16 Mart 2013 Cumartesi

Bloglovin'deyim Sizi de Beklerim Ama Ayarlarımızı Yapmayı Unutmayalım! / Follow me with Bloglovin

  Kızlar ben de çok geç duydum ama artık Bloglovin'inden postlarımızı takip etmeye başlayacağız çünkü Google Reader kapanıyor. 

  Takip ettiğim tüm blogger arkadaşlar ve beni takip eden blogger arkadaşlarım beni bloglovinden
takip etmek için buraya tıklayabilirsiniz. 

   Yalnız beni dün akşamdan beri takip edenlerin bazılarını ben takip edemiyorum çünkü bloglovin hesaplarına ''follow butonu'' koymamışlar. Yani bloglovinleri var beni takibe almışlar ama ben tıkladığımda onların bloglovin profillerinde follow butonları yok. Bloglovin'in Ayarlar kısmından bu ayarlarınızı mutlaka yapın.

   Bunu dışında benim de çözemediğim bazı özellikleri var bloglovin'in:))) Beni takibe alanların tümünü göremiyorum, hatta birisi beni takibe aldığında mail ile haberim olsun ayarını işaretledim ama dün hiç mail gelmedi! 

    Hala açmadıysanız hemen bloglovin açın ve birbirimizi takibe alalım. Ben bloglovin'de buradayım
Bekliyorum, ama sizi takip etmem için bloglovin ayarlarınızı düzenlemeyi unutmayın follow butonu koyun:))) Şimdilik google reader listemdekilere tıklayıp bloglovinlerini bulmaya çalışıyorum, kendinizi hatırlatın bana yardımcı olun lütfen:)))

  Ayrıca bloglovin ayarlar kısmındaki  notrifications dan ''send me an email when someone starts following my blog'' kısmını işaretlerseniz  o zaman takibe alındığınızda sizi kim takibe aldı mail olarak gelecektir. 
    
      Herkese iyi cumartesiler!!! 

Follow me with Bloglovin
xoxo

23 yorum:

  1. meliscim linklere tıklıyorum güvenli internet çıkıyor..hem bu blogvinde nerden çıktı ayarları nerden yapıcaz..Allah ım yarabbim zaten yoğunum birde bu çıktı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm güvenli bir site çıkmamaması lazım normalde ama anlamadım, yani sevdiğim blogları ve postlarını ordan göreceğiz ama ordan tıklayıp yine bloglara ulaşıp yorum yazabiliyoruz. Nerden çıktı başımıza bilmiyorum valla zaten server'larında arıza var şimdi.
      Sen o internet güvenlik duvarını kaldır bloglovin de login diye bir kısım var ordan mailini belirterek üye ol, sonra da claim your blog kısmından blogunu belirt.
      Üye olduktan sonra sağ üst kısımda blogunun adını yazdığı bölümde settings kısmından ayarlar yapılıyor cnm. Biraz karışık ben de yeni yeni çözmeye çalışıyorum ama daha iyi bilgi sahibi olduğumda tekrar post yapıp açıklayacağım

      Sil
  2. çok sağol canım ya dediğin gibi girdim login e şöyle bi kurcalıyım dedim güvenli internet var bizim uyarı çıkıyor şimdi onu kaldırmaya çalışıyorum bakalım biraz beklicem herhalde..tekrar teşekkürler tatlım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek cnm, rica ederim, umarım halledersin ben de elimden gedliğince yardımcı olmaya çalışırım:)))

      Sil
  3. ben seni bloglovinden takip ediyorum zaten ama benim follow butunum yok galiba :(
    nasıl koyacağımıda bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmmm bak mesela bilmiyodum ettiğini görünmüyor tüm takipçiler çözemedim ben bu işi:))) ama ben bugün senin blogundan tıkladım takibe aldım seni bloglovinden gözüküyor mu sende aldığım? az önce bir arkadaş da dedi beni takip ettiğin görünmüyor diye. Şimdi ayarlar kısmından notrifications dan send me an email when someone starts following my blog kısmını işaretle o zaman takibe alındığında seni kim takibe aldı mail olarak gelecek. Settings'den de follow butonu ekleyebilirsin cnm. Ben de fotoğraf koyamadım. Google başımıza iş çıkardı taa:)))

      Sil
    2. bende ''send me an email when someone starts following my blog'' diye birşey yazmıyor :((
      senin takip ettiğinde gözükmüyor
      sadece benim takip ettiklerim görünüyor
      ben resmi setting bölümünden image'a basarak face'den ekledim
      bide melis blogumu yeniden düzenledim sence nasıl olmuş
      fikrini söylermisin

      Sil
    3. hımmmm hesap açtın dimi bloglovinden giriş yapıyorsun yani hesabına, şimdi ben sana detayları bildiğim kadarıyla söyleyim. Ben dün direk google reader listemi bloglovin'e aktardım, bloglovinde böyle bir not var import your google reader list to bloglovin diyor bir kaç tıkla hemen yapılıyor. Ben de beni takip edenlerin sadece bir kısmını görebiliyorum, bloglovindeki sağ üst köşede adımızın yazdığı yerde my blog diye bir bölüm var oraya tıkladığımızda latest posts, followers, similar blogs yazan bir yer çıkıyo orda takipçilerimizi görüyoruz ama yarısı gözüküyor. send me an email kısmı da ayarlar bölümünden yapılıyor. Orada notrifications diye bir kısım var orda send me an email when someone starts following my blog'u işaretliyoruz.
      Yapamazsan olmadıysa yine sor, maille ayrıntılı da yazarım. Bloguna geliyorum hemen bakayım:)))

      Sil
    4. benim ayarlarım doğruymuş zaten ama kurcalayarak biraz bozdum :)
      fazla kurcalamamak gerekiyor galiba :))
      ayrıca senide gördüm
      desteğin için çok teşekkürler
      bloguma gelince çokmu sade oldu acaba diyordum ama beyendin ya tamamdır , böyle kalsın :)

      Sil
    5. evet evet senin ayarların süpermiş hatta blogunu eklemişsin ordaki hesabına yani seni hemen takip etmek mümkün, beni ekleyen bir sürü arkadaş var ama bloglarını eklemedikleri için onları takip edemiyorum mesela. Rica ederim cnm ne demek , blogunun yeni halini de sevdim ben güle güle kullan:))

      Sil
  4. ama benim bundan haberim yok canım nereden okudun kapanacağını:(:( üzüldüm şimdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm bir link var google açıklamış orada yazıyor sana göndereyim bulunca, ben de başka bloglardan duydum kötü oldu evet ne gerek vardı yani:)
      Buarada seni bloglovinden takip edemiyorum yukarıda bahsettiğim sorun senin bloglovin profilinde de var, profiline follow butonu ekle cnm add blog kısmından deneyebilirsin.

      Sil
  5. Ben de bloglovin açtım. Import from Google reader kısmını tıkladığımda zaten takip etmiş olduğum blogları otomatikman bloglovinde de takip etmiş oldum yani en azından profilimde öyle görünüyor. ne saçma iş anlayamadım. insanları blog yazmaktan soğutacaklar ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm ben de dünden beri görüyorum import your blog diye oradan yapayım o zaman. Seni de takibe aldım bloglovinden cnm. Çok saçma yani ne gerak varsa uğraştırıyorlar, google reader iyiydi ne güzel bakıyoduk bloglara ordan:)))

      Sil
  6. hehe, I must say that I don't like going to party, hehe, seriously :)) I love spending my time at the beach. There is such a beautiful beach in Alanya :) also I like going shopping, sightseeing, swimming :) Alanya is amazing <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. really?:)))) Sure, there are wonderful beaches and also a lot of historical places in Alanya. You can still have fun:)))

      Sil
    2. yes, hehe :) I'm a calm person :) I can't wait for summer and the turkish food :))

      Sil
  7. Neredeyse 2 yıldır bloglovin kullanıyorum. Iphone ve android uygulamaları da çok güzel. Daha rahat okunacak bloglar bence artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa bayadır kullanıyomuşsun ne güzel adaptasyon sorun olmayacak senin için:))) ben şimdilik çok rahat bulamadım bloglovin'i belki bu aralar yaşanan server'larındaki sorunun da bunda etkisi vardır, mesela ben beni takip edenlerin tamamını göremiyorum sadece bir kısmını görüyorum:)

      Sil
  8. sanki bana mektup yazmışsın:)) bana yazılmış gibi hissettim açıklamaları:))) çok teşekkür ederim bak bloglovin ayarlarını yapıcam şimdi:))) umarım doğru olur hadi bana rastgele:)) teşekkürler bilgiler için ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim azıcık da olsa faydam olduysa çok mutlu oldum:)))

      Sil
  9. Canım konuyu senden duymuştum zaten malum, ama bakalım neler olacak, olacaksa da en geç ben gelicem kesin;) belki de bilerek ve isteyerek:P)) hihihi.. Sevgiler canım bilgilendirmeler için çok ama çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim cnm, başımıza iş çıkardılar işte:))))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!