21 Mart 2013 Perşembe

Arm Party Part 1 Bu da Benim Arm Party'im!

      Demet Akalın'ın bir şarkısı vardı ''bu benim partim tüm dostlarımı davet ettim diye'', bu postu yazarken aklıma o geldi:))) Deli kızın çeyizi gibi taktım takıştırdım sizi bekliyorum:p Bu da benim arm partim! Arm party postlarım devam edecek gibi görünüyor bu ilki oldu.
   
     Bilekliklerin 2 tanesi hariç diğer hepsini kendim yaptım, yani bunlar benim DIY bilekliklerim. Hangilerini sen yapmadın?,  derseniz ilk görseldeki altın rengi çivili bilekliği ve ikinci görseldeki bordo taşlı bilekliği satın aldım. Geri kalan deri ve zincirli bileklikleri ben yaptım.

    This is my arm party and you're invited too!!! All the bracelets are made by me except spike and burgundy rhinestone one. As you guess I used geniune leather. Hope you enjoy them:)))


renkli deri bileklikler

Aralarında altın rengi kalın zincirli olan Tiffany&co inspired, modeli Tiffany&co'dan ilham alarak yaptım. Yılan derisi ve haki yeşil kapaması değişik olan bilekliklerimin de o kapama kısımlarına bayıldım, onlar da sanki Hermes inspired gibi oldular:)))

arm party deri bileklikleri
 
    Hangisini en çok seviyorsun ve takıyorsun derseniz, şu hardal sarısı/acid green gibi olan koluma yapıştı resmen farketmişsinizdir her postumda takıyordum bir ara:))) Çok farklı bir rengi var ve rugan gerçek deri oluşu beni çok cezbetti. Hatta o sarı deriden yaka kolye de yapmıştım. Bu postumda hardal sarısı dört renk yaka kolyemin yapılışını bulabilirsiniz.

     Peki siz en çok hangisini beğendiniz merak ediyorum?

  Maybe you noticed that, acid green genuine leather bracelet is my favourite and I wore it many many times with all different styles. It has a perfect color and feel me good. Also I made a DIY leather collar with this acid green leather, you can find it here.
   
   Let me know which one is your favourite?
xoxo


26 yorum:

  1. İkisinide beğendim canım ben yeni yeni sevmeye başladım takıları almayı daha çok seviyorum takmayıda unutuyorum :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tşk ederim cnm, ben de üşendiğim için pratik tasarımlar yapmaya başladım, çıt çıtlılar hemen açıp kapananlar falan:)))

      Sil
  2. çook güzeller bayıldım hepsinede:)

    YanıtlaSil
  3. hardal rengi olan çok güzel canımm hepsini çok beğendimm ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm sen de benim favorimi beğenmişsin:)))

      Sil
  4. o dediğin altın rengi kalın zincirli olana bayıldım çok başarılı olmuş.. güle güle tak..

    YanıtlaSil
  5. Süper parti canım:)) Bu arada yaka kolyeni de çok iyi hatırlıyorum, çok beğenmiştim gerçekten çok yaratıcı süper bir çalışma hepsi, ellerine sağlık, harika görünüyor hepsi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler cnm, partimi beğendiğine de sevindim:P

      Sil
  6. bende hardal rengini beyendim
    rugan şık durmuş
    ellerine sağlık
    ilham perin iş başında ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:)))) bakalım ne kadar daha başımda olacak ilham perim bilmiyorum sanki bisüre ben ondan uzak durucam gibi:P

      Sil
  7. Green one look lovely))) Great pictures as well!
    Have a fabulous time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de birbirinden güzel canım :)Ben takı hastasıyım .Bayılıyorum tak takıştır sür sürüştür modundayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) seni anlayabiliyorum ben de aynen öyleyim:P

      Sil
  9. (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    ¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥♥ Çok şık ve yaratıcı :)

    YanıtlaSil
  10. Parteni sevdim canım çok renkli bir parti bayıldım tüm arkadaşlarına da :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) teşekkür ederim cnm partimi beğenmene de ayrıca sevindim:P

      Sil
  11. Hepsi birbirinden güzel canım ama ben yılan derisi olanın tarzını beğendim :)

    YanıtlaSil
  12. Bayıldım bitanem güle güle kullan hepsi ayrı harika (:

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!