21 Mart 2013 Perşembe

Online Alışverişlerde Yakaladığım İndirimlerle Neler Aldım?

   Bu aralar özellikle de bu haftanın nasıl yoğun geçtiğinden bahsetmiştim size, şu an birşeyler hızla akarken ben de bu hıza uyum sağlamaya kendime zaman yaratmaya çalışıyorum. Bir de yeni  başlangıçlar, yeni mevsim alınacaklar listem, alışveriş listem uzayıp gidiyor:))) 

  Şu aralar online alışveriş bana oldukça zaman kazandırıyor, ama onları da takip etmek, nerde hangi markada indirim var nerde kampanya ve kupon var takip etmek de kolay değil. 

Peki bu aralar ben neler aldım ne kadara nasıl aldım:)???


markafoniden uygun fiyatlı ayakkabı

   Babetlerim markafoni'den. Altın rengi krokodil desenli, hatta fotoğrafta da görüyorsunuz azıcık topuğu olduğu için ayaklarımı yormuyor. İnanmayacaksınız bunu Kupon Sihirbazı sitesinde gördüğüm markafoni'den 50 TL ve üzeri alışverişlerde geçerli 20TL değerinde hediye kuponuyla aldım. Bana bu gerçek deri Alex Max babet 30 TL'ye geldi:))))


Şu an Kupon Sihirbazı sitesi hem tarayıcımda sık kullanılanlarımda ekli hem de kupon alarmıyla siteye abone oldum ve  siteyi kontrol ediyorum nerde indirim kuponu var?, ne kadarlık kupon var?, hepsine bakıp alışveriş yapıyorum. Onlar zaten bizim için takip ediyorlar, bir de hep sevdiğimiz, bol bol kullandığımız alışveriş sitelerindeki kuponları bulmak mümkün. Ben de artık kuponsihirbazından kuponlara bakıp öyle alışveriş yapıyorum, kesinlikle daha avantajlı oluyor:)))



morhipo alışverişi

    Yine bu aralar koşturmacalarda bana rahatlık sağlayacak sevimli bir spor ayakkabı isterken yine Modogram' da indirim kuponu kuponu olduğunu Kupon Sihirbazı'ndan öğrendim ve bahsettiğim sayfaya gittim ve indirim kuponunu kaptım. Valla artık kuponsuz alışveriş yapmam o yüzden de ''Kupon Sihirbazı'nı'' çok sevdim. Mutlaka siz de takip edin hepimiz online alışveriş yapıyoruz neden kuponlarla daha da indirimli yapmayalım dimi?:)))


      Bana 20 TL lik avantaj sağlayan kuponla bu U.S. Polo Assn. spor aykkabbıyı 35 TL'ye aldım. Cidden çok rahatlar ve birçok kombinimle gidiyor zaten hep bu tonlarda giyiniyorum.

  Bu arada belki farketmişsinizdir çiçekli pantolonum da geçtiğimiz postumda gösterdiğim bu haki çiçekli pantolonum. Bu iki ayakkabı da onunla çok iyi gitti gibi:)))


  
   Bir de henüz elime ulaşmadı ama yine Kupon Sihirbazı'nda aldığım kuponla bir de bu gömleği aldım:)))

                    
   Alışveriş çılgınlığı böyle birşey işte ama akıllı alışveriş, indirimleri yakalamak güzel birşey, içiniz rahat oluyor ve ihtiyaçlarınızı karşılarken avantajlı duruma geçiyorsunuz.

    Eee peki kızlar siz online alışveriş yapıyormusunuz, kuponlardan haberiniz var mı?

25 yorum:

  1. bundan haberim yoktu canımm ben de üye olucam :) polo ayakkabıya bayıldımm yaa hepsi çok güzel canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, bulutların üzerinde yürüyormuş hissi veriyor o ayakkabı bana çok hafif, hele topukludan sonra giyince acayip güzel hissediyorsun:)))

      Sil
  2. çarşıyı toplamışsın tatlım :)
    güle güle giyin, uygun alışveriş bi kadının en büyük hayalidir :)

    YanıtlaSil
  3. polo ayakkabı süper bayıldım modeline de, rengine de :)

    YanıtlaSil
  4. Emek vermeden olmuyor, araştırmasan bu kuponları bilemezdin. Çok isabetli alışveriş olmuş, iyi günlerde giy Melis'çiğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler Nowa Hanım:)))

      Sil
  5. Benimde haberim yoktu.. yani bu anlik indirimler oluyorya onlari mi haber veriyor canim? Bu arada bende bayildim ayakkabilarina guzel gunlerde kullanirsin ins.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi sitede hediye kupon indirim kuponu varsa, onu haber veriyor cnm. Çok teşekkürler:)))

      Sil
  6. Hımmm şu kupon sihirbazını öğrenmemiz iyi oldu:) Özellikle benim gibi bir alışveriş canavarı için çok güzel bir haber bu:) Hepsini güle güle kullan cnm..

    YanıtlaSil
  7. Her alışveriş öncesinde mutlaka indirim kuponu araştırması yapmak gerek demek ki :) Ellerine sağlık Melis!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle çok avantajlı oluyor, çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  8. kuponlardan haberim yoktu
    hoşuma gitti niye fazladan ödiyeyimki dimi ama :)
    en son tozlu giyimden astek desenli triko tayt aldım
    umduğumdan daha ii çıktı
    fiyatlarıda çok uygun
    kapıda ödeme özelliğide var
    ayakkabılarının ikiside çok güzel
    güzel kombinlerle ii günlerde giy melisciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,valla kuponlarla alışveriş çok iyi oluyo:))) Merak ettim Aztek taytı da postunu merakla bekliyorum onunla ilgili::))

      Sil
  9. bana internet canavarı diyene bak :D
    bende çarşamba yine abatıp bi sürü şey aldım :(((
    ama kupon sihirbazına hemen bakim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaha:)))) valla bu ara çok alışveriş yaptım gibi oldu aslında hep lazım olanları aldım da iştee:P bak bak çok iyi oluyo cnm:)

      Sil
  10. Ben nedense denemeden alamıyorum hiçbirşeyi öyle bir sorunum var. Sen güle güle kullan canım ayakkabıya bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cmm, bazen şans işi alıp da istediğim gibi çıkmayanlar da oldu ama online aldığım ayakkabılardan, botlardan hep memnun kaldım ben mesela, ama bir kere bir pantolon aldım kumaşı çok kötü çıktı, o yüzden bildiğim markaları tercih ediyorum genelde:))

      Sil
  11. çok güzel şeyler almışsın cnm:)mavi ayakkabılarına da beje de bittim hem de ne kadar uyguna gelmişler, güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm valla iyi yakaladım bu sefer:)))

      Sil
  12. Ooh - loving the online shopping. You've got to look for those coupon deals aye, if you don't have to pay full price why would you :-)

    ♥ Paula Shoe Fiend.
    http://shoe-fiend.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!