22 Mart 2013 Cuma

DIY Re-Fashion Bag with Studs Eski Çantayı Yenileme, Modaya Geri Dönüştürme

   Farkettim ki ara ara evde çantalarımı yenilesem değişiklik yapsam da hiç çanta DIY'ı yapmamışım. Bu çantam da 5-6 sene öncesinden kalma, üniversite yıllarımda almıştım. O zamanlar Mudo Outlet'ten çok uygun bir fiyata aldığım bu haki süet çantanın, modeli biraz eskiydi.  Şöyle ki, çanta küçük ve torba şeklinde ama sapları kısa. Takınca çok hoş durmuyor. 
Bir de üzerinde kumaş güller var ondan da pek hoşlanmadığım için sökmüştüm ama ne yapsam diye düşündüğüm için bir süredir duruyordu. Biraz Mango'nun zımbalı püsküllü süet çantalarından esinlendim, sonrasında kafama göre  motif belirleyerek çantanın hatalarını kapatarak birşeyler yaptım:)))

    This is my first DIY about refashioning my old bags. Actually sometimes I make DIY bags but I didn't post any of them.  I bought this khaki leather bag when I was in univercity about 5-6 yaers ago and it was my favourite bag. But even the suede leather is still new, the shape and handle of the bag look like they belong to old fashion. So I made a longer handle, inspired from Mango studded fringe bags and  studded the bag and refashioned it!!!  You can find the steps at the below pics. Let me know what dou you think about my DIY refashion studded bag? 
Have a nice weekend!

DIY zımbalı çanta yapımı



eski çantayı yenileme
  Yukarıdaki resimlerden ilkinde söktüğüm güllerin izini görüyorsunuz. 

  Neler Yaptım kısaca anlatıyorum. Tuafiyede bastırdığım perçin ve kuş gözü zımbalar haricindeki herşeyi kendim yaptım.

1- Çantanın iki tane kısa sapı vardı onları kestim.

2- 1 tane uzun çanta sapı elde etmek amacında olduğum ve tek askılı yandan kullanmak istediğim için iki küçük sapı birleştirip uzun bir sap elde etim. 

3- Saplarını kestiğim yerden çantanın hem arkasına hem de önüne altın rengi kuş gözü zımba bastırdım. Tuafiyeler basıyor.(4. fotodan görebilirsiniz)

zımbayla çanta yenileme aşamaları

     Ben spike'lardan, çivilerden biraz sıkıldım. Yeni favorim bu ''küt uçlu zımbalar''. Sanki çivinin ucunu kesmişsin gibi küt. Altın rengi haki yeşille daha hoş duruyor o yüzden çantanın tüm metalleri altın rengi.

1-2-3 nolu görsellerde: Zımbaları tek tek deriye diktim. Maalesef yapışmadı ve dikmek zorunda kaldım. Motif'in ortasındaki piramit zımbalar ise kancalı olduğu için onları sadece geçirdim.

4- Bastırdığım kuş gözü zımbaların arasından halka geçirip uzatıp birleştirdiğim sapı taktım ve yine sapları kuş gözü zımba bastırarak birbirine yapıştırdım.

5 nolu görselde çanta saplarını nasıl uzattığımı görüyorsunuz. Önce iki küçük parçayı yapıştırdım ve yine tuafiyeye çıt çıt bastırdım.

Çantanın iki yanından sarkan uzun püskülleri de açarak zımba motifli yerin hemen altına yapıştırdım.

zımbalı deri çanta

    Biraz uzun ve detaylı oldu, detaylara çok sıkmak istemediğim için kısa ve öz yazmaya çalıştım umarım anlatabilmişimdir:))) Çantalar iyi yatırımlar aslında eskiden çok severek taktığım bu çantayı şimdi biraz daha modernleştirip değerlendirdim. Tuafiyeden kuş gözü( ortası delikli zımba) ve çıt çıt bastırmak gibi detaylar dışındakilerin hepsini evde yapabiliyoruz.
   Hadi eski çantalar çıksın o zaman meydana:)))

   Bordo pantolonlu ve siyah ceketli fotolarım sevgili Gooogoook (Handan) tarafından çekilmişti. Buradan çok teşekkürler ona!

Herkese iyi haftasonları diliyorum!

Beni Bloglovin'den takip için tık tık:)))

48 yorum:

  1. valla bravo o ıkı kısa sapdan uzun sap elde etmek falan :p cok guzel olmus ellerine saglık. :)

    YanıtlaSil
  2. kuzummm vay vay vay çantaya bak diyesim geldi vallahi
    kız bu harika olmuş yaa
    ellerine kollarına sağlık, çantanın kumaşı süpermiş zaten bende atmaya kıyamazdım, bendede var böyle bir çanta siyah ama derisi döküldü atmaya da kıyamadımm :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha valla bu sefer gerçekten çantaya bak diyosun yani:)))) çok sağol cnm deriyi kauçukla temizle de bir dene belki olur cnm

      Sil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık, bu tonda yeşilin altın rengiyle birleşimi bir başka oluyor, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Nasıl güzel olmuş canım ellerine sağlık! Çok severim süet çantaları. Bende de bir tane var ama modeli yenilenemeyecek kadar eski geliyor gözüme. Tekrar bi göz atayım en kısa zamanda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm ben de süet olduğu için değerlendireyim dedim:)))

      Sil
  5. Canım çok güzel olmuş benimde eski çantalar öylece duruyor sen ne güzel günün modasına uyarlamışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, valla ben de hemen atamıyorum herşeyimi hemen de değerlendiremiyorum ama arada fikir geliyor:)))

      Sil
  6. Ben daha önce gördüğümden kendimi şanslı kabul ediyorum;) hakikatten buradan da hoş duruyor ama samimiyetle söylemek isterim ki kesinlikle harika bir çantaydı ellerine sağlık canım, ben yeni zannetmiştim hatırlarsan, emeklerine sağlık. Yüzünü göstermesen de harkulade atkuyruğunu da çok beğenmiştim. Yeni dönüşüm çantanı pekçok parçayla kullanabileceğini düşünüyorum, güle güle kullan, Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkürler ben de ilk sen gördüğün için, ilk senin fikrini aldığım için ve fotolarımı çektiğin için kendimi şanslı hissediyorum:))) Bu seferlik yüzümü göstermedim benimle alakalı olmayan nedenlerden ötürü:P
      sevgiler:))))

      Sil
  7. Çok güzel olmuş güle güle kullan cnm;) Bende çok seviyorum evdeki ayakkabılarımı, çantalarımı modifiye etmeyi Yeni halleri eskisindende güzel oluyor çünki. En son harika bir converse i miu miu taşlı sneakerından esinlenip, basmbaşka bir hale getirdim,yapiminida paylastim;) Bak buda güzel bir fikir sende dene cnm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim , mutlaka bakıcam yayınına merak ettim:)))

      Sil
  8. Lovely idea and great job! Nice pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş cnm bnm ellerine sağlık:)ne güzel olmuş çok tatlısın:)öpücükler

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı ve trend bir çanta yapmışsın canım.Cantanın rengini ayrıca sevdim.:)

    YanıtlaSil
  11. Çok beğendim. Hem isediğin gibi hem de günün trendlerine uygun ve çok şık olmuş. Ellerine sağlık, iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım:)))

      Sil
  12. çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil
  13. Çantanın o halinden sonra sanki yeni alınmış gibi. Nasıl sihirli ellermiş onlar :)
    Rengide modeli de on numara olmuş ayrıca bu kombini de pantolonun rengini de çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok mutlu etti beni bu güzel yorumun:)))

      Sil
  14. yeni hali harika olmus bence elıne sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. beautiful bag :) you've got talent :)

    YanıtlaSil
  16. This is such a great post, thanks for sharing it dear!
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  17. melisciim harika olmuş! çok başarılısın bu konuda gerçekten!
    pantolonunun kumaşına ve babetlerinde de bittim!
    öpüyorum cicim!

    YanıtlaSil
  18. This is so COOL! You definitely made the bag have a more modern look. I love DIY - it's like having all new stuff!!

    ♥ Paula Shoe Fiend.
    http://shoe-fiend.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  19. That's a gorgeous bag, I love bags and wish I could make my own. You are very talented. I am following you on GFC, I hope you will follow me back.

    www.hungrycaramella.blogspot.com

    YanıtlaSil
  20. Yine nefis bir şey yapmışsın gerçekten
    Emeğine ellerine sağlık
    İyi hafta sonları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm sana da iyi haftasonları:)))

      Sil
  21. Great idea! It looks so good! :)


    http://sofijasphotography.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  22. Helal olsun valla şahane olmuş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnmmmmmmm:)))

      Sil
  23. ellerine sağlık bende çok beğendimm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!