3 Nisan 2013 Çarşamba

Bu Seferki Alışverişim İstanbul'daki Outlet ve Export'lardan / Shopping in Istanbul

 Geçtiğimiz haftasonu küçük bir İstanbul kaçamağı yaptım. 2 günüm olduğu için çok fazla gezemedim belki daha çok arkadaşlarımla zaman geçirmeye önem verdim ama kısıtlı zamanımda da gidebildiğimiz yerlerde biraz alışveriş yaptım ve işime yarayacak parçalar aldım. 
Tabi yine şanslıydım alışveriş konusunda, hem beğenip hem indirimle ucuza aldım:)))

  I spent the last weekend in Istanbul. It was a mini trip but I had a chance for shopping too. 
So I bought new piecess for spring/summer. Let me know which one is your favourite?


topshop moto denim


Mavi işli bu beyaz pantolona bayıldım resmen!!! Zaten Topshop Moto Denim'in pantolonları hem benim tarzıma hem de vücut yapıma çok uygun olduğu için genelde tercih ederim. Bu sefer de export mağazadan buldum bunu, biraz kısa paçalı bir model.

Blue embellished white denim pants: Topshop Moto Denim

hm lace blouse

  Şanslıydım diyorum ya öyle cidden benim gittiğim tarihte Anadolu Yakasına H&M açılmış Ataşehir Brandium AVM'ye. H&M açılışa özel bazı ürünlerde de indirim yapmış. Kapıda beni bekleyen birileri olduğu için mağazaya girdiğimde hızlı davranmak zorundaydım:))) Bu krem dantel bluz de %50 inince kaçırmadım. Sevdiğim yanı Coton dantel olması, naylon gibi terletmiyor hem.

Cream Coton Lace Blouse: H&M


 1-  Pudra pembeli, beyazlı şifon bluz Mango Outlet'ten. Lacivert çiçekli pantolonu da bu postumda göstermiştim.

 Artık farketmişsinizdir benim bluz tarzım hep böyle. Açık renkler özellikle kremler, bejler beyazlar, hafif salaş. Şifon ve saten de beni hem gündüzden geceye taşıdığı için hem de işteyken de giyebildiğim için hep tercihim. Bir de renkli pantolon ve ceketleti çok sevinde böyle sakin bluzler çok lazım oluyor.

2-  Pudra pembe Esprit gömleği de ucuz bulunca kaçırmadım tabi:P

1- Pale Pink shifon blouse: Mango Outlet
2- Pale Pink shirt: Esprit

mango outlet ucuz bluz

3- Biraz da yaz aylarını düşündüm. Tabi yine hafif dökümlü akıcı kumaşlardan iki bluz aldım. Yeşil olan H&M Divided yine açılışa özel %50 indirimden. Beden kalmamış ama büyük olsa da aldım daralttırıcam.

4- Beyaz saten bluz: Mango Outlet

3- Green blouse: H&M Divided
4- Satin cream blouse: Mango Outlet

 Çoğu işime yarayacak parçalar tabi, severek aldım. Ama merak ettim siz en çok hangilerini beğendiniz?

37 yorum:

  1. Hepsine hepsine bayildim en cok pantolona ama o ne harika bende istiyorum meliiiis bendeeeee

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))) cnmmm çok teşekkür ederim!!!

      Sil
  2. Mrb, pantalona bayıldım, üzerinizde görebilseydik paça boyuna vs. bakardık, nereden ve ne kadar aldınız diye sorsam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bu sefer giyemedim çünkü paçasının içindeki payından birazcık uzatıcam aslında kısa değil birazcık bileğin üstünde. Açınca daha güzel olacak. İstanbul'u pek bilmiyorum tam tarif edemiyorum arkadaşım Bakırköy'de bir export mağazaya götürmüştü. Devamını göremedim ama Topshop'ın yeni sezonundanmış oraya da bakabilirsin

      Sil
    2. Çok tşk. ederim, güle güle giyin..

      Sil
  3. hm benim de favori markam :)
    geçen ay onun yüzünden ay başına kadar sıkışık gezdim ..
    güle güle giyin cicilerini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol cnm, Allah'tan beni hadi hadi diyip bekleyenler vardı ve H&m'de kasalar çok doluydu yoksa ben de kendimi fazla tutamayacaktım:)))

      Sil
  4. çok güzeller güle güle giy pantolon süper :)

    YanıtlaSil
  5. pantolon olaymış tatlım, aslında bilek üstü pantolon stilettolarla çok hoş duruyor, hele ki bu mevsimde giyersin
    bende hiç uğraşıp paça açtırıp uzatma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm:))) aslında ben de hafif bilekte ve bilek üstü seviyorum da bu bende biraz kısa durdu bileğin birkaç karış kadar üstü gibi:P

      Sil
  6. aikım hepsı cok zevkli seçimler! en cok da H&M dantel bluzunu beğendim cok romantik yaa! bı dahakı gelısınde haber ver de hep beraber bulusalım :)

    opuyorum cok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmm çok sağol! bu seferki İstanbul gezim çok doğaçlama gelişti plansızca umarım bidaha fırsatım olur görüşürüz çooook isterim bunu:)))) H&m dantel bluzü bulduğuma ben de çok sevindim bu ara dantele ve romantik detaylara takmış durumdayım zaten nedense:P

      Sil
  7. hepsine bayıldım ama o pantolonun deseni pek şık, tek kelimeyle harika.. Bi an beyaz bi jean alıp anneme işletsem mi diye düşünmedim değil(Annem giyim-nakış öğretmeni de) :))

    Güle güle kullan hepsini, hepsi birbirinden güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) çok şanlısın o zaman ne güzel annen işlerse daha da ince ve güzel bir iş olabilir, hatta sanat eseri olur o pantolon! yaptırırsan haber ver mutlaka yayınla:)))

      Sil
  8. great pants! would you like to follow each other? let me know!

    YanıtlaSil
  9. pantalon gerçekten çok şık ve almayı düşündüğüm bir modeldi. hemen bi kombin bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, en kısa zamanda geliyor:)))

      Sil
  10. Hepsi çoook güzeller canım bluzlar özellikle tam benim tarzım güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  11. Beyaz pantolona bayıldım bittimmm !!!! Güle güle kullan canmm :)

    YanıtlaSil
  12. Canım harika şeyler almışsın bayıldım. Gezi çok güzel değerlendirilmiş. Hem moral hem de güzelliklerle gelmişsin. Güle güle kullan, hepsini çok güzel değerlendireceinden şüphem yok canım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, valla aynen öyle oldu iyi geldi, gezdim sevdiklerimi gördüm azıcık alışveriş yapıp stok yaptım:))))

      Sil
  13. Pantolonnnnn!!! diye çığlık atmak istiyorum muhteşem bişey! Diğer parçalara da bayıldım ama pantolona aşık oldum. Çok şanslı, güzel bir alışveriş olmuş. Güle güle giyin canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) cnm çok teşekkürlerr, sanırım ben de ona aşık oldum:P

      Sil
  14. Canım enn çok o işli beyaz denimi sevdim.Sakın paçasıyla oynama diyorum o haliyle sana yakışacağına eminim :)Hepsini güzel günlerde kullan.Bu arada haftasonu bende istanbul kaçamağı yapmıştım :) Nasılda denk gelmiş böyle :)

    YanıtlaSil
  15. Hepsi sahane gorunuyor, salas olmalari beni cezbeden birinci neden:)) Guzel gunlerde giy hayatim...

    YanıtlaSil
  16. Looks like you had a great shopping time:) I love those white pants, look so chic!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Pantoloooon diyeceğim bilmem kaçıncı baskı olarak ama süper gerçekten :)

    YanıtlaSil
  18. Melis'çiğim, hepsi birbirinden güzel. Şanslı mısın, yoksa belli bir tarzın olduğu için sana uyacak parçaları hemen buluyor musun, bence ikincisi.
    Güle güle giy canım, sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  19. güzel günlerde giy tatlm! ben dantel bluza bittim,çok romantik!!!
    öpüyorum!

    YanıtlaSil
  20. lacivert desenli pantolonu üzerinde görmemiştim
    nasıl yakışmış ya
    yıkılıyor resmen
    biraz gözüm kaldı ama bi yerine birşey olmaz inş.
    hem benim nazarım değmezkiiii :)

    YanıtlaSil
  21. That first pants looks amazing. Have a nice weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    YanıtlaSil
  22. I fell in love with your lace blouse :) Great, you visited Istanbul. I miss this city so much :)

    YanıtlaSil
  23. Pantolonuna bayıldım. Bu yazın trendlerinden. Güle güle giy :). Bana da beklerim <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!