17 Mart 2013 Pazar

İndirim Ganimeti The Balm'larıma Kavuştum / Cosmetic Shopping from The Balm Sale!

   Melis bu geçen haftanın gündemiydi biraz geç kalmadın mı diyeceksiniz belki:))) Ama Gratis indiriminde istediğim The Balm ürünleri kalmayınca bence şehir dışından bir arkadaşıma sipariş etmiştim. Neyse ki o buldu ve aldıklarını bana gönderdi sağolsun ben de ürünlerime 2 gün önce kavuştum:)

  You know last week cosmetics are on sale because of the Women's Day. I wanna get some the Balm products but they were sold out in my city. So I requested my friend to buy for me The Balm products at Gratis Sale in her city. I love the balm products and already use them; like Hot Mama, Time Balm Concealer... But I didn't have a chance to discover Balm Jovi Rock Star Palette and Mary-Llou Manizer Luminizer.




The Balm'dan kullandığım ve çok memnun kaldığım ürünler var; Hot Mama, Time Balm kapatıcı gibi, ama çok övülen bu Balm Jovi Rockstar  Palet ve Marry-Llou Manizer Luminizer'i çok merak ediyordum.


the balm balm jovi rockstar palette

      Balm Jovi Rockstar Palet hakkındaki övgüleri hakeden bir palet. Paleti al git heryere çok kullanışlı.
     
   Balm Jovi Rockstar Palette is like a real rockstar, it's amazing. Love the soft colors and the soft touch. Get it and go wherever you want:)))

   2.  Fotoda gördüğünüz Mary-Lou Manizer Luminizer sihirli bir toz gibi! Hafif abartısız bir ışıltısı var, bayıldım .

  Mary-Lou Manizer Luminizer is like a magic powder, gives a little bit sparkle but doesn't contain glitter. Shines like a pearl. Love it!

  3. Fotoda gördüğünüz Time Balm fondöteni, aynı ürünün kapatıcısından memnun kaldığım için aldım. Butter kıvamında elimizde ısıtarak kullanabileceğimiz bir fondöten. Daha açıp kullanmadım ama sanırım bundan memnun kalmayacağım, pek de iyi yorumlar okumadım hakkında. 
Bu ürünü kullanan varsa yorumunu bekliyorum. Ambalajı kapalı hiç açmadım, değiştirsem mi diye bile düşünüyorum:)))

   I haven't use the Time Balm Foundation yet, but everybody says it looks a little bit ''cakey''. 

  Yorumlarınızı bekliyorum, kullanan var mı bu ürünlerden? Memnun musunuz? Anneler gününde yine bir Gratis İndirimi olursa Balm Jovi, Mary-Lou aydınlatıcı ve Hot Mama kaçmaz derim ben:)))

  Bu arada takip ettiğim tüm blogları Google Reader'dan Bloglovin'e aktardım. Hepinizi Bloglovin'den de takip ediyorum. Siz de bloglovin açmayı, ayarlarınızı yapmayı, google reader listenizi  Bloglovin'e eklemeyi unutmayın kızlar!
Bir de beni ekleyen bazı arkadaşları ben bloglovin'den ekleyemiyorum çünkü add blog kısmından kendi bloglarını eklememişler yani follow butonu çıkmıyor bloglovinlerinde. 
Beni Bloglovin'den takip için tık tık:)))

 İyi Pazarlar:)))

I imported all my Google reader list to Bloglovin. So I follow you with Bloglovin too! Please don't forget to Follow me with Bloglovin too:)))
Have a nice Sunday!
xoxo

11 yorum:

  1. time balm fondöten var bende.Hatta blogumda tanıttım.Aslında çoğu kişi memnun değil ama bn gayette sevdim :) güzel bir şeklide yüze yedirilince hiç kalıp gibi durmuyor ve kapatıcılığıda gerçekten iyi :) Tek sorun bence kavanozda olması :) Güzel günlerde kullan hepsini . SEVGİLER :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a öyle mi cnm, sevindim buna memnun kaldın yanii, bi deneyim o zaman ben de kalıp gibi duracak diye korkmuştum:)))
      çok teşekkür ederim

      Sil
  2. İndirimden yararlanabilmene sevindim cnm BalmJovi çok hoş görünüyor! güle güle kullan tatlım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi oldu valla cnm, çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  3. Aydınlatıcısını ben de aldım. Severek kullanıyorum. Paleti de çoğu kişi seviyor. sürekli bloglarda gördüğüm için benim de kafama yer etti. İlk indirim fırsatında yakalamaya çalışacağım. Sen de güle güle sürüştür canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:) harika birşey aydınlatıcısı değil mi? yüzüne farklı bir ışıltı katıyor insanın. Balm jovi paleti çok görüyodum ben de almayan kalmamş diyodun, ama cidden güzel renkleri ve kullanışlı bişey, hemen bitiyo gerçi bulunca yakalamak lazım, belki anneler gününe olur yine indirim:P

      Sil
  4. Neredeyse her gün kullanıyorum Balm Jovi paleti. Gerçekten harika. Balm'ın kapatıcısını ben de kullanıyorum, çok memnunum. o yüzden senin gibi fondoteni almak istiyordum ama şimdi yorumunu beklicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de aldığımdan beri her gün kullanmaya başladım çok sevdim:))) fondöteni düşünücem bakalım kullanırmıyım, kullanırsam mutlaka yorum yazarım cnm:P

      Sil
  5. Güle güle kullan canım, paletler ürünler hepsi harika görünüyor, güle güle kullan, palet yanımızda taşımamız açısından çok iyi gerçekten, çok seviyorum bu tarz pratik şeyleri. Renklerini de çok sevdim, iyi günlerde kullan güzelim, sevgiler:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm , çok teşekkürler:))))

      Sil
  6. ındırım ganımetı olması artı olmus sahane kullan canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!