19 Mart 2013 Salı

New in: Baharlık çiçekli böcekli renkli pantolonlarım

  Bu günlerde hayatımda bir yoğunluk hakim, bir sürü gelişmeler ve yenilikler var. Blogumu birkaç gün de olsa ihmal etmek beni üzüyor aslında ama hemen arayı kapatmak için çalışmalara başlıyorum. Sizlere hemen geri dönemezsem lütfen kusuruma bakmayın:)))

   Bu sezon floral desenler ve geçen sene olduğu gibi pastel renkli pantolonlar yine çok trend. Ama zaten renkli pantolonları çok sevmişindir vazgeçilmezlerimdir;  hatta sadece bahar ve yaz için değil her mevsim giyebileceğim şeyler oldu artık. 

   This weekend is going so busy for me. Also nowadays there are lots of new things happen in my life. So today I want to show you the newest pants in my wardrobe for spring and summer. I love wearing floral and colorful pants in every season, it doesn't matter winter or summer. 






Lacivert Çiçekli Pantolon/ Navy Floral Pants: Gap
Haki Yeşil Çiçekli Pantolon /  Khaki Floral Pants: Promod
Pembe Pantolon/ Pink Pants:  Topshop Moto Jeans.

  Barbie pembesi gibi olan ve haki yeşil desenli pantolon İstanbul'dan çok sevdiğim bir arkadaşımın hediyesi. Ona burdan da çok teşekkür ediyorum:)))) Lacivert çiçekliyi ise ben aldım. Umarım en kısa zamanda DIY 'larımla birlikte bir kombin yapabilirim sizler için:))))


Bu arada siz de bloglovin açmayı, ayarlarınızı yapmayı, google reader listenizi  Bloglovin'e eklemeyi unutmayın kızlar!
Bir de beni ekleyen bazı arkadaşları ben bloglovin'den ekleyemiyorum çünkü add blog kısmından kendi bloglarını eklememişler yani follow butonu çıkmıyor bloglovinlerinde. 
Beni Bloglovin'den takip için tık tık:)))

26 yorum:

  1. Güle güle kullan melisciiim tam baharcım cidden :)

    YanıtlaSil
  2. :) Ben de çok sevdim pantolonları. Her mevsim giyilmeli tabiki :) Çok güzeller güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, valla kışı yazı kalmadı artık giyiyoruz:)))

      Sil
  3. Yerim senin o cicekli bocekli kiyafetlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha:)))) onlar da seni yemek istiyorlar:P

      Sil
  4. çok güzeller...
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller canımm özellikle lacivert olanı çok beğendimm kombinlerini merakla bekliyorumm :))

    YanıtlaSil
  6. Tam baharlık pembe olan diğerleride çok güzel,desenli pantolon hiç kullanamadım ama senin kombinlerini bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim, ben de hep renkli pantolonlar giysem de çiçekli pantolonu ilk kez giyicem:)))

      Sil
  7. Güzel günlerde giy canım. Çok şeker aldıkların:)

    YanıtlaSil
  8. Lacivert desenle gap pantolonun şimdiden hastası oldum bilesin..Onu en kısa zamanda bir kombin ile görmek istiyorum bebek :)
    öpüldün!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim:))) aslında geçtğimiz postlarda eskişehir gezisinde giydim ama kombin olarak göstermedim uzaktan belli olmuyordu, ee o zaman tekrar giyerim:P

      Sil
  9. Me too, I love colorful pants :) Great purchases :)

    YanıtlaSil
  10. bebek yüzüne bebek tonları harika duracak
    kombinlerini bekliyorum melisciğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) Acaba foto çekimi yapabilirmiyim bilmiyorum ama istiyorum arada DIY'larımla birlikte kombinler yapmayı:)

      Sil
  11. çok zevklisin pantollaırına bayıldım hepsi birbirinden güzel..

    YanıtlaSil
  12. cok guzellerrr sahane kombınler ve bahar bızı beklıyor yasasın...

    YanıtlaSil
  13. çok güzel üçü de iyi günlerde mutlu mutlu kullan canım. ben de çiçekli çiçekli pantolon istiyoruuumm:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!