14 Nisan 2013 Pazar

5 Dakikada Taşlı DIY Kolye Yapımı / 5 Minute DIY Necklace

   Zaman bu aralar benim için hiç yeterli gelmiyor, yoğunluk bir yandan her bahar başlangıcında geçirdiğim ağır grip bir yandan yaptığım DIY projelerini post haline getirmeye bile çok fazla zaman bulamadım. Bu hızlı akışa uygun neredeyse 5 dakikamızı alacak sade ama kombinimizin havasını değiştiren bir kolye yaptım. Aslında yeniledim bakalım eski hali tanıdık gelecek mi:)))?

  I've been very busy in these days, so time is very important for me. At such times, easy DIY projects save my day. It took only 5 minutes to make this DIY necklace. Hope you like it! 
Have a nice week:)))
xoxo






kolay dıy kolye yapımı


  Eski hali ilk fotodaki gibiydi, hatırlarsanız deri elbiseyi kazakla giydiğim bu postumda takmıştım ilk halini. Accessories'da bu tarz kolyeler görünce minik bir altın detay ekledim, böyle daha iyi oldu sanki. 

  ''Hangi kolyemi taksam?'', ''Acaba bugün takı taksam mı, yoksa takmasam mı?'' dediğimde ama yine de aksesuara ihtiyaç duyduğumda takıp çıktığım bir kolye.

  Umarım yeni bir haftaya güzelliklerle başlarsanız, herkese iyi haftalar:)))

21 yorum:

  1. bende bugün dolabımda yazlık kışlık değişimi yaptım. Giymediğim kıyafetlerdeki aksesuarları kesip kenara ayırdım. Melislicious bişi yapsa da onlardan bi kolye yapsam diyordum, mesela bu olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))) iyi yapmışsın cnm, çok pratik dene mutlaka

      Sil
  2. çok güzel fikirler veriyorsun canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Bencedebu detay güzel olmuş canım özlemişiz seni :)) çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de özledim cnm ya sorma o kadar yoğunum ki yorumları bile geç cevaplıyorum:)))

      Sil
  4. Çok şık ve sade ellerinesağlık;))))

    YanıtlaSil
  5. your ideas are amazing! :) I always wonder what you will make :) great DIY :)

    YanıtlaSil
  6. :) Bu taşlarda ben de çok var de hiç kolye yapmak aklıma gelmemişti inan :) Bir denerim ben de çok kolay ve güzel evet ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm dene mutlaka çok kolay ve şık oluyor:))))

      Sil
  7. Kesinlikle bu hali kusursuz olmuş;) Geçmiş olsun canım iyi bak kendine...

    YanıtlaSil
  8. Kolyenin her türlüsüne varım tatlım.. özellikle de zevkli ellerden çıkınca minik detaylar, önemli değişikliklerin kapısını açıyor, çok iyi olmuş bu değişiklik, buna benzer benim de var ancak seninkinin rengine ilk yayınlarından beri bayılıyorum. Çok hoş olmuş canım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim motivasyona ihtiyacım olduğu şu günlerde bu güzel yorumun çok iyi geldi:)))),sevgiler

      Sil
  9. Kesinlikle sade ama şık bir kolye olmuş ve evet son ekleme daha da bir profesyonel kılmış..Benim de pembe kristalli bir kolyem vardı, eski bir avize parçasından dönüştürdüğüm, en son bir arkadaşımın kızına beğenince hediye ekmiştim. Güzel günlerde takıp parlayın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim avize taşından yapmak da iyi fikirmiş:)))

      Sil
  10. bence super olmus..kolye gıbı sahane bır aksesuar yok :))) ellerıne saglık

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!