12 Mayıs 2013 Pazar

Golden Rose Rich Color 06 Tatlı Şeftali Rengi

   Şeftali, somon, yavruağzı, mercan gibi renklere ayrı bir sempatim var nedense. Özellikle havaların ısınmasıyla bu renkler sanki bana güneşi, yazı hatırlatır, şeftali mevsimi geldi gibi hissederim:)))

   Denemeyi bir süredir istediğim Golden Rose Rich Color'ın bu tonlarda bir rengini görünce de hemen aldım ve çok da sevdim.

  Nowadays this amazing nail polish is my favourite and the peachy color reminds me the hot summer days:))) Hope you like it! Happy mother's day...
 xoxo

golden rose rich color 06

   Golden Rose Rich Color 06 numara, içinde hafif ve incecik altın simleri olan bir oje.  Tek katta renk eldesi, kalıcılık ve kalın fırça özelliği var ki, benim yerli kozmetikte pek rastlamadığım birşey kalın fırça olayı. Çok da güzel sürülüyor tavsiye ederim.



golden rose rich color kullananlar

  İlk görselde tek kat, ikincinde çift kat uyguladım. İkisini de kullanabilirim aslında; tek katta renk eldesi çok aradığım bir özellik, zamanım kısıtlıysa ve oje sürmem gerekiyorsa çok rahat oluyor.

Golden Rose'un ojelerindeki bu yenilikçi hareketleri benim çok hoşuma gidiyor. Ne dersiniz siz de sevdiniz mi?

Herkese mutlu güzel bir pazar dilerim. Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun!


17 yorum:

  1. ayy bu nası tatlı bir renkk böylee :)) bayıldım hemen almalıyım

    YanıtlaSil
  2. Benimde bu renge karşı bir zaafım var canım,ojedeki parıltılar çok hoş durmuş güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  3. Nasıl tatlı yumuşak bir renk bu böyle.Bayıldım.Bende istiyorumm :))) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Aman tanrımmm bu rengi 3 yıl önce pastelden almıştım ve bi daha üretilmedi, çok üzülüyordum hala azar azar sürüyorum bitmesin diye :) nasıl mutluyum şuan anlatamam çok sağol canım bu bilgi için :) öptümmm!

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmiş gerçekten 2 kat hali iyi görünüyor=))

    YanıtlaSil
  6. What a beautiful berry color! Manicure is neat and simly great, well done))) Thanks for sharing such a nice post!
    Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  7. Bu renkleri çok seviyorum abartılı olmadan çok ama çok hoş gösteriyorlar tırnakları, bu seriyi de merak ediyordum zaten güle güle kullan:*

    YanıtlaSil
  8. nerdeyse iki ay önce almıştım bu ojeyi ve bende çok sevdim. senin de dediğin gibi acelem varsa hep bu ojeyi sürüyorum çünkü tek kat yeterli oluyor :)

    YanıtlaSil
  9. melisciim merhaba:)
    çok güzel bir rengi varmış, ben de bu renkleri çok severim ve bu oje alacaklarım arasına girdi! tam baharlık! deniycem, teşekkürler!

    YanıtlaSil
  10. çok haklısın
    iki kat zor kuruması dışında bir de vakit alıyor
    bizler meşgul insanlarız dimi ama :)
    çok yakışmış meliscim
    anneler günün senin ve tüm kadınların kutlu olsun

    YanıtlaSil
  11. Rengi haria! Güzel günlerde kullan.. :)

    YanıtlaSil
  12. Amannn nasıl da bunu görmem. Ne kadar tatlı durmuş ojeler. Renk zaten harika kalın fırçayla tek hamlede sürme kolaylığı çok önemli hakikatten de. Neticede üst üste yapılan uygulamalar her an sıkıntı yaratabiliyor gerçekten de önemli birşeyden bahsetmişsin canım. Çok yakışmış güzel tırnaklarına, tam baharlık olmuş hakikatten de;)güle güle kullan, Sevgiler Melis'ciğim.

    YanıtlaSil
  13. wow, beautiful color. Love your nails! ^^

    YanıtlaSil
  14. MERHABA NE KADAR ZAARIF ELELRINIZ VAR BENIMKI SOSIS GIBI MALESEF AMA SUKUR KI VAR :)
    BLOGUNUZU SEVDIM CEKILISM VAR BEKLERIM :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!