl yaparız acaba??? Fikirlerinizi bekliyorum:P

Elbise/Dress :Accessorize
Terlik/slippers: Guess
Şapka/Hat: Collezione
Çanta/ Bag: Ananemden/ From my grandma
Gözlük/Sunnies: Ray Ban

33 yorum:

  1. Aynı soruyu ben de anneme sordum senin eski hasır çantan nerde diye? Ne biliyim birine verdim herhalde dedi.. O an yıkıldım :)) tatil fotoğraflarına bayılıyorummm.. Saç rengin çok güzel olmuş bu arada.. Öpüldün!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:)))
      valla ben kesin bazı parçalarımı saklıcam diyorum çünkü annemin de hala değerlendirdiğim aksesuarları ve giysileri olsa da çoğunu vermiş!
      öpüyorum ben de

      Sil
  2. o cantanın guzelliği ne öyle. Ne varsa eskılerde var. :) Sende ortamda supersınız.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) valla öyle ne varsa eskilerde var:P

      Sil
  3. I love your blog! This post is awesome!
    Check out my blog, write your opinion and maybe...follow?
    Where are you from?

    YanıtlaSil
  4. canım dantel ve hasır ancak bu kdar güzel kullanılır:)biraz avize taşı, küçük bir kuş kafesi ve sprey boya ile çok güzel bir diy projesi olur bu avizeler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm , benim de aklıma kuş kafesleri geldi belki denerim:)))

      Sil
  5. meliscim saçının bu tonuna beyazda nefis durmuş
    peri kızı gibisin
    denizle bütünleşen havuz bana gellll diye sesleniyor sanki
    bu arada sende bu yaz ii gezdin gözümden kaçtı sanma :))))
    avizeye gelince anladığım kadarıyla cikcikin kafesini boyuyoruz
    bizim cikcikin adı ŞUŞU :)
    kibele koydu adını
    vee içine benim hep sakladığım avize taşlarından tutturuveriyoruz
    bana kolay geldi ama gerçekten şık ve değişik duruyorlar
    yazlık evlere yapılabilir
    sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülaycım çook teşekkür ederim:)))
      ahh o sonsuzluk havuzu ve manzara beni mahvetti nasıl özledim anlatamam orayı:P
      ben de bi tane cikcik kafesi bulup deneyim en iyisi yazlığa çok tatlı olur cidden:)))
      kibele'yi öp benim için:P
      sevgiler

      Sil
  6. elbiseye bayıldım harika görünüyosun :)

    YanıtlaSil
  7. looking lovely dear !!

    xoxo Marwa
    http://diariesofmeblindoptimistic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Hasır ve dantelin uyumu çok elegan durmuş sanada çok yakışmış canım,
    avizelerde çok güzellermiş rengarenk kuş kafesi gibi :) eğlenceli bence. sevgiler,öpüyorum canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) avizeler çok eğlenceli değil mi çok sevdim ben hemen orda poz verdim:P
      öpüyorum

      Sil
  9. Melis'çiğim, yine harika görünüyorsun!
    Şapkayla çanta ne güzel takım olmuş. Senin kime çektiğin belli oldu...Anneannen çok zevkli bir kadınmış.
    Ben de anneannemin, halamın dolaplarından çıkarttıkları eski eşyalara, elbiselere, kumaşlara, örtülere bayılırdım. Onlara oralarda yazık edildiğini düşünürdüm.
    Kuş kafesli dekorasyon çok hoş görünüyor, bu ara moda galiba. Sitelerde birkaç yerde benzerlerini görmüştüm.

    Tatil güzel şey ama çabuk bitiyor, değil mi :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım çok mutlu oldum. Ananem zevklidir hatta ondan alıp da daha yayınlamadığım birsürü şey var, ara ara yayınlamaya devam edicem:))) Kesinlikle öyle bir köşede durmaması gerekn şeyler, moda zaten bir döngü değil mi?
      Valla tatile de denize güneşe de doyamıyorum ben tekrar gidesim var ama şu yoğunlukta zor gibi.
      sevgiler

      Sil
  10. beyaz+hasır+plaj = süper :))) kuşçudan ilginç kafes alıp sprey boya ile yapılabilir. başka yerden daha pahalıya bulunur kafesler, bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) kuşçuları bi dolaşayım bakalım nasıl kafesler var:P

      Sil
  11. Yaz günleri beyaz vazgeçilmezlerden olur hep :) sanada çok yakışmış canım..
    Bu arada çantanı çok kıskandım, ne anneanne nede babaaane bişey saklamamışlar..Bırak onları annem bile dağıtmış hep..:( Çok sade ve şık olmuşsun canım güzel günlerde kullan çantanı da :) iyi tatiller sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, valla ben de saklmaya karar verdim artık çocuklarım için:P
      sevgiler cnm:)))

      Sil
  12. Hey dear!I just found your blog and I love it!I'm following you now!
    Would you like to follow me? :)

    Kissez!
    Enchanted Ana
    http://everythingaboutlittlesecrets.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
  13. ne şirin bir çanta :)elbise çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  14. Is this your grandmas bag? Seriously?! I must say you look great and romantic;) dress is also really pretty and feminine:)
    have a wonderful time. :)

    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes that's true! This is my grandma's bag:))) She had bought it from Cyprus about 20 years ago.
      Thnx a lot!
      xoxo

      Sil
  15. Her bir kare harika..! Harika olmuş canım dantel ve hasır birlikteliği, benim de çok hoşuma gider. Tüm tatil detayları çok hoştu;) doğrusunu istersen ben doyamadım:)). Yeni saç renginde fotoğrafları iyice güzelleştirmiş, beyazla ayrı güzel duruyor. Kafesler de evlere şenlik doğrusu edinmek gerek;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, hasır çantanın özellikle benim için önemi de büyük:)))

      Sil
  16. renkli kafes lambalar, çantan, elbisen ve gülüşün herşeyinle çok güzelsin. Kuşadası bambaşkadır.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!