25 Mart 2013 Pazartesi

Trend: Siyah Beyaz Çizgiler / White and Black Stripes


  Zaten biz millet olarak siyah beyazı bol bol giyeriz, çizgililer ise her zaman gardrobumuzun bir köşesinde vardır. Yalnız bu sezon çizgiler daha kalın, daha uzun ve baştan aşağıya her detayda görmek de mümkün.

   Bu iri siyah beyaz çizgililer bana hep ister istemez ''Beter Böcek'' in (Beetle Juice) takım elbisesini hatırlatıyor:))) Çok severim o filmi, siz de hatırlarsınız mutlaka Beter Böcek'i; adını üç kere söyleyince gelirdi:P Tamam Beter Böcek'in takımının deseni diyip ben sizi daha fazla bu trendden soğutmayayım, siyah beyaz kalın,ince çizgili güzel kombinler olduğunu göreceksiniz:)

   Let's keep going with the spring/summer trends. Black&white stripes are gonna be popular again in this season. But this time it is a little bit different, because they became bigger and longer! They reminds me Beetle Juice's suit. Did you remember him? Such an enjoyable movie it was!!! 
Anyways, forget the Beetle Juice suit, I chose great inspirations for you, hope you enjoy them! 
Have a nice week:)))


siyah beyaz çizgili sokak modası



mango miranda kerr koleksiyonu


çizgili modası

siyah beyaz çizgili elbise


çizgili giysi kombinleri

Benim siyah beyaz çizgili giyerken en sevdiğim kombinleme, birazcık renk katılanlar; neon veya canlı renkli gömlek, ceket, bluz veya çantayla daha modern, sevimli bir görüntü yakalabilirsiniz.
 Siz ne dersiniz?

Acayip enerjik ve güzel bir hafta diliyorum size:)))


                                                   Görsellerin kaynakları:     
                                       Vogue.com 
                                                  Mango.com
                                                                        Fashionagonyblogspot.com       
                                                             Endlessbeauty.com
                                                              Harpersbazaar.com 
                                                          marieclaire.com
                                                                             
                                                      

17 yorum:

  1. Bende çok seviyorum canım çizgileri herhalde tek kullanamayacağım parça pantolon olsa gerek :) sanada iyi haftalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım ben de bu kocaman çizgili pantolonları kullanmıycam:))) en çok cekette ve kalem etekte beğendim ben

      Sil
  2. bu sezon siyah-beyaz konseptine uygun aldığım tek şey zara ayakkabılarım oldu..Onlarında henüz postunu yapamadım çok asil çokta klasik ama içime sinmiyor niye bende çözemedim :)) Trend çok güzel ama henüz kendi stilime uyarlayamadım sanırım.:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merak ettim cnm nasıl bişey acaba Zara'da görmedeim bakayım bi:P benim beğendiğim kombinler var ama aynen senin gibi stilime uyarlayamadım sanırım birkaç parçada kullanıcam:)))

      Sil
  3. Harika seçimler canım, ben de çok seviyorum malum, evde daha pekçok renkten çizgili var bakalım siyah beyaz olmasa da diğer çizgililerle neler yapacağım. Ama siyah ve beyaz'ın asaleti asla tartışılmaz çok beğendim seçimlerini, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin en son diktiğin çizgili elbise de harikaydı cnm, eminim daha birüsürü güzel mdel çıkacak sabırsızlıkla bekliyorum ben de senden:)))) sevgiler

      Sil
  4. Çok güzel aslında ama bu aralar heryerde görür oldum.Sanırım şimdiden sıkıldım.Bende senin gibi kalem etekte beğendim çizgili olayını.Kendimde düşünebildiğim tek parça o oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dediğin gibi biraz sıkmaya başladı, biraz az kullanmak lazım sanki:)))

      Sil
  5. Bu sezon Tim Burton filmlerinden kaçmış gibi giyineceğiz. Seviyorum ben de bu trendi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha öyle görünüyor sanki cnm :)))

      Sil
  6. aw, what a great post!
    i like your blog, enjoy reading it:)
    wondering if you wanna follow each other? we could stay in touch though.
    just let me know.
    wish u a wonderful day, dear!!
    i invite you to my EASTER GIVEAWAY! check out my blog: www.rot-schopf.com

    YanıtlaSil
  7. Sanada acayip enerjik ve mutlu, güzel geçen bir hafta diliyoruz :)
    Çizgiyi başkalarına yakıştırsamda kendimde görünce bir tuhaf oluyorum. Ama dediğin gibi neon renklerle kombinlendiği zaman ortaya daha farklı şeyler çıkıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hepimiz için öyle bir hafta olsun umarım:)))

      Sil
  8. I'm glad, this trend is very popular, because I like stripes :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!