31 Mayıs 2013 Cuma

DIY: Pastel Taşlı Rengarenk Yaka Kolye / Colorful Statement Necklace

    Bir sürü taşlı kolye yaptım ama hiç rengarenk bir kolye yapmamıştım. Bu tatlı pastel renkli taşları görünce de hepsini bir arada kullanmak istedim, coştum:))) Biraz fazla renkli ve taşlı olduğu için de renklerin kaybolması için mavi gömleğimle kullandım.

  I guess this is my most colorful DIY necklace! I know it's a little bit striking but combining it with the blue shirt looks nice to me:))) I have really sensitive and allergic skin so prefer using real white leather to glue the stones on it. 
By this way it's possible to prevent the allergic reactions . Hope you like it! 


renkli yaka kolye yapımı



renkli taşlı kolye yapımı

   Taşların tabanı için elimdeki yumuşacık bir parça koyun derisini kullandım. Böylece yaz sıcaklarında tenime değerek alerji yapmasını eneglledim. Cildim çok hassas maalesef:(((

taşlı kolye yapımı

Bol ilham dolu, renkli bir haftasonunu geçirmeniz dileğiyle!

Daha fazla DIY/KENDİN YAP projesi  için buraya:)))))

Have nice and inspiring weekend!

xoxo

FOR MORE DIY TUTORIAL click here!

38 yorum:

  1. İnanılmaz güzel bir kolye olmuş, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. Canımm muhteşem bir kolye olmuş!! Renk uyumuna, taşlara bayıldım. Harika kombinlemişsin ayrıca. Ellerine sağlık. Öpüyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim:)))

      Sil
  3. Yine harika bir kolye, taşların rengi yerleşim düzeni çok muntazam olmuş canım :) Mavi gömlekle çok zarif durmuş.Güle güle kullan canım,çok ama çok beğendim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm beğenmene çok sevindim:))))))

      Sil
  4. şahane olmuş ellerine saglık güle güle güzel günlerde kullan cnm..

    YanıtlaSil
  5. Bayıldım en kısa zamanda yapıcam!

    Bloguma beklerim :)

    http://dollyneverland.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Meliiissss naptın sennn, bayıdlım ben bu kolyeye..
    Hiçte dikkat çekmiyor merak etme, hatta beyazla giy bir gn ve yine fotola, çok güzel olmuş canım
    galiba kutuda olacaktı koşup bir bakım varsa hemen bende yapayım :D sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmmmm çok teşekkürler, çok parlak geldi birden bana ben de biraz mavi gömleğin ardına sakladım beyazla da çok güzel oldu aslında:))) bekliyorum seninkini de:P
      sevgiler

      Sil
  8. Harika olmuş Melis' çiğim, bayıldım !

    Pastel renkler olduğu için bir arada güzel bir armoni oluşturmuşlar. Tabii neyle, giydiğin de çok önemli ki sen çok iyi bir seçim yapmışsın. Süpersin canım, ellerine sağlık.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoookkkk teşekkür ederim Nowa Hanımcım çok mutlu ettiniz beni:)))

      Sil
  9. Oyyyyy bayıldım tatlım vallahi, ellerine sağlııkıkkkkkk :)

    YanıtlaSil
  10. enerji saçıyor yeni tasarımın
    anladım renk seviyorsun sen
    hımm demekki renkli bir kişiliğin var:)
    çevrendekiler çok şanslı :)
    sevgiler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyyyyy Tülaycım çoook teşekkür ederim!!!! senin bu güzel yorumların beni çok mutlu ediyor...
      Renk kullanmayı çok seviyorum ben nasıl doğru bir tespit yaptın:))) Çok mutlu oldum
      sevgiler

      Sil
  11. şahane olmuş ki ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. cok guzel olmus melegim,
    o gomlegede bayiildimm :)

    YanıtlaSil
  13. Canım ne güzel bir kolye olmuş. Çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  14. This necklace is so beautiful, well done! Nice post!
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.com

    YanıtlaSil
  15. Çoook çok güzel bir çalışma canım! Nasıl soft renkler:) ve ne kadar tatlı bir model olmuş. Tam yazlık bir çalışma bence ve ne kadar çok renkle birlikte kullanılabilir, harika bir fikir güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy cnm benim çok teşekkürler:))) sen böyle düşünüyorsan çok mutlu olurum ben:P

      Sil
  16. renkleri çok güzel canım eline sağlık böyle ağır bir havası var ama cıvıl cıvıl olduğundan günlük de çok rahat kullanılabilir :) Ben çok sevdim... Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  17. Ayy bayıldım yaaa tüm DIY larına bayılıyorum senin zaten canım :) ellerine sağlık tam yazlık bir kolye olmuş her şeyle kullanırsın :)

    YanıtlaSil
  18. You had a nice idea, I love this necklace!

    http://moongreyhound.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  19. I like it!!
    what about follow each other?

    LOVE,
    JS photography

    YanıtlaSil
  20. Wow, that necklace is really amazing!
    Love it!
    best regards from México <3

    YanıtlaSil
  21. so talented, love all your DIYs

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!