6 Mart 2013 Çarşamba

Nane Yeşili Pantolon ve Vizon Deri Yaka Kolye / Mint Green Jeans and Mink Leather Collar

Havalar güneşli görünüp bizi kandırabiliyor ama bu fotolar gerçekten azıcık da olsa ılık bir güne ait. Hatta öyle ki ben kazak ve deri ceket giymiş olmama rağmen güneş görünce hemen soyunan Ruslar gibi kısa kollu giyen bir sürü kişi bile gördüm:))) 

Pantolonuma nane yeşili dedim ama mint yeşili, neon yeşil ve hatta bahar yeşili de denebilir ara bir renk çünkü.

Spring is calling but the weather is still cold. When it's getting a little bit warm I took my camera and got ready for photo shoot around the river in my city. I wore my leather jacket , mint green jeans and paired them with my DIY leather collar. 


nane yeşili pantolonlu kombin
           


    Bu sene nazar boncuklu bileklik patlaması yaşanıyor yine, yabancı bloglarda sık sık görüyorum bu aralar, bizim bebeklikten taktığımız nazar boncuklarını onlar yeni keşfedip sevmeye başladılar. 

   Benim nazar boncuklu gümüş bilekliğim ortaokuldan kalma. O zaman gümüşler daha mı kaliteli ve sağlamdı ki hala kullanıyorum.

 I've had this evil eye silver bracelet when I was 16. I stil wear it, also evil eyes are gonna be more popular in this season.

Deri Ceket/ Leather Jacket: Stradivarius
Kazak / Sweater: Cubus
Pantolon / Jeans: Topshop Moto Jeans
Çanta / Bag: İzmir Mango Outlet 
Bot/ Boots: Bershka
Deri Bileklikler / Leather Braceletes: Kendim yaptım/ DIY



  Vizon deri yaka kolyemin  geçen haftaki  bu postumda siyahını takmıştım. Bu da vizon rengi ve yine tamamen gerçek deri, yalnız bu biraz daha basic ve ince versiyonu oldu gibi. Hangi rengini daha çok beğendiniz merak ediyorum? İki renginden de sipariş verebiliyorsunuz ve maalesef  sınırlı sayıda sipariş alıyorum. 

This is mink color version of the collar necklace that I desined and called  3d leather collar on this post. Black or mink color, which one do you like most? 

39 yorum:

  1. Arkada adalar manzarasıyla harika görünüyorsuuuun :) Ben pantolonun o rengine bayıldımm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm:))) bizim manzaramız bir başka güzel ama fotolarıma güzelliği o katıyor:P

      Sil
  2. bu kombine ba yıl dımm canımm harika görünüyorsun :) mintle kahve tonlarını kullanman çok iyi olmuş çok beğendimmm :)

    YanıtlaSil
  3. beautiful necklace :) Also your pants are amazing. I love this color :) Have a nice day :)

    YanıtlaSil
  4. Pantolonun rengine bayıldım :) Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
  5. Pantolonun rengine bittim yaz sana da gelmiş bak ne güzel :) Kolyeye de bittim çok güzelmişşşşşş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bugün hepimize yaz gelmiş gibi ya da sanki gelmesini mi çok istemeye başladık ki:)))
      çok teşekkür ederim cnm!

      Sil
  6. kombin harika olmuş renklere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  7. Love the color of your pants. Great jacket as well

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Im so glad reading your comment! Sure we can follow each other..
      Im following you now :)

      Love from Indonesia.

      Sil
  8. Kombinde sende çok güzelsin canım.Yaka kolyenin bu Rengide çok güzel durmuş tabi önemli olan doğru kombinleyebilmek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim, o senin güzelliğin ve zarafetin çok sağol:)))

      Sil
  9. Çekimlerin hepsi süper, yaka kolye harika, yeşil pantalonla da yine ayrı güzel durmuş bence. şehrimizin güzelliklerini yansıtmışsın öte yandan, ellerin dert görmesin.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, elimden geldiği kadar güzel çekim yapmaya çalışıyorum belki daha tam kıvamında gitmiyor ama tabi ama bazen foto çekebilecek birilerini bulabilmek kolay olmuyor:))) Şehrimizin güzelliklerini herkes görsün istiyorum hatta umarım bundan sonra yaptığım DIY'ların çekimlerini de hep dış ortamda yapmak istiyorum bakalım olucak mı:)))

      Sil
  10. melisciiim harikasın!!! evet böyle fotoğraflar eklemelisin güzelliğini görelim:)
    pantolonun rengine bayıldım! Ayrıca kahverengi ile çok tatlı bir uyum oluşturmuş. Deri kolyene de ayrı bayıldım zaten, siyah olanı da çok güzeldi, ellerine sağlık!!!
    izmirden öpücükler!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm çekebilecek birilerini bulduğumda yayınlamaya denemeler yapmaya çalışıyorum :)))
      Eskişehir'den de sevgiler öpüldün!

      Sil
  11. Hepimiz renklere daha çok sarıldık sanki, mevsim geçişinden olsa gerek.

    Yeşilin adı önemli değil, tonu çok güzel. Üzerindeki her parça ayrı şık ve kombin olarak çok yakışmış. Ama ne yazık ki hepsi senin güzelliğinin gölgesinde kalıyor. Maşallahın var canım.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bugün benim de dikkatimi çekti Nowa Hanım gerçekten herkesde bir renkli giyme veya renklerin enerjisini hissetme ihtiyacı vardı:)))
      Çok teşekkür ederim güzel düşünceleriniz ve yorumunuz için...

      Sil
  12. pantalonunun rengini çok beğendim...
    çok güzel bir kombin olmuş...

    YanıtlaSil
  13. merhabalar:))
    Pantolonun rengine ,kombinin tonlarına bayıldım
    bloğunuzu yeni keşfettim takipdeyim.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      çok teşekkür ederim:)))
      takipteymişsiniz zaten şimdi farkettim bazen uzun zaman geçiyor yorumla farkedilebiliyor, sevgiler geliyorum ben de size:)))

      Sil
  14. Nazar boncuğu candır :) kombinin de çok şık bu arada Melislicious :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi ya candır:)) çok teşekkür ederim cnm

      Sil
  15. Seems like we really have same boots:) Mine from zara, so I guess a bit different, thought look similar) Like your color and sea-color jeans) Great pictures! Also thank you so incredibly much for the comment you'd left on my blog:)
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Pantolonunun rengi ve de toprak tonlarıyla kombinlemiş olman mükemmel olmuş. Toprak tonları ve nane yeşiliyle yazı şimdiden yaşamaya başlamışsın -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, valla bahara ve yaza acayip bir özlem var bu aralar ben de:)))

      Sil
  17. Ahh melis ahhh bi bahar gelse artık dimii amaa...renrarenk olmak istiyorum artık :D
    Canım botlarına ve pantolonuna bayıldım, yeşilin her tonunu çok severim.
    Çok cici olmuşsun canım, Çınardan öpücükler sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, ben de tam bir yeşilciyim artık kendime yeşil tonlarında pantolon almayı yasakladım hatta:)))
      Ben de Çınar'ı çok öperimmm:P

      Sil
  18. Kolyen çok orijinal ve güzel ;)

    bu arada bende mimin var, eğer yapmak istersen ;))

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/03/terleten-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler, hiç görmemişim mim'ini kusura bakma tabiki yapmak isterim, en kısa zamanda cevaplıycam:)))

      Sil
  19. ya cok begendım canım baharı getırdın bugunume :) Mint yeşili de ne cok yakısmıs Melisime!

    YanıtlaSil
  20. Beautiful photos!! You look gorgeous!
    do you want to follow each other?

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!