24 Nisan 2013 Çarşamba

Trend Plexi/Transparent: Şeffaf Bir Sezon!

  Biliyorsunuz bol pleksi, transparan detaylarla dolu şeffaf bir sezon yaşıyoruz. İlk zamanlar yoğun bir şekilde gördüğümüz tamamen transparan çantaları hala kullanma taraftarı olmasam da biraz daha renkli ve opak olanları şimdi gözüme daha hoş gelmeye başladı. Şeffaf topuklar ve takılar ise favori parçalarım.
  
 Peki siz bu trendi sevdiniz mi, tamamen şeffaf çantaları kullanır mısınız? Yorumlarınızı bekliyorum, favori pleksi parçanızı da söylemeyi unutmayın:)))

 You know the hottest piecess of the season are the Plexi/Transparent details. I couldn't used to wear a transparent clutch but plexi heels and jewels are my favourites. 
Let me know which one is your favourite? Do you prefer using a transparent clutch?

valentino plexi heeles shoes
Valentino Spring 2013
pleksi çanta modası




shourouk taşlı pvc kolyezara renkli transparan çantalar


plexi topuklu ayakkabılar

1- Alexandre Vauthier
2- Chloé 
3- Dries Van Noten 
4- Christian Lauboutin
5- Valentino
6- Gianvito Rossi

12 yorum:

  1. Zara'nın lego gibi şeffaf clutchlarına bayıldım. İlk başta bende önyargılı bakıyordum ama akıma dayanamayıp pembeli bi şeffaf çanta aldım ve bütün kombinlerimle kullanmaya başladım. Favori parçam 5 numara Valentinolar

    YanıtlaSil
  2. Canım çok beğendim seçtiğin görselleri. Ben de tam senin de ifade ettiğin gibi tamamiyle şeffaf olanları tercih edemiyorum. Çünkü herşeyin tam olarak göründüğü bir çanta istemem açıkçası, yarı şeffaf, opak olanlar olabilir. Bu arada ayakkabı açısından ilk görseldeki Valentino Spring 2013 nude tonları gerçekten çok hoş. Öte yandan çanta olarak Zara 'pembe çantasını gerçeten çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Benim favorim ayakkabı ve takılar canım,çantayı kullanamam herhalde içinde herşey mevcut olduğu için dışardan bakanların göz zevki bozulur :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel hepsi canım bende çok seviyorum şeffaf ayakkabıları çok zarif duruyor :)

    YanıtlaSil
  5. Kesinlikle ne tam nede yari transparent cantayi tercih etmiyorum:) Ama ayakkabi ve takilar cok chic, onlari gonul rahatligi ile seve seve kullanabilirim:)

    YanıtlaSil
  6. çantamın şeffaf olduğunu düşünemiyorum bile:)
    içinde bazen yani acil durumlarda prensesimin bezi bile olabiliyor :))
    ama topukta pleksi favorim bu yaz
    hemen edindim bidane:)

    YanıtlaSil
  7. Valentino'nun tüm şeffaf modellerine bayılıyorum. Uygun bir ayakkabı bulsam hemen dönüştüreceğim:)Shourouk tasarımlarının hayranı olduğum biliniyor zaten:)

    YanıtlaSil
  8. seffaf cantaları kullanamam sanırım ama ayakkabılar gercekten cok şık:)

    YanıtlaSil
  9. benim bu sezonki takıntım kendileri:)
    mükemmel parçalar seçmişsin melisciim kiss u!

    YanıtlaSil
  10. seffaf ayakkabıları yıllar once gormus hıc begenmemıstım yanı ayak soz konusu olunca bılemeıdm :)))

    YanıtlaSil
  11. şeffaf aksesuarlar bu sezon kesinlikle benim de favorilerimden

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!