8 Mart 2013 Cuma

DIY Giymekten Sıkıldığın Kazağı Pulla İşleme Yenileme / Sequin Embellished Sweater DIY

   Krem rengi kazaklara özel bir ilgim var ne zaman bir kazak görsem kremini alasım gelir. Bu kazağı da İzmir Mango outletten ucuza almıştım fakat sonra benzer çok kazağım olduğu için bunu işlemeye karar verdim.

     Belki öylee aaa hiç aklımıza gelmezdi diyeceğimiz bir DIY değil ama uğraştırıcı bir DIY; tüm kazağı pullamak hem zaman alıyor hem de uzun sürüyor. Bu dizi izlerken bir yandan yavaş yavaş işleyeceğiniz sabırla yapılacak, 3-4 gün hatta belki 1 haftayı alan bir DIY.

  I'm a huge fun of cream sweaters and blouses, so everytime when I go shopping, find myself buying cream piecess.  This sweater is from Mango Outlet. After a while I decided to make sth shiny!  This is it:)))

bluze pul işleme



pulla kazak işleme

Pullar çok belli olmasın ama hafif bir ışıltı versin diye krem rengi mat ve şeffaf hafif ışıltılı pullar kullandım, kazağın soft görüntüsünü bozmak istemedim. İsteyen altın gümüş pulla da yapabilir.

 Bluz derin v yaka ve açıkcası bana pek kullanışlı gelmeyen bir yaka bu, ben de o yüzden dantelli bir bluzle giyiyorum bu kazağımı ama aradığım danteli bulduğumda yakasına dantel dikmeyi düşünüyorum.

I 'd prefer to use cream sequins to keep it soft and pale. Gold or silver sequins are also preferable.

eski bluzu pullarla süsleme
 
   Yeşil parlak taşlı kolyeyi de kendim yaptım, aslında eski DIY'larımdan, hatta blogumdaki ilk postlarımdan. Bunlar eski küpelerden yapıldı. Yapılışını merak edenler buradan bakabilirler.

   Nasıl eski halinden daha iyi değil mi?

Herkese güzel ve bol ilham dolu haftasonları!!!

     Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on



28 yorum:

  1. maşallah canım çok maharetlisin yine harika bir iş çıkarmışsın ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  2. ben senin takılarına bayılıyorumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, bu haftalık ara verdim takı DIY'larına haftaya yine devam edebilirim:)))

      Sil
  3. Çok güzel olmuş :)Pulları dikmek cidden sabır işi, ama sonuç harika olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, gerçekten sıkıcı olabiliyor tüm kazağı işlemek sabır istiyor:)))

      Sil
  4. Sabredip uğraşmışsın ama çok güzel olmuş canım kazağın havası değişmiş ben bu halini çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm havası değişti sanki:)))

      Sil
  5. Çok zaman ve emek vermişsin ama değmiş. Bambaşka bir kazak olmuş. Ellerine sağiık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))

      Sil
  6. Ne hoş olmuş ki bu :) Ama gerçekten iyi sabretmişsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, baya uzun zamana yaydım yaparken başka türlü sıkıcı oldu:)))

      Sil
  7. çok güzel olmuş Melis Hanım elinize sağlık :) dantel de bambaşka bir hava katmış. umarım en kısa zamanda istediğiniz danteli bulup dikersiniz. bende heveslendim birden giymekten sıkıldığım kazaklarıma yapayım diye ama dikme işlerinden hiç anlamıyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) tam aradığım dantel yaka içime giydiğim atletm danteli gibi ama bulamadım ondan hala umarım bulurum, mutlaka deneyin siz de tek tek dikiliyor belki ama küçük bir alanda başlayabilirsiniz:)))

      Sil
  8. Canım çok güzel olmuş kazak. Ben de krem rengi kazakları çok severim, daha yumuşakmış gibi gelir bana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, zevklerimiz aynı demekki:)))

      Sil
  9. Çok hoş olmuş cnm eline saglık özellikle yaka detayına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  10. DIY yazılarına bayılıyorum zaten; bu da süper olmuş bambaşka bir kazak çok güzel eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm çok sağol:)))

      Sil
  11. bence soft olması daha ii durmuş
    zevkinize sağlık
    altın gümüş çok patlardı bence ama tabii benceee
    bu arada kadınlar gününüz kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Tülay Hanım, altın bir de çok gördüğümüz bir model gibi olacaktı, bir de çok parıldar patlardı:)))
      Sizin de kadınlar gününüz kutlu olsun biraz geç oldu ama ancak cevap verebiliyorum bugün:)

      Sil
  12. melisciiim çok tatlı br kazak olmuş, pullar ve dantel detayı kesinkile çok zari ve zevkli göstermiş. ben de derin v yakaları içine birşey giymeden giymeyi sevmiyorum. böyle çok hoş durmuş!
    öpücükler cicim!!!

    YanıtlaSil
  13. Harika olmuş ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  14. :)walla sabır işi ama güzel olmuş

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!