28 Mayıs 2013 Salı

DIY: Ütülerken Yanan Gömleği Modaya Geri Dönüştürme/Tamir Etme

   Bu gömleği nasıl sevmiştim! Öyle güzel bir kumaşı var ki, kareli ama şifon üzerine işlenmiş değişik bir şey . Hatta bana çok büyük geldiği halde aldım daralttırdım ama o kadar narin bir kumaşı var ki ütülerken yanıverdi:(((

   Böyle güzel bir neon sarı hem de şifon gömlek atılır mı hiç? Bu sezon takıntım haline gelen danteller de yine yetiştiler bana:)))

dantellerle gömlek yenileme
ütüyle yanan giysiye ne yapabilirim
 Biraz şanslı sayılırım ki gömleğin orta bölgelerinden değil de birazcık etek uçlarından yandı. İkinci görselde yanan yerin deliklerini görebiliyorsunuz. Kestirsem çok kısa olacaktı ve ben maalesef bir'' crop top'' hayranı değilim:)))


neon sarı dantel

  Oldukça kalın bir dantel buldum. Sarı toz kumaş boyasıyla boyadım. Ama rengi elde etmek için danteli boyanın içine daldırmamla çıkarmam bir oldu. Elimle biraz diktim ama baktım içime sinmedi terzime dikiş geçmesi için rica ettim.

 Burada ananemden hala siyah ''singer'' makinayı getiremedim. Gerçi getirsem de dikiş faaliyetlerinde bulunacak enerjim ve vaktim yok maalesef bu aralar.

dantelle gömlek yenileme

 Görselden de farketmişsinizdir kumaşın çok ince ve değişik bir yapısı var. Bu gömleği geri dönüştürmesem, tamir etmesem yazık olacaktı sanki değil mi?

32 yorum:

  1. Eski halinden çok çok daha güzel olmuş, eline sağlık^^ Kestirsen de güzel olurdu ama bu haliyle süper olmuş!^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, kesilse baya bi kısa olacaktı öyle de pek giyemeyebilirdim ondan dantel dikeyim dedim:)))

      Sil
  2. çok iyi yapmışsın canım çok beğendimm rengi ve kumaşı çok güzel ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Gömlek gerçekten çok güzelmiş,renk benimde favorilerimden dantelide ayrıca sevdiğim için ben bu halini daha çok beğendim :) gömleğin orjinalinde dantel detayı var gibi durmuş ellerine sağlık canım.Bence sen dikiş makinasını bir an önce getir dikişe başla eminim harika şeyler çıkacak,öpüyorum canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, senin gibi zevkli birinden bunları duymak çok hoş:)))
      ah bir başlayabilsem dikişe en azından böyle ufak tefek şeylerle... Yoğunluk bahanem oldu işte:P

      Sil
  4. ayyy atılır mı hiççç
    harika olmuşş

    YanıtlaSil
  5. süpersin ! nasıl güzel olmuş ben olsam atardım hiç aklıma gelmezdi bayıldım bu fikre :)

    YanıtlaSil
  6. ne guzel akıl etmişsin. Ben de maalesef sakar bir insan oldugumdan kazaya kurban gidiyor hep sevdiğim şeyler. Bu yöntemle kurtarabilirim belki :)

    Bu arada gömlek çok hoşmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, atma tabi sende yapılabilcek şeyler çıkabiliyor:)))

      Sil
  7. Kumaş çok hoşmuş gerçekten. Ama gömlek biraz dantelle süslenmek istemiş, sana böyle bir oyun oynamış.

    Çok iyi bir çözüm bulmuşsun. İstersen kol kenarlarına da ince bir dantel geçebilirsin ama kıvıracaksan olmaz tabii. Rengi de çok güzelmiş, iyi günlerde giy.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))) yine harika yorumlamışsınız Nowa Hanım! dimi sanki oyun oynamış bakalım nasıl çözeceksin bu olayı demiş...
      çok teşekkürler
      sevgiler

      Sil
  8. Ayyyy çok üzüldüm, çok sevdiğimiz şeylere birşey olunca çok üzülüyrum .. Ama bak sen ne kadar güzel ikinci bir hayat vermişsin ve harika olmuş tatlım.. Süper fikir, elbette yazık olacaktı çok güzel bir gömlekmiş hakikaten.. Güle güle kullan yeni halini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm, valla kaç kere yaktım ben de böyle gömleklerimi ama şansıma bu sefer tamir edilebilecek gibi oldu:)))

      Sil
  9. melisciğim öyle bi yapmışsınki gömleği tasarlayıp hazırlayan görse 'ben niye düşünemedim' diyecek sanki :)
    harikasın
    ii ki yanmış desem kızmazsın dimi :))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen sana katılıyorum Tülaycım, gömleğin havası değişti bişey eksikti sanki onda:)))
      çok teşekkür ederim!

      Sil
  10. Gayet şık olmus ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  11. çok güzel olmuş cnm iyi etmişsin ne güzel bir gömlekmiş, sen de geri dönüştürmüşsün, ellerine sağlık bayıldım:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, bişeyler yapmasam içim rahat etmicekti valla:)))

      Sil
  12. Canımm gömlek çok şekermiş, üzülmüştüm yandığına ama dantellerle çok daha zarif olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. ayy bu gömeleğe kıylır mı hiç kumaşı gerçekten çok güzel ve farklı:)dantelli hali de çok şık olmuş canım çok iyi düşünmüşsün eline fikrine sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm kıyamadım valla:)))

      Sil
  14. Nerdeyse iyi ki yanmış diyeceğim..Çok güzel bir dönüşüm olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) dimi cnm gerçekten yanınca geldi bu fikir geldi aklıma :P çok teşekkürler

      Sil
  15. Canım sen de harika dönüştürmüşsün. Ben yeni gördüm. Bence Yeni hali Çok çok daha güzel olmuş. Eline sağlık: Tül dantelin böylesi güzel boyanmasına hayran kaldım. güzel günlerde giy canım. Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm! Senin böyle düşünmene çok mutlu oldum. Senin çalışman çok daha profesyonel ve güzel olmuş bence ben onu daha çok beğendim daha iyi bir örnek:))) öpüldün!

      Sil
  16. wow, great idea! very creative :)

    YanıtlaSil
  17. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!