26 Mayıs 2013 Pazar

Güzel Bir Doğum Günü, Kordon/Halat Kolyeler ve Tatlı Hediyelerim

  Geçtiğimiz hafta cumartesi günü sevgili gooogoook (Handan)'un doğum günüydü. Ben her zamanki yoğunluğumdan o güzel akşama dair postu yeni toparlayabiliyorum:)))) 

  Handan'ın doğum günü sayesinde çok sevgili diğer Eskişehirli blogger arkadaşlarımız Nur's Butik (Nur), Nowacraft (Nowa Hanım)'la görüşme fırsatımız oldu. Bu çok keyifli akşamda anı yaşamanın verdiği mutlulukla çok fazla fotoğraf çekemesek de size o güzel günden kalanları derledim:))) 

  Sevgili Handan tekrar tekrar mutlu yıllar diyorum kendisini tanımak büyük bir zevk! 
  

     Bu arada geçtiğimiz ayda hem benim hem de sevgili Nuryyl'nin doğum günüydü. Aslında birlikte bir kutlama yapacaktık ama Nur'un minik oğluşları hastalanmıştı. O yüzden yeni görüşme fırsatı bulabildik. Sağolsun düşünceli arkadaşım benim doğum günümü unutmamış, essence'in bu güzel rujlarını benim için seçmiş. 
  
  O kadar güzel renkler seçmiş ki tam benlik!!! İki renk de sürekli elimin altından düşürmediğim renkler. Tekrar çoook teşekkürler!

  Sevgili Nur inanılmaz güzel ve modern tasarımlar yapan ve güzel dikişler diken bir blogger. Öyle ki onun diktiğini bilmeyen biri Mango'dan alıp giymiş sanabilir, öyle güzel ve zarif bir tarzı var.
   
  Bu güzel boyunluğu da bana hediye edeli baya uzun zaman oldu aslında ama araya benim yoğun dönemim girince kombinleyip fotoğraflama fırsatım olmamıştı. Harika bir parça havalar belki ısındı ama bu hala çok güzel bir aksesuar olma özelliğini koruyor benim için . Gecikmiş bir teşekkür olacak ama çooook teşekkür ediyorum kendisine!

  Nur'un güzel tasarımları için buradan bloguna bakabilirsiniz.


Kordon ve halat iplerle yapılan kolyelere takmış durumdayım. Öyle ki bütün bir yaz devam edecek gibi:))) Geçtiğimiz haftalarda bu kordon bilekliği yapmıştım. En kısa zamanda kendime de birkaç kordon kolye yapacağım ve sürekli takacağım:))))

1. Fotodaki gri boncuklu zincirli uzun kolyeyi Nowa Hanım için yaptım.

2. Fotodaki beyazlı mavi taşlı-incili kordon kolyeyi maviş güzel gözlerine uysun diye Nur 'a yaptım.

3. Fotodaki gri kordon incili ve taşlı kolyeyi de sevgili Handan'a yaptım. Biraz süslü mü oldu sanki:))) Kendi tarzımda yaptım gibi biraz:P

  Herkese iyi pazarlar, yeni hafta hepimize güzellikler getirsin!

18 yorum:

  1. Canım hediyelerin çoook güzel. Ne kadar hoş böyle bir arada olup sürekli görüşebilmeniz. Kolyelere de bayıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, keşke sen de gelebilsen bi ara geldiğinde haber ver bize de bişeyler yapalım:)))

      Sil
  2. Melis'çiğim ne harika bir yayın olmuş böyle, konudan konuya geçişlerle...

    Ne güzel bir akşamdı, hepinize tekrar teşekkür ederim. Hediyelerimiz ise birbirinden şık ve göz alıcı. Ellerine sağlık canım.

    Fazla özletmeden tekrar görüşelim, sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım, en kısa zamanda tekrarlayalım:)))

      Sil
  3. yaptığın kolyelerin hepsi çok hoş görünüyır boyunluğuğunda dediğin gibi çok zarif

    YanıtlaSil
  4. Lovely pieces, love that lipstic:)
    Have a good time:)

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  5. Canım benim mahçup ediyorsun beni, boyunluğuda rujlarıda beğenmene çok sevindim güle güle kullan. Senin yaptığın aksesuarları zaten büyük beğenile kullanıyorum,halat kolyede yeni favorim,ellerine sağlık canım ben teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm sen mahçup ettin asıl, çok güzel şeyler seçmişsin, kendi tasarımın olan boyunluğu da çok sevmiştim yoğunluktan yeni kombinliyorum. Tekrar teşekkürler:)))

      Sil
  6. Wow, hepsine bayildim canim,
    seni cok ozlemisim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmm benim çoook teşekkürler!
      aynen ben de seni özledim bu aralar uzak kaldım buralardan:(((

      Sil
  7. Melisciiim ne güzel şeyler hazırlamışsın gözüm gönlüm açıldı:))))
    cnm beyaz kolyeye bittim!! sahipleri güzel günlerde kullansınlar
    öpücükler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çoook teşekkür ederim:))))

      Sil
  8. Sevgili Melis'ciğim güzel hediyelerin için çok teşekkürler yeniden. Gerçekten çok hoş bir akşamdı;) ben de hepinize teşekkür ederim. Cicilerin hepsi birbirinden hoş gerçekten. Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim ne demek rica ederim, kesinlikle çok hoş bir akşamdı doğum günün vesile oldu toplanmamıza iyi ki de oldu!
      en kısa sürede tekrarlanmasını diliyorum:)))
      sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!