4 Mart 2013 Pazartesi

NIVEA yeni ürünüyle stresli davetler boyunca da bizi koruyacak

Özel davetler, kutlamalar, partiler... En iyi şekilde hazırlanıp katıldığımız etkinlikler süresince iyi görünmeyi, geceyi başımıza bir aksilik gelmeden atlatmayı isteriz. Son moda elbiselerimizi denedikçe, onların başına bir şey gelmesin diye endişelenmeye başlar, stres oluruz. Bu da gece boyunca daha çok terlememize sebep olur.

Katıldığımız davetlerin tadını stres yaşamadan çıkarabilelim diye, NIVEA yeni Stress Protect deodorant çıkarmış. Öyle bir ürün ki, stresli olduğumuz anlarda bile bize tam koruma sağlamak üzere tasarlanmış.

Üstelik bu stresin ne kadar yüksek olduğu farketmiyor.  Yeni ürünün tanıtımı için hazırlanmış viral videoda, havaalanında uçaklarının kalkmasını bekleyen yolculara öyle bir şaka yapmışlar ki, dökülen soğuk terlerin haddi hesabı yok! Yeni Stress Protect deodorant, bu videodaki stresli anın bile üstesinde geliyorsa, bize de stressiz, güvenli davetler göründü demektir…



Nivea Stress Protect ile ilgili ürün bilgilerini merak edenler, http://www.nivea.com.tr/Urunler/Deodorant/stress-protect adresinden ürünü inceleyebilirler.

Bir bumads advertorial içeriğidir.

5 yorum:

  1. Sabah yazdığım onca güzel yorum öylemesine eror verince tekrar yorum yazmak istedim. Hakikkatten stres testi yapmış insanlara ama dikkat ettim şakayı kaldıracağını iyi kötü tahmin ettikleri kişilere yapmışlar, çok iyi hazırlandıkları kesin:). Çok fazla terlemesem de yazın gerekli olabiliyor deodorantlar. Denemekte fayda var o halde, bu kadar iddialı olduklarına göre;)) sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu aralar bana da çok oldu cnm yaaa:))) video çok eğlenceli olmuş nasıl da stres yaptırıyolar dimi:P ben de nivea kullanırım zaten bu çeşidini de deniycem mutlaka:)

      Sil
  2. kuju güzel yorumun için bizde seni öperizz=)
    zevklerimiz bir=)

    YanıtlaSil
  3. Nivea çok iyi bir viral reklam yapmış.Paylaşım için teşekkür canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi, ben de çok beğendim ve eğlendim:))) rica ederim!

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!