1 Mart 2013 Cuma

Taşlı Etnik Kolye Trendi Varmış O Zaman Biz de Bir DIY Yapalım! Ethnic Inspired Rope Necklace DIY

   Yeni sezon ürünlerine göz atma şansı bulmuşsanız mutlaka dikkatinizi çekmiştir, ilkbahar/yaz sezonunda giysilerde aksesuarlarda, takılarda etnik/tiribal desenler hakim. Özellikle ZARA ve Stradivarius  takı ve aksesuarlarında bol bol kullanmış etnik havayı.



      Ben de  bu seferki DIY projemde genel olarak bu akımdan ve Stradivarius ve Zara’nın takılarından etkilendim.  Benim ki biraz etnik kokoş oldu. sanki:))) Kolyelerime isim takmayı çok seviyorum bu sefer ki de Afrika kabilesinin en kokoş kızının kolyesi olurdu galiba:P 


  Mixed colored ethnic/tribal necklaces with tribal infulences is the dominant jewelry trend  for spring/summer 2013. If you had a chance to take a look new creations of Zara and Stradivarius you can easily find several kind of ethnic detail. Large piecess in diverse colors mixed with rope, leather,beads and rhinestones to create an ethnic inspired look.



zara etnik kolyeler

   Her ne kadar Zara, Stradivarius modellerinden etkilensem de birebir olarak hiç bir modeli birebir yapmadım. Yapmaya başlayınca aklıma geldiği şekilde devam ettim.

  My ethnic version is a little bit different from Zara and Stradivarius piecess. With a rhinestoned detail it looks like it belongs to a most striking girl in a African tribe:)))
Let's see the steps!


            

   Sarmal detaylara ilave olarak ben bir de madalyon tarzı taşlı bir detay işledim. Artık broş ve taş işlemelerimi de kendim yapmaya başladım,  hayalimdeki gibi bulamıyorum çünkü.
Ortadaki lacivert taşı çok sevmiştim doğal bir taşmış gümüşçüden almıştım onu kullanmak istedim.


     
   Ben etnik bir havası olan gömleğimle kombinledim, ama aslında yaz için güzel fikirlerim var. Bol salaş bir tulum veya elbiseyle de çok hoş duracaktır.

   Bu yaz bu tarz kolyeleri çok göreceğiz benden söylemesi, bu tarzın farklı versiyonlarını da yapmayı düşünüyorum.
   Peki ne dersiniz siz seviyormusunuz bu etnik tarzları?
Herkese güzel bir haftasonu diliyorum!

  I paired it with my ethnic shirt but it will be stunning with oversize dress or jumpsuit in summer days. Can't wait for the colorful hot summer:))) Let me know what do you think about this ethnic trend?
 Have a nice weekend!

51 yorum:

  1. aaayyy ne çok beğend,iim <3

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim canım renk seçimin de çok güzel olmuş gömleğinle de yakışmış ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmmm çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  3. Öncelikle güle güle tak cnm, ben kolyenide gömleğinide çok beğendim. Sana bir sorum olucak, o taşlari ne sekilde birlestirip broş haline getiriyorsun? Bu konuyla ilgilide bir post yaparsan bizim gibi kendi takılarını evde yapmayı sevenlere iyilik etmiş olursun;)

    YanıtlaSil
  4. Resimleri büyutüp dikkatli baktiğımda deri uzerine yapiştırmışsın gibi, doğru anlamışmıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, evet ben deri üzerine işledim. Aslında dediğin gibi bir post yapsam çok hoş olurdu ama sakın üzerine alınma sözüm sana değil kesinlikle, benden esinlenip bazı teknikleri uygulayıp sonra da nezaketen de olsa Melis'ten esinlendim, kaynağım o dur demiyor kimse, bu durum beni demorilize etti biraz. Yoksa bilgi paylaşmak içindir çok iyi bildiğim eğitimini aldığım bir konu değil bu, ama elimden geldiğince yardımcı olmayı çok seviyorum.

      Sil
    2. Boşver takliler aslını yaşatırmış;) işlemekten kastın ne cnm yapiştiriyormusun yoksa farkli bir yöntemmi? 5-6 sira dizi boncuk kolyemin ucuna bu tarz bisey yapmak istiyorum bende nezamandir aklimda fakat uygun malzemem yoktu evdeki taşları bu sekilde degerlendirebilirim belki bende

      Sil
    3. son zamanlarda başıma çok geldi, dediğin çok doğru taklitler asıllarını yaşatıyor ama işte emeğe saygı duymak çok önemli, çok daha uzun yıllardır bu işi yapan bloggerlar bile kaynak belirtirken şurda gördüm bunu, şu yapmış derken bazıları da kendilerine malediyorlar. Ben sana mesaj yazıcam cnm konuyla ilgili:))))

      Sil
  5. Melis'ciğim gerçekten çok farklı olmuş, ellerine sağlık canım, seninle aynı fikirdeyim, insanın kendinden birşeyler katması çok daha anlamlı, pekçok giysiyle kullanılabilecek bir model bu da, ellerine sağlık:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm bazen kendinden bişeyler katınca sanki sana saha çok aitmiş gibi geliyor yaptığın şey:)))

      Sil
  6. Beautiful necklace!I like your blog. what about following each other?

    YanıtlaSil
  7. yeaaa çok güzel olmuş buuu... tamda zaradakiler gibi.. eline sağlık kuzum >D bende yapabilirsem bu sezon takıp hiç çıkarmamayı düşünüyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, tüm yaz bu tarz kolyelerle geçecek gibi geliyo bana da:))))

      Sil
  8. Bayıldım hemen bitane yapıcam kendime:)Ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim merakla bekliyorum:)))

      Sil
  9. Canım yaa bu da çoook güzel olmuş ben bayılıyorum zaten senin takı zevkine buna da bayıldım ama taşlı takılar takmıyorum bu ara malum bebek hep kucağımda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm benim, bebekler zor olur tabi haklısın, bebiş bide dokunmak oynamak ister onunla taşlar çizebilir onu. Ben de senin diktiklerine bayılıyorum çok modern çok güzel şeyler dikiyorsun, renklerin falan harika:)))

      Sil
  10. Güzeller güzeli melisciiim:) birincisi, resimlerde sana bayıldım! ikincisi kolyeye aşık oldum! çok etnik inanılmaz güzel olmuş! en beğendiğim DIY projen oldu diyebilirim. ben de denemek istiyırum en yakın zamanda. elimde benzer malzemeler vardı. öpücükler cicim!!!
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/03/if-wedding-fashion-izmir-part-2.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, etnik desen takımtım başladı bu aralar kolyeyle başladım işe:)))
      çok öpüyorum tatlım, yeni yayınını gördüm:)

      Sil
  11. harika olmuş canım valla çekiliş yap birine ver ve bana çıksın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm iyi fikir aslında düşünüyorum çekişi herkese hitap edecek bişey olsun diye düşünüyodum bende beğenilere göre karar vericem artık:)))

      Sil
  12. Harika olmuş bayıldım:)))

    YanıtlaSil
  13. I admire people who are so talented and creative :) You have great ideas. The necklace is so pretty <333 I like the ethnic trend :)
    Thank you so much for nice comment. Yes, I took pictures on the roof. Sometimes, I like changing sceneries :)

    YanıtlaSil
  14. thank you so much honey:)))

    YanıtlaSil
  15. Çok hoş olmuş :) Ben de takılarımın çoğunu Stradivarius'tan alıyorum. Özellikle bileklik aldığımda mutlaka ona benzer bişeyler yapıp yanına kendim de ekliyorum :) İlham almak güzeldir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) stradivarius'un bilekliklerini de çok seviyorum ben değişik parçalar oluyor, gerçekten ilham verici gördüğüm herşeyi yapmak istiyorum:P

      Sil
  16. Kolye şaşırtıcı, bravo!!
    iyi eğlenceler))

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaa Türkçe öğrnmişsin!!! sen de şaşırttın beni cnm:)))
      xoxo
      öpüldün:P

      Sil
  17. Melis' çiğim , maşallah çok ilerlettin takı işlerini. Değişik tarzlarda ve hepsi birbirinden şık işler çıkartıyorsun.
    Bu Afrikalı kabile kızı da biraz kokoş ama biraz da paralıymış ya da elmas madenlerine yakın yaşıyormuş galiba :))
    Ellerine sağlık canım, çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanımcım, yine çok keyifli bir yorum yazmışsınız. Güzel bir noktaya da değinmişsiniz hem.
      Bu Afrikalı kabile kızının neyine aslında değerli taşlar takmak; kendi topraklarından çıkarılan güzel elmaslar ''beyaz adamlar''a ait değil mi? :))))

      Sil
  18. so in love ith the necklace!
    X

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel olmuş özellikle taşların ışıltısına bayıldım, etnik kolyelerin esintisine kapıldım bile :) ellerine sağlık güle güle güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  20. super olmus bu kolye, zaten etnik tarz yine trend. güle güle ullan tatlım..

    YanıtlaSil
  21. süper yaa bayıldımm renk harika zaten takı kullanmayı çook severim :)
    blogunu sevdim güzel paylaşımlar var sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Gomleginizi cok begendim gule gule giyin nereden acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hint işi giysiler satan bir yerden almıştım 2 yıl önce, maalesef etiketi kesik:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!