8 Mart 2013 Cuma

Gratis Kadınlar Günü İndiriminden Kaptığım En Hesaplı Ürünler / Gratis Women's Day Sale!

Erken kalkan yol alır ama ben sona kaldığım için dona kalırken Gratis indiriminden günlük olarak sık sık kullandığım ve en çok işime yarayacak Gratis'e Özel ürünleri kaptım. Maalesef The Balm standı yağmalandığı için birşey kalmamıştı çok istediğim aydınlatıcısından ve bronzlaştırıcısından alamadım.

gratis ürünleri kremler

Gratis'e özel ürünlerde de %40 indirim var. Alırken sorun mutlaka, kimse bilmediği için pek rağbet yoktu.



Neler aldım?

1-Benri Disk Pamuk: 1.20 TL

2-La Ligne Care Hand Cream (paraben, parafin içermeyen el kremi): Kokusu çok iyi değil üre içeriğinden sanırım ama nemlendirmesi iyi gibi
  2.4 TL

3-La Ligne Q 10 Body Lotion: Kesinlikle alın paraben, parafin içermiyor, kullanıyorum bir süredir  hatta bu yazımda detayları bularbilirsiniz. 
   3.6 TL

4- La Ligne Ballı Sütlü Duş Jeli: Aynı Markanın losyonunu çok beğenince bunu da aldım. 
   1.8 TL

gratis maskeleri

Bunlar da Gratis'in kendi ürünü maskeleri. Uzun zamandır denemek istiyodum aslında yine bunlar da % 40 indirimdeler

1- Reipinol'A :Deniz Yosunlu Maske: 2.4 TL

2- Purederm Temiz ve Parlak Oksijenli Köpüren Maske: 1.20 TL 

3- Skin Rrecipe Peeling Özellikli Yulaf Unu Maskesi:1.65 TL

4-Crystal Esssence Doğal Mineraller içeren Mendil Deodorant: 60 krş

Hepsine 16.85 TL verdim çıktım ve en çok sevindiğim kremler oldu. Kesinlikle özellikle vücut losyonunu tavsiye ederim.

Yarın yine ürün gelecekmiş tekrar uğramayı düşünüyorum.

Bu arada haftasonu beni oyalayacak bir DIY projesi olsun, eskilerimi yenileyim derseniz yeni postum pullu kazak yapımına buradan bakabilirsiniz.

5 yorum:

  1. Ooo iyi günlerde sür sürüştür çok severim böyle değişik değişik kremleri :)
    Kadınlar günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm seninde kadınlar günün kutlu olsun:)))

      Sil
  2. crystal deodarnt mendiller den memnun kaldınız mı acaba?

    YanıtlaSil
  3. crystal mendil deodorantlardan memnunmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet fena değil pratik olduğu için yazın yolculuklarda yanıma alabiliyorum

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!