18 Ağustos 2013 Pazar

DIY / Kendin Yap: Lapis Lazuli Taşlı Pratik Altın Zincirli Bileklik Yapımı

   ''Lapis Lazuli'' taşına ve içindeki altın ışıltılara bayılıyorum!!! Ama bu taşla sürekli takabileceğim modern bir bileklik yapmamıştım. 
   
   Mutlaka duymuşsunuzdur diğer doğal taşlar gibi ''Lapis Lazuli''nin de birçok işlevi var. Güçlü enerji vermesi ve derin düşünmeye yardımcı olması gibi... Doğal taşlar belki sayılan bütün etkileri göstermiyor ama bence zaten doğal olmaları zaten bir artı...




  Taşın içinde bulunan harika altın ışıltılarla uyan ve yaklaşık 15 sene önce anneme Almanya'dan gelen ve günümüze kadar halen daha kararmadan, bozulmadan kalabilen altın suyuna batırılmış zinciri kullandım. 

  Hobi malzemeleri satan yerlerde kararmayan altın mataryeller olmamasından çok şikayetçiydim; özellikle de kapatma aparatı, halka vb... materyellerde. Neyse ki yavaş yavaş getirmeye başladılar.  Artık kararmayan malzemelerden kullanıyorum. Çok severek yaptığım altın rengi bir takının kararmasıyla emeklerim boşa gidiyordu.


Bakalım lapis lazuli taşlı bilekliğim bana vadettiği huzurlu etkiyi sağlayacak mı? Sağlamasa bile altın ışıltıları benim gibi altın rengi hastası birini mutlu etmeye yeter sanki:))))

Herkese mutlu, ilham dolu pazarlar...

Melis
xoxo
Daha Fazla DIY / Kendin Yap Projesi ve Takı için Buraya

Dr. Beckmann Renk Koruyucu Mendil Yorumum

21 yorum:

  1. Canım, ne kadar şık bir bileklik olmuş. Kullandığın kapatma aparatı da çok güzel. Öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm:)))
      öpüldün!

      Sil
  2. Sayfanın güzelliğine değinmeden geçemeyeceğim, harika olmuş canım, ellerine sağlık, yeni görünüm çok tatlı olmuş. Lapis Lazuli'nin getirdikleri güzel olsun, ama verdiği mutluluk evet daha önemli bence de.. Güzel günlerde kullan Melis'ciğim. Çok hoş duruyor gerçekten, doğal taşları ben de çok seviyorum. Öptüm canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy cnm benim çok teşekkür ederim:)))
      tanıdığım, doğal taşları en iyi kullanan en güzel parçalar yaratasan blogger sensin, beğendiysen ne mutlu!
      sevgiler öpüldün!

      Sil
  3. yine kolay yine çok şık cicim ne diyelim :)))
    bu arada bloğumdaki yayın sorunundan dolayı yeni bir blog açtım.
    modavesaireburcu.blogspot.com yeni adresim. orda yazılarım okuma listelerine düşecek inşallah :) takip edersen çok sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:)))
      Bende de bu aralar aynı sorun var yazılarım çok geç düşüyor okuma listesine, yeni adresine geliyorum, umarım çabuk çözülür bu sorun
      sevgiler

      Sil
  4. Canım taşlar hakkında bir bilgim yok ama değişik ve güzel bir taşmış.Bende altın parıltısını çok beğendim,zincirinde çok havalı güzel bir bileklik olmuş eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm, aynen ben de rengini ve altın pırıltısını sevdim aslında:)))
      sevgiler

      Sil
  5. çok güzel olmuş canımm çok beğendim ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuş, Enerji seninle olsuuun ! (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm, umarım pozitif enerjiler hepimizle birlikte olsun:)))
      sevgiler

      Sil
  7. Taşlar kişilere göre farklılık gösterir ama bilinen özelliklerini özelliklerini en ham hallerinde gösterirler bu biraz işlenmiş görünüyor daha ham tam doğal taş alırsanız belki farkı anlayabilirsiniz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısınız, ben birazcık rengine ve altın pırıltılarına kapılarak takı yapma amaçlı aldım. Ama dediğinizi araştırıcam özellikle ametist taşı için..
      sevgiler

      Sil
    2. ametist benim en sevdiğim taş malum mor :)) aldığınızda faydasını görürsünüz..

      Sil
  8. ama ozlemisim ben senin bu DIYlarini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlımmmmm ben de seni özledim ama!!! bundan sonra öyle ara vermicem daha sık birlikteyiz:)))
      sevgiler

      Sil
  9. Firavunların taşı. Favorim! Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  10. çok güzel olmuş bu bloga bayıldım dıy projelerine ayrı bir bayıldım :) iyi ki keşfettim

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!