24 Şubat 2013 Pazar

Watsons ve Gratis'ten Paraben ve Parafin İçermeyen Krem ve Şampuan Alışverişim / Paraben and Petrolatum free Cosmetic Shopping

   Kullandığım kozmetiklerde paraben ve petrol türevleri olmaması konusundaki hassasiyetimden hep söz ediyorum, zaten kozmetik anlamındaki paylaşımlarım, ya indirimler üzerine yada bulduğum ve memnun kaldığım değişik ve uygun fiyatlı ürünler üzerine oluyor.

El kremim, vücut losyonum ve şampuanım bitmişti, ben de Watsons ve Gratis'e gittim, tüm ürünlerin bileşimini inceledikten sonra işte bunları aldım.

 Tabi şunu da söylemem gerekir, ben uzman değilim sadece kendimce araştırıp, mükemmel olmasa da elimden geldiğince ulaşılabilir seçenekler bulmaya çalışıyorum.

parabensiz kremleri hangi markada bulurum

  1- Watsons'dan el ve ayak kremi olarak kullanılabilen paraben ve parafin içermeyen krem Naturals by Watsons. Bileşimindeki maddeleri çok yakından çekemedim ambalajından dolayı parlıyordu. Kokusu çok güzel, kıvamı hafif öyle çok yoğun değil.

 Kakao ve hindistan cevizi yağı içeriyor, paraben yerine koruyucu olarak benzoik acid ve sorbik asit kullanılmış. Bu koruyucu maddeler gıdalarda kullanılan koruyuculardır. Aldığımız kozmetikte gıdalarda kullanılan koruyucuların kullanılması nispeten iyi birşey, çoğu kozmetik markası maaliyet açısından ucuz olduğu için paraben kullanıyor. 

Ama bu ürünün fiyatı da çok uygun 3,99 TL

 Love this hand& foot cream which I get from Watsons; Naturals by Watsons. It contains coconut and cocoa seed butter for nourishing  and for preserving it contains benzoic and sorbic acid. These preservatives also use in food industry. So they make your cosmetics safe.

2- Gratis'ten Gratis'e özel Almanya'dan ithal ürün; La Ligne Body Lotion  Q 10.
Losyon ama öyle su gibi değil, kıvamı iyi, kokusu hafif ve tatlı, sıkılaştırıcı etkili ubiquinone içeriyor.
Fiyatı da yine bu tarz ürünlere göre çok iyi 6 TL 

Bileşimine aşağıdaki fotoğraftan bakabilirsiniz.

 This body lotion La Ligne Q 10 is just for Gratis product from Germany and doesn't contain paraben and paraffine. The consistency is high for a lotion and it smells nice like a candy. You can check the content of it from the below pic.


3- Daha önceki yazılarımda da bahsettiğim Down Under Natural's Nude Şampuan.
 İkinci kez alıyorum çok memnun kaldığım için.Paraben ve Sülfat içermiyor. Bileşiminden ve diğer detaylardan bu postumda bahsetmiştim. Oradan bakabilirsiniz.
Hem Watsons'da hem Gratis'te bulabileceğimiz bir şampuan. 13.75 fiyatı.

STiL POSTLARIM VE MODA YAZILARIM İÇİN TIK TIK>>> 

 I bought this Down Uunder Natural's Nude Shampoo for the second time and use it regularly. Paraben, SLS and sulfat free. You can find detailed commenst for it on this post.

Have a nice sunday!

   Bu üç üründen de çok memnun kaldığımı söyleyebilirim, bileşim ve kalitelerine göre fiyatları çok iyi gerçekten, benzer ürünler sırf paraben ve parafin içermediği için çok daha pahalıya satılıyor.

                                   STiL POSTLARIM VE MODA YAZILARIM İÇİN TIK TIK>>>                



 Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz!
Follow me on 

 

17 yorum:

  1. Canım güzel ürünler seçmişsin bende hamilelikten itibaren bunlara dikkat eder oldum ürünleri tanıtman çok güzel ve yararlı olmuş,sende iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, hamileyken daha da dikkat etmek gerekiyor tabi dimi, ne iyi olmuş öyle ürünler seçmen

      Sil
  2. meliscim ben pantene kullandım saçımı döktü ve hiç saç diplerini temizlemiyordu..bende komili aldım pantene göre daha iyi geldi..nude yi nerden alıyorsun kozmotikten mi..el kreminden memnun musun onu da nerden aldığını sorayım..bende iznin olursa bi tavsiyede bulunmak istiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm nude şampuan watsons'larda ve gratis'lerde bulabilirsin. Nerede yaşıyorsun? Genelde bu iki mağaza da AVM'lerde oluyor, başka kozmetik mağazalarında da görürsem mutlaka söylerim. El kremini de watsons'dan aldım çok aşırı yoğun değil ama ben çok memnunum.
      Tavsiyeni de merakla bekliyorum cnm:)))

      Sil
    2. malatya da olsam avm var orda ama ordu da yok :( aslında avon ürünlerini hiç sevmem ama bi banyo masaj yağı var harika birşey çıktı..cildi pürüzsüz ve yumuşacık yapıyo..diğer tavsiyemde gül suyu ve gül yağı arkadaşım çok memnun ben şahidim cildinde leke vardı şimdi kaybolmuş çok şaşırdım..ama sabırla ve düzenli kullanmak lazım..ha bide portakal yağı var sen değil ama biz anneler için çok iyi diyebilirim..öyle işte..inş. kafanı şişirmemişimdir..

      Sil
    3. yok cnm aşk olsun ne güzel şeyler paylaştın ne kafa şişirmesi:)))
      şu banyo masaj yağlarına çok meraklıyım bi bakayım ona. Gül suyunu ben de kullanıyorum ama gül yağı denememiştim bak, onun da gerçeğini bulmak zormuş, rahmetli dedem bir zamanlar Bulgaristan'dan getirirdi nasıl güzel kokardı çok yoğundu. Bulursam süreyim mutlaka.
      Portakal yağını da zeytinyağı ve bikaç şeyler karıştırıp selülitlere masaj için bir ara kullandım ama sonra üşendim, sen ne için kullanıyorsun cnm doğum lekelerine mi?
      çok teşekkür ederim buarada:)))

      Sil
  3. zararlı kimyasal içermeyen kozmetikler en sevdiklerim,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. ben bunlara pek dikkat etmiyorum canımm içeriklerine bakarak çok iyi yapıyorsun aldığın ürünleri not aldım ben de dikkat edicem artık :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, ben de 3-4 senedir dikkat etmeye başladım, bir makale okumuştum bu konuda ondan sonra başladı bu konudaki titizliğim:)))

      Sil
  5. vücudu sıkılaştırıyor canım :) Allah Allah nerde gidelim bulgaristana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmmm onu da kullanmaya başlayım o zaman:))) şu gül yağını araştıralım bakalım gerçeğini nerden bulabiliriz.
      Çok teşekkür ederim cnm:))
      sevgiler

      Sil
  6. Like very much your blog.
    Thank you for your visit, we are already following you. And wait you follow us back.
    Kisses

    YanıtlaSil
  7. Melis'ciğim hem paraben ve sülfat içermeyen hem de uygun fiyatlı ürün tavsiyen için çok teşekkürler, gerçekten çok önemli aslında ben her zaman dikkat etmiyorum, esasen etmemiz gerektiğini bildiğim halde. Sanırım zamanla olacak birşey.. Bazen kokuları beni kandırıyor çünkü:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o güzel ve tatlı kokuları kandırıyor insanı dimi cnm:)))) Ben de artık çok dikkat etmeye başladım Allah'tan artık bulabiliyoruz böyle ürünleri hem de ucuza:)

      Sil
  8. Güle güle kullan canım.Ben watsonsın ıslak mendillerini de çok seviyorum.özellikle pembe ve turuncu renkli olanlar favorim :)

    YanıtlaSil
  9. iyi günler böyle ürünlere dikkat etmeniz gerçekten güzel :)bnde maybelline bb kremi kullanıyorm içinde parepen olduğunu düşünüyorum acaba içinde parepen parafin veya kanserojen madde bulunmayan bi nemlendirici ya da fondeten önerebilirmisin teşekkürler :)...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!