11 Mart 2013 Pazartesi

İlkbahar Trendi: Romantik ve Feminen Dantelli Giysiler ve Aksesuarlar / Spring Trend: Romantic and Feminene Lace!

   Haftaya yine ilkbahar/yaz trendleriyle başlayalım dedim. Danteller, güpürler yine çok moda, geçen sezon dantel elbiseleri ve bluzleri görmekten sıkıldınız belki ama bu sezon biraz daha şekil değiştiriyor daha romantik ve sevimli duran güpürleri ve dantelleri bluzlerden ayakkabılara ve çantalara kadar her detayda görmek mümkün. 

   Yeni sezon alışverişine çıkacaklara, yeni sezon için dikiş ve DIY/Kendin yap fikirleri arayanlara fikir ve ilham vermesi açısından bazı örnekler ekledim umarım beğenirsiniz:))) Ben 1. ve 2. görseldeki  ''Zimmermann'' marka güpürlü bluze aşık oldum resmen! Evet sırtı tamamen açık, ama bluz benim olsa sırtında sadece minik bir dekolte bırakır ve kapatırdım. Böyle giymek pek de mümkün değil:)))
    Herkese mutlu ve güzel haftalar...

    I want to start up the new week with spring/summer trends. As the last spring/summer, lace pieceses are the hottest items of this season too. I highly recommend them because they are really romantic and lovely and also easy to match, give an feminene touch to the outfit without being wamp! I added some pics to inspired us for new season's shopping or DIY and sewing ideas. I fall in love with this ''Zimmermann'' lace top.  Hope you like them.
Wish you to have a lovely week!

zimmerman the calm panelled smock top
                

         Kaynak: treasuresofesotic.blogspot.com


Zimmermann the calm panelled smock top
renkli tığ örgüsü bluz
               kaynak: decoresaltoalto.com


zara dantel bluz
                  1-Erdem  2-Emilio Pucci  3-Zara  4- Mango




dantelli babeti nerde bulurum
    

güpürlü çantalar hangi markada var
                   1- D&G  2- Kotur  3- Accessorize  4- Bershka



mango beyaz dantel elbise
Valentino- Mango

twist fisto elbise
                                                                        
                                                                      Twist-ZARA

32 yorum:

  1. Anlaşılan bu yıl da dantel dikişlere devam edeceğim :) Turuncuya ve ilk resimdei sırt detayına bayıldııııımmm hemen kaydediyorum ama böyle dantel bulamam özel yapımdır ve böyle sırtlı da giyemem heryerde :) Ama beğendim işte napalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani tamamen açık bir de içinde hiçbirşey yok:))) nasıl giyilir ben de bilemedim ama belki sadece arkadan minik bir yırtmaç gibi bir kısım açık bırakılır, içine de askılı bir bluzle. Tabi biz nerde bulucaz böyle kumaşları o da bir sorun:P
      Merakla bekliyorum yeni dantel dikişlerini de cnm

      Sil
  2. Bluz şahaneymiş geçrekten.Bana pek uygun olmadığını düşünüyorum ama bu tarzda bişeyden ilham alıp neden kendi bluzumuzu yaratmayalım değilmi? :) Cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da sırt dekoltesi fazla geldi ama tabi benzer bir kumaş veya model bulup istediğimiz eklemeleri çıkartmaları yapıp kendi bluzümüzü yapabiliriz:)))

      Sil
  3. Ahhh insan dantelden sıkılır mı hiç kuzummm
    bayıldım görsellere

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim cnm ben de çok severek ekledim hepsini:)))

      Sil
  5. Bende ilk modele bayıldım canım çok tarz yazlıklara başlamak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içim gitti benim de o bluze:))) artık yavaştan başlayalım cnm havalar da ısınacakmış zaten:P

      Sil
  6. Dantel elbisemi gün yüzüne çıkaracağım o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çıkar çıkar merak ettim bende postunu bekliyorum hatta:)))

      Sil
  7. turuncuda çok hoş durmuş canımm dantel en sevdiğim trendlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. turuncuda da aklım kaldı cnm yaaa:))) şimdi benzerlerini arıyorum yada yapıcam artık:P

      Sil
  8. Eres de Turquía!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Estuvimos ahí 8 días el año pasado con mi esposa, bellísimo tu país.

    http://www.plusize-divinity.com/

    YanıtlaSil
  9. İlki müthiş görünüyor gerçekten.Acaba onun arka tarafına, içinde badi varmış gibi bir astar yapılamaz mı ? Çünkü model çok çarpıcı, bir çeşit giyilebilse süper olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika olurdu! benim olsaydı dediğiniz gibi yapardım rahatça da giyerdim:)))
      ama fiyatı da 1200 TL'miş sadece ilham alıcaz gibi görünüyor:)

      Sil
  10. ben bunlara bayiliyorum hepsi benim olsa keske ! emegin icin tesekkürler, cok güzel secimler. o 1 numarali cantaya ve zimmermann bluza bittim resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ben de fotoları bulduğumda derlediğimde hepdi benim olsun dedim, çok sevdim:)))

      Sil
  11. Çok güzel detaylar çok sevidim, zaten dantel seven biriydim, hoş bu kadar dantelli giyimi normal giyimde çok kullanınca, insan normalde ne giyeceğini de bilemeyebiliyor, yine de benim gibi süse püse meraklı insanların asla hayır diyemeyeceği bir tarz.. Teşekkürler Melis'ciğim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim o kadar dalgınım ki bu aralar kime cvp yazdığımı kime yazmadığımı bilemiyorum affet nolur:))))
      benim gibi süse püse meraklı insanların da hayır diyemeyeceği bir tarz, çok seviyorum hele pastel ve açık renklerde!!! neyse ki bu sezon da moda ve vazgeçmemiz gerekmeyecek:P

      Sil
  12. U are absolutely right, lace looks gorgeous and so romantic:) Lovely pictures as well;)
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thnx for your nice comment Alexandra kisses!

      Sil
  13. Yeşil Valentino elbiseye bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o benim de favorilerimden cnm hatta düşünüyorum acaba benzerini bulabilirmiyim diye:)))

      Sil
  14. Si te fijas en mi fanpage de Facebook la foto de la portada es en la salida de la Famosa Mezquita Azul de Istanbul, la comida, sus postres, los paisajes, me vine con pesar puesto que 8 días para Turquía es muy poco tiempo, este año estamos en la duda de si regresamos para conocer Pamukkale o nos vamos a Atenas y Santorini, tremendo dilema.

    Te felicito por el blog me gusta mmucho.

    http://www.plusize-divinity.com/consejos-para-maquillar-caras-redonditas/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I can't speak spanish but google translate helped me to get it:))) I guess you'd a great time in Turkey! Next time you should visit Pamukkale and see such a unique place there is. And forget the Greece visit Bodrum:p
      If you'd like to write in English we can easily get it:)))
      Kisses!

      Sil
  15. Dantellere bayiliyorum. Aklimda erdem bluzdan yapma fikri var bir suredir. Zamanim olursa tabii. Secimlerin harika canim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmmmmm merakla bekliyorum cnm! bu arada mim'ini cevapladım fikirlerini merakla bekliyorum senin de:)))

      Sil
  16. çok güzeller dantele bayılıyorum :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!