27 Nisan 2013 Cumartesi

H&M Inspired Şeffaf Neon DIY Kolye

  Bu kolyeyi İstanbul'a gittiğimde H&M'de görüp çok beğenmiştim ve ben bunu kesin yaparım diyip almamıştım. Bu sezon oldukça şeffaf trendlerle karşı karşıyayız biliyorsunuz, bazı aksesuarlarda çok beğeniyorum bu trendi işte bu da onlardan biri. Şu ana kadar yaptığım kolyeler arasında yapımı en kolaylardan, ama şimdiden favori kolyem oldu hatta hemen takmaya başladım bile:)))


hm şeffaf kolye


     
hm inspired transparent necklace

  Şeffaf neon kolyemi nar çiçeği ceketim ve krem dantel bluzümle birlikte giydim. Özellikle ceketle birlikte çok sevdim bu kolyeyi. Görseller de sevgili gooogoook (Handan)'a ait. Buradan ona çok teşekkürler, bu fotoğrafları çektiğimiz günle ilgili detaylar gelecek:)))

37 yorum:

  1. çok yakışmış bebeğimmm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  2. ooo bakıyorum handanla birlikte düşman çatlatıyorsunuz:))
    kıskandım ama
    neyse bellimi olur belki ilerleyen yıllarda bende katılırım aranıza , memleketim nede olsa :)
    kolye birebir aynı olmuş tebrikler melisciğim
    hazırını almak yerine yeteneğini konuşturmanı taktir ettiğimi bil , sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'ı tanımak onunla aynı şehirde yaşamak büyük bir şans, aynen keşke sende burada olsan yanımızda olsan çok isterdim gerçekten, ilerleyen yıllardan önce de burada ol ama bir ara, minik prensesin de gelsin hatta:)))
      çok teşekkür ediyorum, yapımı çok kolay olunca almayım dedim yaptım:)))
      sevgiler!

      Sil
  3. Güle güle kullan canım çok güzel olmuş ;)

    YanıtlaSil
  4. Canlı canlı görme şansına sahip olduğum için şanslıydım o gün;) Hakikatten çok şeker bir çalışma olmuştu. Ceket ise gerçekten süperdi. Buluşma nedenini bir sonraki postta öğrenirler arkadaşlar ama çok güzel bir gündü canım, teşekkürler herşey için;) Göz diktiğimiz duvarı kapmasalar daha güzel görseller yakalayabilirdik. Sevgiler:)).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkürler, o gün harika bir gündü detayları gelecek ben teşekkür ederim asıl çok mutlu oldum:)))

      Sil
  5. Harika olmuş canım çok beğendim,yapımı kolay ama kombinle harika bir parça olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm cidden kolay oldu ama çıkarası gelmiyor pek bi sevdim ben de:)))

      Sil
  6. Aaa daha bugün gördüm bu kolyeyi bayılmıştım ama almadım başka beğendiğim kolyeyi aldım :)
    Şuan nasıl mutlu oldum bu postu görünce hemen deneyeceğim bu DIY projesini ama malzemelerimi nerden alacağımı bilmiyorum ne yazık ki :/
    Çok harika olmuş canım güle güle kullan öptümm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler, tuafiyelerde hobi malzemesi satan yerlere bak çok kolay bulursun yaparsın mutlaka, ben de h&m de görüp çok sevdim kafama takılmıştı:)))

      Sil
  7. Canımmm kolye muhteşem olmuş. Kırmızı ceketinle ne kadar güzel olmuş. Rujunun rengine de bayıldım. Bu aralar ikimiz de şeffaflardan gidiyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm, şeffaflara takıldım ben de bu ara, bu kolye de 1 aydır aklımda en sonunda istediğim şeffaf boncukları bulunca yapayım dedim:)))

      Sil
  8. Melis' çiğim, ne kadar sade ve şık olmuş. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))

      Sil
  9. saka gibisin be kadin ! :D bayildim

    YanıtlaSil
  10. love this necklace and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    YanıtlaSil
  11. how creative!! like it a lot :> and so easy to do it by yourself:) thanks for sharing!!

    YanıtlaSil
  12. Canım çok güzel olmuş güzel bir DIY projesi imiş :) Fakat ben ilk resimde sadece en alttakini gördüm tasşalrdan hakikaten şeffafmışlar haha yandan görünüyor rahatlıkla da beyazın üzerinde görmek azcık zor haha :) Güle güle kullan. Bunun kurdalesini değiştiri her renkle de uyums ağlanır süpermiş haaaa :)

    YanıtlaSil
  13. You look so gorgeous dear! Your DIY is amazing :)
    Wish you a beautiful day& a amazing weekend!<3

    YanıtlaSil
  14. daha mı güzel olmuş ne!
    harika görünüyor, ellerine sağlık bebeim:)
    kırmızı çok yakışmış!
    öpücükler!
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/04/spring-where-have-you-been.html

    YanıtlaSil
  15. Love your DIY!! great post

    coloreport.blogspot.mx

    YanıtlaSil
  16. Great idea!! Love your blog!! Hope you visit mine!!

    YanıtlaSil
  17. LOVE this neckless!

    http://piggymix.blogspot.it/2013/04/in-park.html

    YanıtlaSil
  18. Great idea!! I like your blog!! Hope you visit mine!!

    YanıtlaSil
  19. gercekten cok basıt ve kullanıslı kolye yasasın kolyeler

    YanıtlaSil
  20. hemen denemeliyim çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!