8 Mayıs 2013 Çarşamba

DIY Twist Taşlı Kordon Bileklik / DIY Cord Bracelet with Rhinestones

  Hiç bu kadar uzun bir ara vermemiştim sanırım:))) Ama bu aralar o kadar yoğunum ki yapmış olduğum takıların bile yayınlarını hazırlayamadım. 
  
  Bu kordon bileklikleri ve kolyeleri çok seviyorum, güzel bir kordon kullandığımızda çok şık ve kaliteli durabiliyor. Bilekliğimin modeli Twist'in bu sezonundan. Ben çok severek kullanıyorum umarım siz de beğenirsiniz:)))

  After a long break I'm back again with a lovely DIY. I'm a huge fan of cord bracelets and necklaces in this season. Finally I inspired from the ''Twist'' cord bracelet and made a different version. 
Hope you like it, it's a really easy to make DIY. 

cord bracelet



Twist ilkbahar-yaz koleksiyonundan
  Twist zaten her ürünüyle hayran olduğum bir marka, bu güzel bilekliği de  uzun zamandır kafama takılmıştı.Ben taş miktarını daha az tuttum kordonumu çok beğendiğim için onun daha çok gözükmesini istedim.
twist bileklik

         Nasıl beğendiniz mi? Güzel yorumlarınızı özledim şimdiden:)))

24 yorum:

  1. ben cok begendım pratik ve şık. :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok güzel olmuş bilekliğin,kullanışlı olduğuna eminim eline sağlık.Kışın daha rutin ve sakindi sanki bahar havası yaramadı bize :) kolay gelsin öpüyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm bileğimdeki demirbaş bileklerimden oldu bu:))) valla bahar havası yaramadı bir de bir koşturmadır gidiyor zor yetişiyorum herşeye:P
      öpüyorum, sevgiler!

      Sil
  3. Canımmm, çok şık olmuş!! Kordonu çok beğendim, daha iyi görünmesi güzel olmuş. Arkadaki sardunyalar da süper görünüyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler,ancak balkonda fotograf çekebilmeye fırsat bulabildim arkadan da karanfillerim sardunyam gözüküyo çok seviyorum onları:)))

      Sil
  4. çok şık
    taşları çok sevdim
    beyaza ışıltı yakışıyor doğrusu
    vee yokluğun farkediliyor gerçekden melisciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyy ben de nasıl özledim bi bilsen!!! bloglarınıza da hiç bakamıyorum kusuruma bakmayın nolur bu haftasonu telafi edicem:))))

      Sil
  5. Ellerine sağlık canım model hem sade ama bir o kadar da şıkmış gerçekten çok beğendim. Bence öyle bir model ki spor ya da şık farketmeden herşeyle kullanılabilir. Siyahla gece kıyafetlerinin de gözdesi olabilir;) Çiçeklerine bayıldım balkondaki ne hoşlar ben geçen seneden hezimete uğradım da. çiçeklerime şemsiye açmama rağmen kavruldular. Bu sene cesaret edemedim henüz:) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkürler, böyle bazen basit ama şık detayları çok sever ya insan öyle bişey oldu buda:))) hatta annem de çok beğendi ona da yapıcam:P çiçeklerim şimdilik iyi durumda gibi aa ortancamı büyütemiyorum nedense o bi çiçek açmadı:)))

      Sil
  6. Meliscim çok şık ve pratik bir bileklik..Bende yapmalıyım hemen :)
    Ellerine sağlık canım, çok ta ara verme lütfen :) sevgilerrr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm yaa sorma bu aralar hiç iyi değil biran önce telafi etmem lazım:))) sevgiler

      Sil
  7. I do love it, well done! Nice pictures as well;)
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  8. you have great ideas :) Football is a beautiful sport :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerine sağlık canım bayılıyorum DIY projelerine çok beceriklisin buna da bayıldım çok zarif olmuş üzerindeki taşlarla :) öptümm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim tatlım:))))

      Sil
  10. Ellerine sağlık ben de deniycem :)

    Bloguma beklerim :)

    http://dollyneverland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. yaaa yaptığın herşeye bayıldım gerçekten çok güzeller,ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!