5 Nisan 2013 Cuma

Dantel İşli Gri DIY Bluz / Lace Embellished Grey DIY Blouse


evde bluz işleme

  Bu aralar dantele taktığım belli oluyor değil mi? Dantel bluz almıştım ama geçtiğimiz postumda da bahsettiğim ananemin  bu güzel beyaz dantelini değerlendirmesem olmazdı. Özellikle gri bir bluz kullandım, çünkü gride dantel frapan durmuyor, daha romantik ve stylish bir hava veriyor.

  I'm really into lace details for this spring. So I embellished my grey blouse with my grandma's old white lace. As the result my grey blouse became romantic and stylish pieces

bluz süsleme
                                       
  Gri düz bir bluz, beyaz dantel ve hayalet ip ve iğne gerekenler bu kadar. İlham kaynağım ise anthropologie'nin ''lace corridors'' sweatshirt'ü.

  I inspired from anthropologie lace corridors sweathirt. And it's a really easy DIY. 
                                        

Dantelli DIY bluzum bu postumda bahsettiğim şeker pembesi pantolonumla çok iyi gitti gibi:))) Herkese bol ilham dolu, mutlu güzel bir haftasonu diliyorum!

28 yorum:

  1. melisim harıka otesı bısı olmus ya! bayıldım kuzucum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çoookk teşekkür ederim:)))

      Sil
  2. Çok başarılı olmuş gerçekten. Dikişten pek anlamadığım için imrenerek bakıyorum giysi diken yada modifiye edenlere. Ama sanırım bunu ben bile yapabilirim:)

    Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, ben de baştan bir bluz dikmiyorum ama böyle modifiye etme DIY gibi şeyleri yapmayı çok seviyorum:))) dene mutlaka

      Sil
  3. Süper olmuş canm gule gule giy

    YanıtlaSil
  4. bende dantel hastasıyım :)
    bayıldımmm bluzune çok güzel olmuş güle güle giy...

    YanıtlaSil
  5. Canım çok şık olmuş. Pembe pantolonla da çok güzel bir kombin olmuş. Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim:)))

      Sil
  6. Harika olmuş, hem sade hem soft bir şıklık çıkmış ortaya. İyi günlerde giy, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Nowa Hanım, ben de soft olsun istemiştim demekki olmuş, çok sevindim buna:)))

      Sil
  7. I love this PIZZO! :)
    xoxo Den.

    YanıtlaSil
  8. Dantelli kıyafetleri çok severim.Çok güzel olmuş canım ellerine ve emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Griye dantel kesinlikle çok yakışıyor. Diğer dantellere neler yapıcaksın açıkçası onları da merak ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) yoğunluktan bir ara bulabilirsem işallah onlarla ilgili de fikirlerim var:P

      Sil
  10. Harika bir çalışma olmuş canım bluzun havası tamamen değişmiş gri ve pembe uyumunu bende seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:)))))

      Sil
  11. çok yakışmış dantel bluzüne:) Ellerine sağlık.Güzel günlerde kullan keyifle:)

    YanıtlaSil
  12. Güle güle giyilsin canım, çok tatlı olmuş, dantele hayır diyemeyenlerdenim ben de çok seviyorum, birkaç parça olmasında bir mahsur yok bence de;) hatta bir hayli çok parça olsa da çok seviyorum dantelli giysilerin duruşunu, Gri ve beyaz hakikatten isabetli seçim olmuş;) güzel günlerde giy tatlım. Sevgiler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim çok mutlu ettin beni:)))
      sevgiler

      Sil
  13. Very cute DIY! I love the additions of lace..so classy and girly! Great job dear xo

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!