7 Mart 2013 Perşembe

Yarın Yves Rocher'de Kadınlar Gününe Özel İndirim Başlıyor!


Yves Rocher'de Kadınlar Günü'ne özel tüm ürünlerde Net %30 indirim yarın başlıyormış kızlar!!!

İndirim 3 gün sürecekmiş ve son gün ise 10 Mart.

Yves Rocher'in ürünlerini sevenlere duyurulur:))) Aynı indirimi drugstore'lardan da bekliyoruz:P





Sürme etkili göz kalemi

Pürüzsüz Işıltı fondöteni
Saten Dokunuşlu Ultra Nemlendirici Ruj
Ben şimdiden ne alacağıma karar vereyim derseniz buradan sitesine bir göz atabilirsiniz.

4 yorum:

  1. Flormardan sürme etkili göz kalemi almıştım ama hala denemedim duruyor :)
    ziyaretin için sağol,takipteyimm,banada beklerim takipçim olarak
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet flormarda da varmış sürmeden cnm çok güzel diyorlar ben de merak ediyorum.
      Bu arada ben seni zaten takipteyim cnm:)))
      sevgiler

      Sil
  2. Merhaba Melis'ciğim, ürünlerinin doğallığı ile tanındığınden sevdiğim bir marka. Değerlendirmek isteyenler için güzel güzel bir haber bu::)) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir güzel haber de gratis^ten cnm. Yves rocher'den daha da sevdiğim the balm ürünlerinde %40 indirim var:))) o da değerlendirmek isteyenlerin aklında bulunsun
      sevgiler

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!