28 Temmuz 2013 Pazar

Buralarda Yokken Neler Yaptım; Yeni DIY Bilekliklerim / New in DIY

Çoookkk uzun zaman oldu ve ben blogumu, takipçilerimi blogger arkadaşlarımı inanılmaz özledim!!!!

Uzun süre yayın yapmadım, ülkemizin içinde bulunduğu durumdan dolayı içimden gelmedi yayın yapmak... Sonrasında da iş yoğunluğu derken araya zaman girdi. Peki bu arada neler yaptım? İşte artık yavaş yavaş ara verdiğim dönemde yaptığım DIY'larımı, takılarımı, alışverişlerimi paylaşmaya başlıyorum:)

Kordon iplere takmış durumdayım. Bilekliklerimde de bolca kullandım.





 Bej rengi taşlı olanı eski DIY/ Kendin yap takılarımdan hatırlarsınız. Yapımı burada.

tassel bracelets

Bilekliklerde ve kolyelerdeki püskülleri çok görmeye başladık bu aralar. Dayanamadım ben de en sevdiğim iki rengi pastel boncuklarıma püskül olarak iliştiriverdim:))) Yapımı kolay detaylı açıklamasıyla yapımları yakında geliyor.

Umarım beğenmişsinizdir, güzel yorumlarınızı çooook özledim:))))

Herkese şimdiden iyi haftalar, çoook kolay geçsin bu hafta!!!

xoxo
Melis

26 yorum:

  1. ellerine sağlık çok beğendim..

    YanıtlaSil
  2. Hepsine bayıldım, o cici ellerine sağlık :) Bu arada sıra taşı doladın mı, yoksa ufak ufak kesip diktin mi, yani bileğine değiyor mu o taşlar canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim cnm, taşı sıra sıra dolayarak yaptım, bileğime değiyor ve maalesef giysilerime takılma yapabiliyor:)))

      Sil
  3. melisciğim gerçekten özledim seni
    neredeyse handan'a soracaktım
    hoşgeldin yine :)
    seni görmek güzel
    bileklikler her zamanki güzel ve renk uyumları çok hoş
    pırıltılı şeyler tasarlamakda uzmansın zaten
    ama itiraf edeyim o taşlar ipekli bluzlarımı falan çektiriyorya sinir oluyorum o zaman :)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nasıl özledim anlatamam!!!
      Sizlerden uzak kalmak yaramıyor bana, bundan sonra daha da aktif olmaya çalışıcam:)))
      Bu taşlara doyamıyorum doyuyorum dediğim zaman bile yine dönüyorum onlara
      Sevgiler

      Sil
  4. Çok özlettirdin kendini, Melis' çiğim !

    Yoğun çalıştığını biliyorum, bir de malum hepimizi etkileyen durumlar...

    Bilekliklere bayıldım, kordon nekadar yakışmış, taşlar da ışıl ışıl. Ellerine, emeğine sağlık.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nowa Hanımcımm ben de çok ama çok özledim.... Sizler bide Eskişehir'de olduğunuz halde görüşemez olduk....
      Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için, en kısa zamanda görüşmek üzere
      Sevgiler

      Sil
  5. Hepsi çok şık ama ben en çok son karelerdeki boncukluları beğendim, çok güzel renkleri, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. inanılmaz güzel olmuş, bayıldım :)

    özlemişim seni :)))


    smrdmr.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler!!! ben de özlemişim:))))

      Sil
  7. Canım gerçekten uzun bir ara oldu senin ki..Ama sonunda dönmene çok sevindim :)
    Yaptıklarına bayıldım, hepside çok şık ve çok sadeler, oldukça da kolaylar..Ellerine sağlık Meliscim, malzemelere bir ulaşabilsem bende yapacağım bir şeyler, amaa ne mümkün..Ulusa gitmek çok lüks oldu artık :)Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, bu sefer çok uzun bir ara oldu evet ama biraz da içimden gelmedi...
      Ben de senin yapacaklarını merakla bekliyorum:P
      sevgiler

      Sil
  8. dönmene sevindimmm. diylerini özlemiştim :) kordon bilekliklere bayıldımm

    YanıtlaSil
  9. Harika işler bunları ben yakından da görme şansına eriştiğimden, çok çok güzel durduğnu, harika görüntüğünü bizzat söyleyebilirim. Muhteşem görünüyor gerçekten, ama o soft renkleriyle onlar püskül oldu demek, harika olmuş canım, eline sağlık, çok yakışmış gerçekten. Geç kalmışım bu güzel yayına. Çok öptüm seni, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm benim çok teşekkürler. Senin ince zevkinden geçtiyse, onay aldıysa çok mutlu oldum:)))
      sevgiler
      öpüyorum

      Sil
  10. ayyy sen nerelerdesin kuzu yaa
    yorumunu googook da görünce hemen damladım aa Melis dönmüş diyeee
    çok özlemiştim senii
    yine harika bir dönüş yaptın
    bileklikler harika ötesi, çok şirin ve şıklar gerçekten
    bendede var bu ipten taşlar da var denesem mi acaba :D
    ama ikisini birleştiren o sarı köprülerden yok
    kolay bulunur mu ki o ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyy cnm benim inan ben de çoookkkkk özledim!!!!!!
      insan böyle güzel iletişimleri etkileşimleri özlüyor tatlım:)))))
      bu günlerde biraz daha fazla ilgilenicem blogumla hasret gidericem sizlerle:P
      o sarı köprülerden hobi malzemecilerinde satılıyor bi bak istersen
      sevgiler öpüyorum

      Sil
  11. melisciiim hoşgeldin tekrar!
    ama çok özledik ki seni:)
    Bilekliklerin bir harika ve bence artık bir satış sitesi açma zamanın geldi. En azından yeni bir blogda satış yapabilirsin çünkü harika şeyler yapıyorsun!
    öpüyorum çok sevgiler bebikom

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim ben de çok özledim ama yaaaa:))))))
      çok teşekkür ederim güzel yorumun iöin, satış sitesi için çok talep geliyor ama ben hala zamansızlıktan şikayetçiyim bu aralar çok isteyen oldu bunlardan ama çok yapamadım.
      Umarım yakında...
      öpüldün cnm!!!

      Sil
  12. Hoşgeldin tekrar :) Kot şorta bayıldım canım :)Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  13. cokcokcokcok guzel olmuslar canım ellerıne saglık ve hosgeldınnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  14. i like it!!! it's nice :) great job ;)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!