1 Nisan 2013 Pazartesi

DIY Vintage Güllü Kolye / Resin Rose Vintage DIY Necklace

 4 günlük zorunlu bir aradan sonra tekrar merhaba. Kısa bir ara olsa da blogumu ve sizleri özledim:)))Yoğun geçen birkaç gün ve küçük bir seyahat derken geçen haftam DIY kendin yap postu olmadan geçti maalesef. Hemen arayı kapatalım:P Geçen sezon ve bu sezon da bolca gördüğümüz ''resin rose'' kolyelerden yapmayı uzun zamandır istiyordum. Bakalım nasıl yaptım:)))

  After a little break we're gonna make a trendy DIY Necklace again! Today I show you how to  make  a resin rose necklace. It's quite easy. Get foam roses, polish them with nail polish to give a resin rose effect. I prefer pastel colors.  Hope you enjoy it, have a nice week:)))





INSPIRATION RESIN ROSE NECKLACES

    İlham kaynağım Erickson Beamon'un bol güllü ve renkli kolyesi, Prada'nın taşlı güllü kolyesi, Oscar De la Renta'nın büyük güllü kolyesi, Marni'nin de yine farklı tarzdaki güllü kolyesi ve Sevgili Gooogoook (Handan)'ın, bu postunda yaptığı grili,beyazlı, siyahlı o harika kolyesi oldu. Tabi onun gülleri benimkinden daha güzeldi, resin rose şeklindeydi. Ben onlardan bulamadım. Hatta ortadaki uçuk pembe gülüm de sevgili Handan'dan eksik kalan parçamı tamamladı sağolsun:)))

STEPS
  Resin Rose'lardan bulamadım onlarla kesinlikle daha da güzel olurdu. Renklerini beğendiğim köpük güllerden kullandım. Özellikle pastel renkleri tercih ettim. Plastik/resin rose etkisi verebilmek için kat kat cilaladım ojeyle; zaten farkı görebilirsiniz yukarıdaki görselde. 



Herkese mutlu, tüm zorlukları kolayca atlatabileceği güzel bir hafta dilerim:)))

40 yorum:

  1. aw this necklace looks fantastic on you!! like it so much:)

    YanıtlaSil
  2. Renklerin uyumu harika olmuş,güllerde kolyede gerçekten güzel durmuş hiç görmemiştim bu tarz beğendim eline sağlık canım sen yaparsın da olmazmı ;) iyi haftalar sanada canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim:))) çok mutlu ettin yine beni!!!

      Sil
  3. Çok güzel olmuş canım, güzel günlerde tak. Şu yetenekli insanlara bayılıyorum ben yaaaa...

    YanıtlaSil
  4. İlginç bir fikirmiş, bak pek çok yerde varmış ben yeni gördüm arada kafamı dikiş makinesi ve kumaşlardan kaldırıp etrafa baksam iyi olacak sanırım :) Renkleri özellikle ço beğendim, boyutları da asüper bence,çünkü diğer modeldeki gibi kocaman gülleri günlük hayatta zor kullanırdın farklı bir tasarım. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm o kadar çok marka yapmaya başladı ki bu güllü kolyelerden pradayla birlikte yükselişe geçti. Ben de küçük ve pastel renk olsun istedim daha rahat kullanırım diye:)))
      çok teşekkür ederim cnm!

      Sil
  5. MErhabaa,

    HArika olmuş ellerine sağlık, köpük güllerden böyle bir şey çıkacağını düşünmezdim, tebrik ediyorum :))

    Sanada iyi haftalar :)
    Nurten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim! istediğim gibi resin rose gül bulamayınca mecbur kaldım köpükten yaptım artık, beğenmene çok sevindim:)))

      Sil
    2. Ama iyi akıl etmişsin köpük gülleri cilalamayı, bence hiç bir farkı olmamış görünürde :)
      Çok beğendim been :)

      Sil
  6. Birincisi çok çok beğendim, ikincisi ilham olduğumu kabul etmiyorum, esasen son derece ilginç gelişti olaylar:)) burayı arkadaşlarımız iyi okusunlar ---- eş zamanlı birbirimizden habersiz başlamış bir çalışma:) esinlenmekten çok birbirimizden habersiz güller üzerine çalışmışız;)) mesele bundan ibaret!!-- Seninkisi sadece güllerden oluşan çok özel bir çalışma olmuş bence. O kadar soft bir çalışma olmuş ki, çok çok beğendim:).Yaza çok yakışacak bir tarz olmuş. Ellerine sağlık.

    Bu arada senin yaratıcılığın sayesinde vallahi bu güller hepsinden güzel duruyor inanır mısın? O kadar tatlı ve doğal duruyor ki. Resinden hiçbir farkı yok, işte ben buna yaratıcılık derim gerçekten. Önemli olan elimizdeki kaynakları farklı yorumlamakta. Harika bir görüntü oluşmuş.

    Bu arada evet özlettin kendini hem de çook. Bu güzel ve iç açan çalışmanla hafta başı iç açtın:)) Ben de sana çoook güzel; tüm zorluklardan uzak bir hafta diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmm benim çok teşekkür ederim, ben senden ve senin ustalığından hep ilham alıyorum zaten, sayende de kolyemi tamamlayabildim, son verdiğin parçayla kolye bu halini aldı o yüzden tekrar tekrar teşekkürler!!!
      ben de çok özledim inanırmısın? insanın aklı blogunda kalıyor ama her dakika kontrol etmek de olmuyor uzun zamandır görüşülmeyen arkadaşlar yanında olunca:)))
      sevgiler cnm

      Sil
  7. amazing idea!
    would you like to follow each other?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. that's an amazing idea too:)))
      xoxo

      Sil
  8. Kolyeler çok dikkat çekici :)

    YanıtlaSil
  9. Melis' çiğim, harika olmuş ! Çok romantik, renkler çok yumuşak ve uyumlu, ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))) bu renklere takıntım var benim o kadar çok seviyorum ki!
      sevgiler

      Sil
  10. ayyy sana inanmıyorum yine bayıldım marifetli hatun seni <3

    YanıtlaSil
  11. those roses look so dainty and cute

    YanıtlaSil
  12. diy konusunda baya bi ilham alıyorum sizden. güllü kolye süper olmuş. Güzel kombinlerde kullanman dileğiyle :) irosimastyle.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. süper olmuş ya bana da düğünüm için harika bir fikir oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaaa çok sevindim cnm fikir verebildiysem:))) teşekkür ederim

      Sil
  14. I can't believe u did it yourself, wow!! Looks so pretty!;)
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. modeline renklerine bayıldımm canımm yine çok güzel bir tasarım olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  16. elinize saglık :) cok cici bici bahar gıbı banada beklerım sevgiler:)

    YanıtlaSil
  17. Çok çok güzel bir kolye olmuş canım benim. Ellerine sağlık. Açıkçası merak ettim bir kaç gün yazmayınca. Ara vermeyelim lütfen:) (diyene bak!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha:)))) valla oluyo böylee aralar, özlüyo ama insan hemen:P çok teşekkür ederim cnm!

      Sil
  18. nasılda romantik duruyor
    tam bir bahar kolyesi olmuş
    renkleri içimi açtı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim:)))) romantik olmam için hiç bir sebep olmazken nedense hep böyle renklere ve parçlara takılıp duruyorum hayırlısı:P

      Sil
  19. Bayıldım ya harika olmuş :9 zaten pastel renkler favorimdir eline sağlık süper :)

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  20. Love the necklace in pic 1!
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  21. ayy süper olmuş ellerine sağlık :)
    güller ve renkleri harika...

    YanıtlaSil
  22. melisciim bu da DIY da son noktadır! mükemmelsin ve bu işi düşünmelisin gerçekten, köpük olduklarını resim koymasaydın asla anlamazdım. çok güzel olmuş! ellerine sağlık tatlm:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!