1 Ağustos 2013 Perşembe

DIY Kendin Yap Dantelli Jean Şort / DIY Lace Trim Jean Shorts

Dantel ve güpürlü detaylara ne kadar hayran olduğumu az çok biliyorsunuz. Özellikle de keten dantel ve güpürleri kullanmaya bayılıyorum. Hazır tatil hazırlıkları yaparken, bu sene bol bol gördüğümüz dantelli şortlardan bir DIY yapayım dedim:)))


eski kotu süsleme

   Malzemeler basit, eski veya giymediğiniz bir jeanden kestiğim şort ve keten dantel.
Ben bu modelde şortun bir bacağına ve arka cebinin birine tamamen dantel diktim.


giysilere dantel işleme

  Bu dantel de yine ananemden aldığım, onun eskiden kalan dantellerinden. Bu yayınımda bulduğum bütün dantel ve güpür çeşitlerinden bahsetmiştim.


  Jeanle dantelin, özellikle de keten dantelin birlikteliğini çok seviyorum ben. Tatilde bol bol giymeyi planlıyorum bu şortumu:)))

  Dantel ve güpürlerle yeni DIY/ Kendin yaplar gelmeye devam edecek. Takıntım devam edecek gibi görünüyor:P

Sevgiler

xoxo


  Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


14 yorum:

  1. eline sağlık aşkım :) cok gusel

    YanıtlaSil
  2. süpersin :) ama ben yapamam galiba en iyisi satın alayım ben de dantelli şortları çok beğeniyorum çünkü :)

    YanıtlaSil
  3. Melis' çiğim, nekadar klas olmuş ! Hem salaş, hem çok şık, vintage havası bile var, süper bir iş çıkarmışsın.

    Bu jeanler kalın ve kaba gibi görünüyor ama hemen her şeyle de nekadar yakışıyor.

    Sana keyifli ve eğlenceli tatiller dilerim. Bol bol sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. wuuu
    harika olmuşş
    moda illee para harcanarak olmuyor
    biraz zevk göz olacak insanda :D
    bizde hepsinin olduğu gibi hahhah

    öperimm

    YanıtlaSil
  5. canım çook güzel olmuş ben de danteli bu şekilde kullanmayı çok seviyorum.sıradan jean şorta inanılmaz hoş bir hava katmışsın güle güle giy;)

    YanıtlaSil
  6. çok tatlııı
    ve yaratıcı
    fikrine sağlık
    shortun tüm sertliği kaybolmuş bi anda

    YanıtlaSil
  7. Canımmm harika olmuş bu şort! Bayıldım:)

    YanıtlaSil
  8. vaaaaay çok hoş olmuş, ellerine sağlık ^.^

    YanıtlaSil
  9. Çok tatlı olmuş canım ellerine sağlık. Harika bir değerlendirme projesi. Bayıldım çok yakışmış. Danteli yalnızca tek tarafına kullanma fikri bence harika.

    YanıtlaSil
  10. herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederim!!!!
    çok mutlu oldum:)))
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. yaaaaaaaaaaaaaaaa cok superısnnn becereklı guzel bloggerdaısm

    YanıtlaSil
  12. Maşallah diyorum super olmuş her zaman ki gibi (:

    YanıtlaSil
  13. Cok guzel olmus. Oldum olasi Diy bloglari cok severim. Seninkinide cok begendim cok hos isler basarmissin. Sevgilerle :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!