21 Nisan 2013 Pazar

Nude/Ten Rengi Oje Sorunsalım ve Flormar Oje Matlaştırıcı Deneyimim

  Güzel bir nude/ten rengi oje arayışım bir süredir devam ediyor ama bu tonlarda seçenek çok olmasına rağmen ben istediğim tarzdaki ojeyi bulmakta zorlandım. Aşağıda belirttiğim 4 markayı da denedim. Sizin kullandığınız nude/ten rengi hatta somon rengi ojeleri de çok merak ediyorum lütfen paylaşın benimle:))))


ten rengi oje çeşitleri

1- Essence Nude Glam: Şu meşhur Essence ojeleri ve Nude glam serisini ilk kez deniyorum. Ama benim aldığım oje bozuk diye düşünüyorum. Ojeyi sürmekte çok zorlandım dalgalı dalgalı oldu ve gece sürdüm ertesi gün öğlen uçları soyuldu.
Fiyatı: 2,5 TL

2- Pastel 73: Aralarında hem ton olarak hem de kalite olarak daha iyi diyebileceğim bir oje. Rengi somona kaçan bir nude; fırçası biraz daha geniş olsa sürümü daha iyi olabilirdi ama genel olarak Pastel'in ojelerini seviyorum.
Fiyatı: 2 TL

3- Flormar Plus Quartz 10: Yine bozuk olduğunu düşündüğüm bir oje bu. Tonu çok güzel ama ne zaman Flormar'ın plus Quartz serisiden alsam süremiyorum dalgalı bozuk bir kıvamda oluyor. Anlamadım sorun aldığım yerde mi? yoksa bu seride mi?
Fiyatı: 1,5 TL

4-NYC Expert Last Nail Polish: Bu markayı ilk kez deniyorum, Watsons'da görünce ve 7 gün dayanıklılık iddiası olunca denemek istedim. İyi ki almışım cidden güzel bir oje. Fırçası kalın sürümü rahat, daha hızlı kuruyor. Bu tarz ojelere göre fiyatı da iyi 3,5 TL. Ama bu renk biraz şeffaf bir ten rengi yani French Maniküre uygun.


matlaştırıcı oje nasıl uygulanır

    Matlaştırıcıyı da ne zamandır denemek istiyordum. Sevgili blogger arkadaşım gooogoook bu yazısında ışık grisi bluzüyle, ışık grisi ojesini matlaştırıcı uygulayıp kombine edince çok beğenmiştim. Hatta hemen ondan görüp matlaştırıcı aradım ama bulamamıştım sağolsun o da bana bir tane alıp hediye etti. 

  Görsellerde Nude ojelerden en sevdiğime yani Pastel 73'e Flormar Matifying Top Coat yani matlaştırıcı uyguladım. Aslında daha farklı renklerde matlaştırıcı uygulaması kendisini daha fazla gösterebilir ama ben bu somon renginde de çok sevdim, yumuşacık birşeymiş gibi görünüyor sanki. Farklı renklerle deneyen arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum:)))
            STiL POSTLARIM VE MODA YAZILARIM İÇİN TIK TIK>>>   
 Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!
Follow me on 

 
                                                                 

      

31 yorum:

  1. essence ten çok memnunum ben canım sendeki bozuk yani beklemiştir bence,flormarı denedim bende fakat yol yol çizgiler oldu bende onun bozuk olduğunu düşündüm:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes çok seviyor, çok güzel renkleri var benim şansıma hem bu rengi bulmakta zorlandım hem de bozuk denk geldi sanırım:))))

      Sil
  2. essence nude glam benim favori ojem .Normalde hiç oje kullanmam ama bu renge bayılıyorum :) seninkinin bozuk olma ihtimali yüksek bence benmkinde dediğin sorunlar yok çünkü :)
    SEVGİLER..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bozuk olduğuna inanmaya başladım bu kadar da kötü olamaz sanırım:)))

      Sil
  3. pastel ojenin matlaştırıcı sürülmemiş haline bayıldımm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlı bir renk değil mi, benim de favorim o şu an::)))

      Sil
  4. ben de essence'den cok memnunum..hic nude oje sevmeyen biri olarak diger tonlarinida kolleksiyonuma almami sagladi.bence tekrar sans ver ona :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle cnm yaa, iyi ki paylaşmışım benimkinde bir hata olduğunu anladım artık:)))

      Sil
  5. Love it! It is grate!!!
    Keep in touch!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    YanıtlaSil
  6. Matlaştırıcısız pastel kesinlikle. Oje sürmekte inanılmaz beceriksizim ellerim de çocuk eli gibi zaten tombik :) ama her şeye rağmen diğer tonlarda da en iyi sonucu "genelde" pastelden alıyorum. Tatlım bir de dünyanın en pahalı ojesi de olsa sıcak ve güneşe dayanmaz. Aldığın yerde buna dikkat etmiyor olabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma cnm aynen ben de beceriksizim:))) ben zaten essence ojeyi alırken şüphelendim standında kalmamıştı bir kenarda buldum kesin bozuktu o bir de Gratis'ten aldım:P

      Sil
  7. Ben Oriflame More by Demi Tea Rose rengini kullanıyorum ve çok güzel bir nude, ne zaman sürsem birileri rengini soruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm mutlaka bakayım ona da cnm söylediğin iyi oldu değişik markaları da denemek istiyorum

      Sil
  8. Pastelin rengi güzel durmuş bence,matlaştırıcı farklı bir hava vermiş renge değişik olmuş onu da beğendim güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, ben de iki türlü de kullanırım diye düşündüm değişik bir hava veriyor gerçekten

      Sil
  9. hem mat hemde parkak ikiside çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de senin gibi ikisini de ayrı bir hoş buldum:))) teşekkürler

      Sil
  10. renklere icim acildi valla !: )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin cnm, sen de geldin içimizi açtın:)))

      Sil
  11. Amazing manicure! love the soft tone!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    YanıtlaSil
  12. ımmmmm ben hıc ten rengı kullanmıyorum ama sen hepsını denemısın tuh...bence pastel guzel duruyor ama bılemedım kı :) sevgıler canım

    YanıtlaSil
  13. Çok hoş duruyor canım gerçekten bayıldım ellerine ve seçtiğin renge. Eller güzel olunca oje ne kadar hoş gösteriyor, ben çok çok beğendim. Güle güle kullan diğerleri de hoş aslında renk açısından, parlatıcı kıvamında da kullanılabilir. Yaza girerken gerçekten Nude tonları seçimi daha da üst sıralara yerleşiyor, bahara yaza ne kadar yakışıyor bu tonlar, çok güzel bir yayın olmuş, canım deneyimlerini paylaşman çok iyi olmuş, teşekkürler, sevgiler:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim ama ben senin ellerni daha çok beğeniyorum:))) nude tonları çok sevdim ben aslında renkli oje severdim ama bu aralar girdiğim ortamlara böyle soft nude tonlar daha uygun olacak. Tekrar teşekkürler cnm çok sevdim matlaştırıcıyı:)))

      Sil
  14. Bu rengi çok severim.Maşallah ojeyi de çok düzgün sürmüşsün :)Ben oje sürmeyi çok beceremiyorum.Hep taşırıyorum.Oje sürmek ayrı bir sanat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm aslında ben de pek düzgün süremem ama bu sefer denk geldi sanırım teşekkür ederim:)))

      Sil
  15. flormar ı kullanıyorum ben memnunum belki de kurumustur senin aldıgın iki kat sürünce güzel bi tn cıkyor ortaya :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!