4 Mart 2013 Pazartesi

Bu İlkbahar Yaz Sezonunun Trendi Yine Çiçekli Pantolonlar / Spring Trend Floral Print Pants

   Bu ilkbahar/yaz sezonunda çiçekli pantolonları yine bol bol görmeye başlıyoruz.  Vintage bir hava veren bu pantolonlarıın pastel çiçekliler, canlı renkli çiçekler, siyah üzerinde çiçekler... gibi bir çok deseni bulabilmek mümkün. 

   Nasıl kombinlesek dersek, düz beyaz/kremlerle veya siyah üstlerle kombinlenebildiği gibi, renkli üstlerle de kombinlemek mümkün. Ama şu bir gerçek ki renkli üstlerle kombinlemek ince iş, genelde gördüğüm kombinlerde pantolonun desenleri içinden bir renk seçilip düz ve hareketsiz bir üst olarak giyilmiş.
  Tabi bir de hepimizin bildiği gibi büyük çiçekler biraz daha kilolu gösterebilir.

  Retro-inspired floral print pants are the hittest piecess in this spring/summer season. The first thing to consider while buying a pair is your body type. Don't pick the bigger flower prints If you're plump.  It's possible to pair it with white/cream basic tops or matching color of the same tone as the floral pant. And black top always works. 

olivia Palermo çiçekli kombin



Olivia Palermo ve Jessica Alba, canlı renkli çiçek desenli pantolonlarıyla renkli üst kullanmayı tercih etmişler. Hatta Olivia Palermo leopar desenli ayakkabısıyla, Jessica Alba da mint/nane yeşili ayakkabısıyla kombinlemiş. Ben ikisini de sevdim, bence başarılı örnekler. Tabi sizin de fikirlerinizi çok merak ediyorum.


jessica alba kombinleri
Jessica Alba

kristen stewart çiçekli pantolon
Kristen Stewart

          Rebecca Minkoff Spring 2013  
         Tanya Tailor Spring 2013


çiçekli pantolonlar nasıl giyilir

Çiçekli pantolonlarla iyi giden birşey de Jean gömlekler


bershka yeni sezon
 
hm bahar pantolonları
     
zara yeni sezon pantolon
ZARA



        Peki siz sevdiniz mi bu trendi ? Favoriniz hangileri?

       Let me know which one is your favourite?


                                   
        Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


18 yorum:

  1. Benim favorim kristen <3 veeee bayılıyorum bu trende gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kristen'in bu kombinini bende beğendim gerçekten cnm:)))

      Sil
  2. canımm ben ilk örnekte olduğu gibi siyah zemin üzerine floral desenleri daha çok seviyorum. Hatta istediğim gibi bulamayıp geçen yaz kumaş alıp diktirmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen cnm ben de araştırıyorum ama hala istediğim gibi bulamadım güzel bir kumaş bulup diktirmek iyi fikir galiba:)))

      Sil
  3. O zamannnn bir tane de ben yapayım hemen :)

    YanıtlaSil
  4. Bu sene mutlaka bir tane istiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  5. Canım ben birtürlü alışamadım yada istediğim gibi bulamadım jessica alba'nın kombini beğendim pantolon gayet soft.Bu tarz birşey kullanabilirim belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de daha alıp alışamadım aslında geçen sene falan pek giymeyi düşünmüyodum ama bakalım belki beenebileceğimiz soft desenler buluruz:)))

      Sil
  6. Ayy çok güzel görünüyorlar, cıvıl cıvıl... Renkleri çok seviyorum. Yakıştıran giysin vallahi :)
    Ellerine sağlık çok iyi bir derleme olmuş.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de çok seviyorum Nowa Hanımcım içim açılıyo, havalar da iyice düzelse de giysem diyorum renkli şeylerden:)))

      Sil
  7. Çok çok beğeniyorum bu pantolonları ama giyemiyorum:( İstediğim kiloya ulaşana kadar modası geçmez umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen fitsin cnm yaaa giymelisin bence yakışır sana:)))

      Sil
  8. Değiğin gibi büyük çiçekliler desenlerine göre biraz kilolu gösteriyor ..sanırım tayt formundakiler daha mantıklı..üzerine düz renk uzun bir tshirt,sandalet veya babetle güzel kombinler olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babetle, sandeletle uzun t-shirtle harika olacaktır cnm, onları giyebileceğimiz günleri iple çekiyorum:)))

      Sil
  9. bayılıyorum floral skinlere
    kristen stewart'ınki harikaymış
    sıkılınca bana vermezmiki?? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. muhtemelen bir daha giymecektir kristen yazık dimi:))))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!