9 Nisan 2013 Salı

Miroslava Duma'nın Takip Edilesi Stili

 Olivia Palermo'dan sonra stili en takip edilesi kadınlardan olduğunu düşündüğüm Miroslava Duma, stiline zarif duruşunu ve sevimli gülümsemesini ekleyerek, bazen cici bir genç kadın gibi, bazen elit ve modern şehirli bir kadın, bazen maskülen bir havayla karşımıza çıksa da her daim moda kurbanı olmadan şık olmayı başarabilenlerden bence. Kendisinin gelmiş geçmiş en şık Rus kadınlarından biri olabileceğini düşünüyorum:))) Siz ne dersiniz?





                                                                               

Görsellerin kaynakları: Harpersbazzar.com
                                  Miroslavadumatumblr.com
                                         
                                                      Beni sosyal medyadan takip etmek için

Follow me on


7 yorum:

  1. Boyu sence kaçtır ;)) bende çok seviyorum tarzını yakıştırıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minicik bir kadın dimi:))) ama biliyo bu işi

      Sil
  2. eh diyeyim sen anlarsın :))
    bence senin tarzın daha güzel
    ben genç nesilden mirandanın tarzını seviyorum

    YanıtlaSil
  3. Boyu 1,53 diye okumuştum bir yerde=)) Çok beğeniyorum ben de, nasıl yakıştırıyor kendine herşeyi

    YanıtlaSil
  4. Paylaşımlarını beğendim tatlım takipteyim:) bana da beklerim:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Melis'ciğim, ben de çok beğeniyorum stilini, hoş bir tip;)

    YanıtlaSil
  6. sahane gıyınıyor..sadece bız su mınnos eteklerı ıyıp cıkamıyoruz tatıl yerlerı ve ozel mekanlar harıc..yoksa nasılda tarz degıl mı...sahaneeeeeee

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!