23 Ağustos 2013 Cuma

DIY Rhinestone Rope Necklace / DIY Taşlı Kordon Kolye

  


 Kordon, halat gibi materyallerle takı yapmaya başlayalı, elime başka malzeme alamaz oldum. Farklı bir havası var bu malzemenin, takıya bir elegan ama çok özenilmeden şık olunmuş gibi doğal bir hava katıyor sanki... Neyse sanki ünlü bir tablo yapmış gibi konuştum:)))

 İşte yeni DIY / Kendin yap halat/kordon kolyem!!! Yapalı biraz oldu, yaz boyunca da boynumdan çıkmadı ve her gittiğim yerde ''nerden aldın?'' diyenlerle; ben yaptım diyince de ''aaaa satsana bana?'' diyenlerle karşılaştım:)))

  I'm really into with this rope necklaces. This rope material gives an elegant and stylish look in jewellry with a natural way. So I used it many many times for my DIY tutorials. Whenever I wear this rope necklace everbody looks at me and  also asks where did you buy this necklace?'', and I say, thanks I made it:P  Hope you like it too!



   Yapımı çok doğaçlama geliştiği için yapım aşamalarını maalesef fotoğraflayamadım. Elimde belirgin bir model yoktu ve deneyerek, parçaları birleştirerek bişeyler çıkardım.


Güzel ve bol ilham dolu bir haftasonu geçirmeniz dileğiyle!!!

Daha fazla DIY / Kendin Yap Projesi için buraya:)
For more DIY tutorial this way 

36 yorum:

  1. Kesinlikle harika bir model. Tam da sözünü ettiğin gibi, hem şık ama hem de bir o kadar doğal bir havası var. Yine canlı görme şansına eriştiğim için çok beğenmiştim biliyorsun, eline sağlık canım. Kesinlikle bambaşka bir havası var:)! Üstündeki bluzla muhteşem durmuş:) Bence sen de bunlardan seri bir üretime geçmelisin çok elegan çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çoook teşekkürler:))) bu kolyeden çok isteyen oldu hatta bi yerden teklif geldi ama malzememm devamı çok yok. Yani 2-3 tane daha yapacak kadar kadar var. Hatta bahsetmişimdir O halatı kapanan bir tuafiyeden almıştım:))))

      Sil
  2. ya mükemmel olmus bu malzemeleri nerden bulabiliriz çok ayrıntılı bi post istiyorum lütfen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm. Ben halat, süet ip, box chain ve taşlı bir zincir kullandım. Halatım floş kordon iplere göre biraz değişik, kapana bir tuafiyenin elindekini almıştım, şimdi parlak floş iplerden bulabiliyorum. Taşlı zinciri aldığım tuafiye bidaha devamını getirmedi:))) Yani anlayacağın çok değşik yerlerden topladım ve birsürü sipariş almama rağmen elimdeki malzemelerle 2-3 tane daha yapabilicem:))) biraz daha kolay ve malzemeleri ulaşılabilir versiyonu için bir post yapıcam ama:)))

      Sil
  3. Çok güzel ve hoş olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı olmuş balım bu :)
    Satsana bana! :D
    şu halatların ucunu birleştirdiğin sarı şeyden bulamadım ben
    malzemem var ama elleyemem bu ara fırça elimde
    Ege'yi bile boyayasım var :)

    çok güzel olmuşş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha:))) tşk ederim tatlım!
      senin müthiş eserlerini görüyoruz valla bu aralar, harikasın sabır işi o boyama işi:)))

      Sil
  5. Gerçekten çok güzel. Zaten bu sene bu tarz kolyeler çok moda, ben de deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  6. çok çok güzel olmuşş! nasıl şık duruyorr.. bence farklı renklerini de yapmalısın ve kesinlikle satmalısın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, hem farklı versiyonlarını hem de farklı renklerini yapmayı düşünüyorum. Artık hem kendim hem de almak isteyenler için:)))

      Sil
  7. çok güzel bir kolye elinize sağlık, ama benim öğrenmek istediğim saç boyanızın markası ve numarasıyla rujunuzun numarası :) şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve beğeniniz için çok teşekkür ederim.
      Saçım şu an tam rengini yansıtamasa ve tatilde akmış olsa bile en son bakır karamel rengine boyatmıştım.Bundan 2 sene öncesine kadar sürekli röfle yaptırırken, son 1 senedir sadece diplerini açık kumarala boyayarak röfleden kurtulmuştum. Yaklaşık 1-1,5 ay önce de bakır karamele boyattım. İlk kez o renge boyandığı için tam rengini veremedi şu an ama böyle ara ve yine tatlı bir renk oldu.
      Saçımın rengiyle ilgili oldukça soru aldım buaralar, daha detaylı ve çok fotoğraf ekleyerek bir post hazırlamayı düşünüyorum. Takipte kalırsanız daha fazla yardımcı olabilir postum size:))
      sevgiler

      Sil
  8. Canım çok güzel olmuş bu kolye,ne klasik nede spor tam benim tarzım,
    Bayıldım doğrusu eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm beğenmene çok sevindim:)))

      Sil
  9. Blogunuza bayıldım.Takipteyiiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ben de geliyorum:)))

      Sil
  10. ilk fotoya bakınca ay çok zor dedim
    ama anladığım kadarıyla dikerek üç parçayı birleştirmişsin
    öyleyse çok kolaymış yapabilirim ki :)
    senin saçına duruşuna takı çok yakışıyor meliscim
    bende eminim böyle şık durmazdı
    ellerine sağlık yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkür ederim:))) ama sana da çok yakışacağından hiç süphem yok !!!

      Sil
  11. doğaçlama çalışmaları hep daha çok severim, daha samimi oluyorlarmış gibi hissediyorum ^.^
    çokta yakışmış, güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş ve çok da şık duruyor;)

    YanıtlaSil
  13. Hi dear, hope you are doing fine! I'm glad you've started blogging again) I've got to say this necklace is wonderful, well done! Handmade things are the most precious)
    Lovely snapshots as well!

    Alexandra
    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  14. çok güzel olmuş. harika bir fikir. Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  15. Ellerine sağlık canım ben de satsana bana diyenlerden olabilirim :) çok zarif bir kolye olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. maşallah bayıldım ya hemen malzemeleri edinip yapıcam :) elinize sağlık bu arada bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  17. taşlı mıydı zicir öyle taşları sen mi yapıştırdın yoksa? gerçekten çok tatlı olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zincir taşlıydı, çok teşekkkürler

      Sil
  18. Very nice necklace!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  19. Bloguna hızlıca göz attım ve inan bayıldım :) Daha detaylı inceleyeceğim hemen takibe aldım. Bana demişsin ama sen de hem güzel hem çok yeteneklisin anladığım kadarıyla :)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  20. A M A Z I N G !!!!!!! Beautiful !!!!!! Love this <3 I made diy-things too :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!