15 Mart 2013 Cuma

Yılan Derisi Hafif Metalli Deri Bileklik / Sneake Print Leather Cuff

  Bu hafta beklentimden daha yoğun bir hafta geçiriyorum. Olumlu etkileri çok olduğu gibi olumsuz etkisi de üzerinde çalıştığım DIY / Kendin yap projelerini tamamlayamamam oldu. Bu yüzden öncelikli projelere ağırlık vererek çok sevdiğim iki arkadaşıma hediye olacak bu deri bileklikleri tamamladım.

  Yılan derisi baskılı derimi çok seviyorum ve bu deriyle  farklı birşey yapmak istedim.
Yılan derisi derken gerçek yılanın derisi değil, yılan derisi baskılı dana derisi :)))

  I want to show you my new design snake print leather cuff!  It's not a real snakeskin; calf leather with snake print. I love matching leather with metals, and studs. These are for my lovely friends. Hope they love :P Have a nice weekend!




   Zımbaları artık küçük detaylar olarak kullanıyorum ve bence deri metali seviyor, çok iyi bir birliktelikleri var:)))) Öte yandan taşlı detayı arkadaşlarımın sevebileceğini düşünerek ekledim, kendime de ortasında taş değil de çivi olanını yapıcam sanırım:)))

Hepinize mutlu haftasonları!!!!

18 yorum:

  1. Canım çok güzel olmuş yine...yılan baskılı deri ayrı bir hava katmış,metal ve taşın uyumu da gayet güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim cnm:))) teşekkür ederim

      Sil
  2. Muhteşem olmuş. Bayıldım canım:)

    YanıtlaSil
  3. bi zamanlar bende cok severdim :))
    muhteşemmm

    YanıtlaSil
  4. Very nice... I like snake print!!!
    Do you like to follow each other???
    Let me know....
    expressyourselfbypaolalauretano

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much! it's a great idea:)))

      Sil
  5. Ciao.... I'm following you on GFC!
    I hope that you will follow me back...
    See you soon!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I followed you back honey, thnx!
      xoxo

      Sil
  6. Great post! Great blog, so I'm a new follower =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you so much!!! I'll visit your blog too
      xoxo

      Sil
  7. Looks groovy! Lovely pictures as well;)
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. followed you on blogloving too! Reep in touch!

    YanıtlaSil
  9. Canım geç kaldığım yorumlarımı hızlıca yanıtlayayım, gerçekten çok farklı bir çalışma yapmışsın ellerine sağlık. Bilekliğin farklı bir havası var hakikatten de ellerine sağlık, çok şık duruyor.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!