19 Nisan 2013 Cuma

Bruno Camı Kolye Ucu ve Diğer Yeni Aksesuarlarım

  Bu seferki aksesuar postumda bir farklılık var; kendi yaptıklarımı değil de bana hediye gelenleri ve aldıklarımı göstermek istedim.


  Çok sevdiğim arkadaşım Duygu romantik Venedik tatilinden bana bu güzel ''Bruno Camı'' kolye ucunu getirmiş. O kadar çok sevdim ki napsam diye düşünüyorum ama sanki sade ve ince bir zincire takıp uzun bir kolye haline getirip taksam zaten yeterli. 
Fikirlerinizi bekliyorum yine de.

  This is a gift from my dear friend from Venezia and it called Bruno Glass. It's a really amazing gift love it so much. I'm gonna wear it with a gold long chain.



Ray ban gözlüklerde %30 indirim vardı ben de bu modeli uzun zamandır isteyince kaçırmayım dedim.

Gri kristal taşlı kolye de yine cnm Duygum'dan bana hediye Accessories'dan.

Somon rengi doğal taşlı yüzük sanırım oniks taşı. Onu da Mango Outlet'ten aldım.

And new in accessories:

Long necklace: Accessories
Ring : Mango
Sun glasses: Ray Ban


25 yorum:

  1. Hepsi çok güzelmiş güle güle kullan :)
    Gözlüğüne bayıldım nereden aldın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) gözlüğümü Ykm'den aldım

      Sil
  2. Güle güle kullan tatlım aldıklarını. Hepsi çok güzel. Gözlüğü özellikle beğendim:)

    YanıtlaSil
  3. ba-yıl-dım :)
    çok güzel cnm bu kolye :)
    sevgiler..
    http://cansuandic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım hepsi çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim:)))

      Sil
  5. hediyen de aldıklarında pek güzelmiş canım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Tatlım hepsi çok güzeller iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  7. Harika hediyeler ve çok güzel seçimler, arkadaşın çok zevkliymiş gerçekten canım, Rayban gözlüğün de modelini çok sevdim gerçekten harika görünüyor, sen de çok hoş duruğuna da eminim. Somon rengi yüzük ise ne kadar doğal duruyor. Güle güle kullan hepsini, sevgiler canım:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim, arkadaşım gerçekten çok zevklidir çok sevdim ben de aldıklarını:))) Senin de beğenmiş olman çok mutlu etti beni
      sevgiler

      Sil
  8. Melis'çiğim bütün hediyelerin ve aldıkların çok zevkli ve şık. Özellikle Bruno camı çok nefis görünüyor. Kolyede odak noktası olacak şekilde harika olacaktır.
    Hepsini iyi günlerde kullan canım, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım sanırım onu ön plana çıkarıp fazla bir ekleme yapmadan kullanacağım:))) sevgiler

      Sil
  9. ne kadar narin bir kolye ucu
    iyi günlerde kullan tatlım hepsini...

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok güzel, güle güle kullan canım.

    Sevgiler
    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. çok güzeller meliscim
    gözlüğüne bayıldım, güzel günlerde kullan!
    venedikten gelen kolye ucu ise tek kelimeyle muazzam, çok zarif birşey, bence de ince bir zincir ona yeter kendisi göz alıcı zaten. yüzüğe de bayıldım!
    öpücükler tatlm:)

    YanıtlaSil
  12. kolye ucu da gozlukte sahaneymıs..ne kadar ınce bır hedıye oldukca zarıs..sevgıyle kullan canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!