17 Mayıs 2013 Cuma

New in: Bu Aralar Export Mağazalardan ve Pazardan Bulduklarım

  Genelde alışverişlerimi yayınlıyorum biliyorsunuz ama yayınlamaktan en çok zevk aldıklarım export mağazalardan ve pazardan yaptığım ihraç fazlası giysi alışverişleri. Oralardan değişik birşeyler bulmanın verdiği keyif bir başka bence. 

  Bunlar birkaç haftadır yakalayabildiklerim. Mango, H&M ve bilmediğim birkaç export markadan ürünler var. Hepsini numaralandırdım, görsellerin en altından bakabilirsiniz.





1- Bu rengarenk işli Mango bluz pazardan. Genelde defosuz ürün almaya çalışsam da bunu çok sevdiğim için küçük bir lekesi olmasına rağmen aldım.

2- Bu mavi elbise H&M etiketi bile kesilmemiş duruyor. Hiç bir defosu yok çook sevdim bu elbiseyi:))) Bu da pazardan

3- Görselde çok iyi çıkmadı ama mint yeşili-mavi payetli bir bluz bu. Artık payetlerden sıkılsam da mint yeşili pulların hatrına aldım.  Export mağazadan.

4- Şeffaf leopar desenli bej bluz Tally Weijl. O da pazardan bulundu.

5- Haki yeşil sevdam bitmedi. Kolları dantellisini bulunca kaçırmadım:))) Export mağazadan.

6- Siyah beyaz çizgili bir bluz edinmek iyi oldu. Her zamanki bluz tarzım hafif salaş önü kısa arkası uzun. Pazardan buldum.  Reiss diye bir marka ve ihraç fazlası. Markayı duymamıştım ama internetten araştırınca sıradan bluzlerinin bile 55-60 € olduğunu görüp sevindim:)))
 Reiss markasının sitesini incelemek isterseniz buradan bakabilirsiniz.

29 yorum:

  1. Canimm harika seyler almissin! Carpadan mi aldin? Nasil severdim Eskisehir'deyken. Hepsine bayildim. Burada pazar bilmiyorum hic. Olsa da haftaici olan pazarlara gidemiyorum:( gule gule giy hepsini, giyince bize de goster:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, evet çarpadan buldum çoğunu karıştırınca güzel tekleme giysiler çıkıyor:))) giydiğimde post yapmaya çalışıcam cnm:P

      Sil
  2. Çok güzel şeyler seçmişsin yine güle güle kullan canım,ben 1 numaranın renklerine bayıldım çok güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Hesaplı alışveriş gibisi yok, tüm aldıklarını güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum cnm:)))) çok sağol!

      Sil
  4. iyi günlerde kullanın bazen export ve pazarlardan çok güzel parçalar çıkabiliyor gerçekten ben de sık sık bakarım öyle yerlere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ben ara ara bakarım böyle farklı orijinal şeyler çıkıyor:)))

      Sil
  5. Canım bunlar tam bir ganimet hepsi de çok güzel Özellikle ilk resimdeki mango tshirt beni benden aldı.Güle güle giy;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim de favorim mango oldu:)))

      Sil
  6. The first blouse is very nice!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  7. Süper parçalar yakalamışsın,iyi günlerde kullan cnmcm! :*

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller Melisciim, güzel günlerde giy tatlm:)
    öpücükler!

    YanıtlaSil
  9. amazing top!! great purchases :)

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan iyi parçalar bulmuşsun:) blogunun da yeni izleyicisiyim benm bloguma da beklerim):öptüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim geliyorum ben de:)))

      Sil
  11. Güle güle giy canım hepsi birbirinden güzel bence de iyi ki almışsın;) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim:))))

      Sil
  12. Melis' çiğim ,

    Hepsi birbirinden şık ve güzel. Böylelerini bulmak için epey emek vermişsindir. Üzerinde çok daha güzel duracaklarına eminim canım. İyi günlerde kullan.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))

      Sil
  13. Hem güzeller hemde ucuz daha ne olsun güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  14. bayaadır post girmiyorsun tatlım
    iyimisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benim sağol iyiyim ama çok yoğunum birşeyler yapsam bile post hazırlamakta zorlanıyorum maalesef:((((
      en kısa zamanda tempoya alışıp eskisi gibi devam etmeyi planlıyorum:)))))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!