28 Nisan 2013 Pazar

Güzel arkadaşımdan Harika Doğum Günü Hediyeleri / Amazing Birthday Presents from My Dear Blogger Friend

  Blogumda hiç belirtmedim ama geçen hafta cumartesi günü benim doğum günümdü. Çok sevgili blogger arkadaşım Gooogoook (Handan) da doğum günümü bildiği için bana çok güzel bir sürpriz yaparak beni inanılmaz mutlu etti ve duygulandırdı ve harika bir gün geçirdik.

 Yayınımı ancak şimdi yapabildim çünkü görselleri hem gün ışığında güzel bir şekilde çekebilmek hem de güzel hediyesini denemek takıp fotoğraflamak istedim. 

  I didn't mention aboout it but last saturday was my birthday. My dear blogger friend Gooogoook (Handan) suprised me and arange a little party for me! We had so much fun. 
And also this amazing handmade necklace and perfume are her presents for my birthday.
She designed this amazing resin rose necklace for me:)))I fall in love with it. 
I also love the Oriflame Dancing Lady perfume, it's so fresh and lovely. Thanks a lot to her again! You can check out her blog and her desings here.



  İlk görseldeki bu inanılmaz güzel  çiçekli kolye sevgili Handan'ın yetenekli ellerinden çıktı. Resin rose hayranlığımı belirtmiştim, o da bu tatlı gri resin rose'lu kolyeyi benim için tasarlamış ve yapmış.



  Sevgili Gooogoook (Handan) kolyenin kutusunu bile elleriyle yapmış(ilk görselde görebilirsiniz), nasıl bir emek, nasıl düşünceli bir insan buradan anlaşılıyor zaten.

  Handan'ın ayrıca bir güzel hediyesi daha vardı o da çok fresh inanılmaz güzel bir parfüm olan ''Oriflame Dancing Lady''. Tam bir bahar yaz kadını gibi hissettim çok tatlı hoş bir koku. Düşünceli arkadaşıma buradan çok ama çok teşekkür ederim. Blog dünyasında böyle insanlar tanıyabilmek çok güzel bir duygu!



  Ben bu kolyeyi çıkarmak istemiyorum onunla uyuyabilecek kadar çok ama çok sevdim!!!  Siz de Gooogoook Handan'ın blogunu ve tasarımlarını merak ediyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.

  Herkese mutlu haftalar!

36 yorum:

  1. Aaay, canim benim keske haberim olsun :(
    Iyiki dogmussunn

    YanıtlaSil
  2. Melis' çiğim, doğum günün kutlu olsun! Gönlünce gelişmelerin olacağı, keyifli ve mutlu bir yaş dilerim.

    Handan' cığım zaten çok ince düşünen, zarif bir insan, hediyeleri de onu doğrularcasına olmuş. Onun ellerine sağlık, sen de güle güle kullan.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))

      Sil
  3. Canııııııııım melisciiim geçmiş doğum günün kutlu olsun nice mutlu yaşlara :) güle güle kullan şahane kolyeni ;)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım hediyelerini,Handan'cımın da ellerine sağlık yine harikalar yaratmış :)ben hastalıktan dolayı programa katılamadım ama tekrar bir program yaparız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, yine yapalım bişeyler hem seninkinin de kutlayamadık :)))

      Sil
  5. Doğum günün kutlu olsun cnm, nice yıllara:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Geçte olsa doğum günün kutlu olsun musmutlu yıllarrr

    YanıtlaSil
  7. doğum günü kutlu olsun
    iiki doğmuşsun melisciğim :)
    handan gerçektende ne kadar yetenekli
    özel bir hediye olmuş
    ii günlerde tak canım
    blog arkadaşlığının en güzel örneğisiniz siz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, gerçekten harika bir insan Handan, çok ince onun gibi birini tanımak çok güzel...

      Sil
  8. cool idea!

    http://www.thefashionfraction.com

    YanıtlaSil
  9. Canım benim doğum günün kutlu olsun. Handancığımın hediyeleri de çok güzel. Güzel yaşlarda kullan:)

    YanıtlaSil
  10. ask saglık ve mutlulukla kullan canım

    YanıtlaSil
  11. Aman Allahımmmmm bana teşekkürler edilmiş ortada yokum nasıl mahçup oldum:) Ama sen mazeretimi biliyorsun değil mi canım, başkaları bilmese de sen nedenini bildiğinden bağışlarsın umarım.
    Asıl benim için çok büyük bir keyifti o günü. Malum duvara göz dikenler olmasa daha da güzel fotoğraflarımız olabilirdi, ama bu güzel fotoğrafları sen çekmişsin ve harika olmuş,

    Ne diyeceğimi bilemedim canım, çok utandım. Nice güzel, mutlu, sağlıklı, başarı dolu seneler diliyorum. En içten sevgiler canım:) öptüm çoook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim asıl sen mahçup ettin beni inceliğinle güzel dostluğunla...
      çok keyifli unutmayacağım bir gün yaşadım, tekrar teşekkürler!
      sevgiler
      öpüyorum çok...

      Sil
  12. Doğum günün kutlu olsun tatlım:)Hediyelerini de güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  13. Happy birthday!! Mutlu yillar!! :) beautiful necklace :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much honey, You're very kind!

      Sil
  14. Çok zarif bir hediye, Handan hanımın ellerine sağlık, uğur getirsin size de, nice mutlu yaşlara ;)

    YanıtlaSil
  15. Öncelikle geçmiş doğum gününüz kutlu olsun, nice mutlu yaşlara. Severek takip ettiğim Handan Hanımın bloğunda yazıyı görünce, hemen ziyaret etmek istedim. Ne mutlu böyle dostluklar kurabilen sizlere!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum!

      Sil
  16. Canım doğum gününü en içten dileklerimle kutluyorum.Bir süredir buralarda yoktum.Bloğunu karıştırmaya doyamadım :) Hediyelerinde şahane.İnsanın böyle günlerde dostlarını hissetmesi kadar mükemmel bir şey yok :)
    kocaman öpüldün
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum!
      sevgiler

      Sil
  17. Doium günün kutlu olsun:) necklace is wonderful;)
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler!
      thank you so much, you're very kind..
      xoxo

      Sil
  18. geçmiş dogum gunun kutlu olsuuun :)

    kolyene bayıldım!

    eskisehirde blogger var mı dedim senin linkini verdiler ben de koştum geldim :) takipteyim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim! kolyem de çok tatlı çok sevdiğim Eskişehirli bir bloggerın hediyesi aslında:)))
      çok sevindim yine bir hemşehrimi bulduğuma!!! ben de geliyorum hemen cnm:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!