27 Mart 2013 Çarşamba

Ananemin Eski Sandıklarından DIY'larım için Danteller Güpürler / New in: DIY Tutorial Materials From my Grandma

   Ananem ve rahmetli Dedem Bulgaristan'dan Türkiye'ye ilk göç ettiklerinde önce Bursa'ya sonra da Eskişehir'e yerleşmişler ve burada bir tuhafiye açmışlar. Hatta o zamanlar kumaşlardan düğme basma işlemini Eskişehir'de ilk onlar yapıyormuş, meşhurmuş tuhafiyeleri. Tabi bahsettiğim zamanlar 30-35 sene öncesi, daha ben doğmadan önce, bu danteller de o yıllara ait.

  My grandma and Grandpa had got a craft store many many years ago. Their store had been very popular in those years, nearly 30-35 years ago. These lovely laces and crochets belong to their store and now very precious for me. I'm gonna make lots of DIY tutorial with them. You know laces are the hottest items of the spring summer season.  To check out my post about it  click here.
 Keep following me, new DIY tutorials are coming soon!!!



  Benim bu tarz işlere ilgim belki biraz da bundan kaynaklı, ananem eskiden dikiş de dikerdi zaman bulabildiğinde, o meşhur siyah singer makinası hala durur:))) Annem de birşeyler işler, süsler değiştirir, diker... 

 Bu güzel dantelleri de geçen gün ananeme gittiğimde bulduk tabi ben hazine bulmuş gibi sevindim:)))  3 tanesi hariç hepsi ananemlerin o zamanlar tuhafiyesinde sattığı dantel ve güpürlerden. Diğerleri ise el örgüsü güpür.



    O kadar çok fikrim var ki bunlarla ama güzel değerlendirmek istiyorum. Tabi başka şeyler yapmak  mümkün olsa da ben bunları giysi ve aksesuarlarımda kullanacağım.
   
   Bu yazımda bu sezon dantel ve güpür trendinden bahsetmiştim ve hatta ilham aldığım bazı parçalar olmuştu. İlerleyen postlarımda bu dantel ve güpürlerle yapacağım DIY/Kendin yap işleri gelecek:)))

 Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!
Follow me on 

 

20 yorum:

  1. Çok güzeller canım, benim de çok ilgim var bu tarz şeyleri çok beğeniyorum. Güzel anılarıyla birlikte anlatman iyi oldu. Yaşanmışlıklar bende tuhaf bir mutluluk yaratıyor. Eminim bunları çok güzel ve farklı şekillerde değerlendireceksin. Merakla bekliyor olacağım, sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten hazine bulmuşsun canım benimde bu tarz işler çok hoşuma gidiyor bekliyorum merakla neler yapacağını :)

    YanıtlaSil
  3. bunlar çok değerli canımm güzel bir şekilde değerlendireceğine eminim :)) merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Harikalar
    Bu güzelliklerle yapacağın projeleri merakla bekliyorum ;)

    YanıtlaSil
  5. askım! nasıl guzel bı çeyiz sandığı harıka hepsı!
    allahımmm bayıldım askım yaa guzel gule guzel dıy ler yap :)
    opuyorum cok!

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller. Bloğunu izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  7. Seni su an cok fena kiskanmis olabilirim! Isterim isterim ben de anneanne sandigi isterim!:)
    DIY yaptikca da kiskanacagim ona gore :))

    YanıtlaSil
  8. Yaaaa meliisss birazcıkta bana gönder, bende çok severim yada son 2-3 yıldır seviyorum :)..Çok şanslısınz canım güzel projelerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  9. ayyy ne kadar şanslısın hepsi de çok güzel bayıldım;) neler çıkacak ortaya merakla beklemedeyim:)

    YanıtlaSil
  10. bende bazıları el örgüsü gibi duruyor diyecektim ki öyleymiş :) hazine bulmuşsun gerçekten güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  11. Aynı yollardan geçmişiz Melis'çiğim...
    Bu danteller hem eski zamanlardan çıkıp geldikleri için hem de ananenin,dedenin anıları ve yaşanmışlıkları ile yüklü oldukları için göründüklerinden çok daha değerliler. Ayrıca çok şanslılar ki senin gibi değerlerini bilen birinin eline geçmişler.

    Onlardan ne güzel işler çıkarırsın sen, merakla takipteyim :)

    YanıtlaSil
  12. definitely love your sense of style and good tasre! like a fresh air
    love it!

    hope youll follow back <3
    www.malesclutch.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. I remember, my grandma liked crocheting too :) I can't wait for your DIY :)

    YanıtlaSil
  14. Gömleklerde güzel durur heralde, aslında eteklere de olabilir dantel detaylar :)Heyecanla ve büyük bir merakla neler yapacağını bekliyorum.
    Boncuklu işlemeli şeyler olsada eskinin bu dantel havası hiç birşeye benzemiyor. En önemliside annelerimizin ananelerimizin el emekleri göz nurları bize kalıyor :)

    YanıtlaSil
  15. Canım hazine bulmuşsun sen. Çok güzel şeyler çıkacak bunlardan eminim:)

    YanıtlaSil
  16. meliisciğim prensesim hasta bu aralar yokum ama özlemle döneceğim
    unuttu sanma diye bilgilendirmek istedim :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. that's cool :)
    <3
    Kisses, Denis.

    www.thebsheep.blogspot.com

    YanıtlaSil
  18. herkese çoooookkkkkkkkkk ama çok teşekkür ederim, yoğunluktan ötürü herkesin yorumunu tek tek cevaplayamasam da hepsini okudum ve çok mutlu oldummm!!!!
    sevgiler herkese

    YanıtlaSil
  19. I love lace too:) lovely post:)
    Have a great time!

    Best wishes, Alexandra
    www.svetusvet.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!