8 Şubat 2013 Cuma

Sezonun Trendi Elmas Işıltılı DIY Kendin Yap Taşlı Kolye / DIY Stonework Statement Necklace

   ''Shine bright like a diamond'' desem de olurdu aslında yaptığım en parıltılı DIY kolyelerden biri oldu galiba bu:))))



parlak taşlı kolye




     Taşlar sanki siyah elması andırıyor, böyle güzel parıltılı ve kaliteli duran parlak taşları bulmak kolay değil cidden, bulunca da değerlendirmesem birşeyler yapmasam olmazdı.

   This DIY necklace reminds me the Rihanna song; ''Shine Bright Like a Diamond''. Isn't it like that?:)))
   The rhinestones which I used for this DIY, can't be easily found, they exactly look like black diamonds:)))  So It was exciting for me getting these piecess!
   
taşlı kolye yapımı



   Model tamamen doğaçlama, bu sezonun bol parıltılı, büyük taşlı kolyelerinden yapmak istedim. 
Daha önce de taşlı broşlarla yine bir parlak taşlı kolye yapmıştım. O çiçek motifliydi.

   Bu arada göründüğü gibi değil, çok zorladı günlerce uğraştım ara verdim devam ettim, parçaları birleştirmek ve kolyenin dengesini sağlamak için neredeyse moment hesabı yapacaktım:)))


parlak kolye

       Nasıl sevdiniz mi? Bol parıltılı DIY kolyelerimin devamı gelsin mi?

  Rihanna'nın da dediği gibi ''We're beautiful like diamonds in the sky''...

   işte böyle güzel bir haftasonu geçirirsiniz umarım:)))

   I created this necklace randomly and pushed myself to be patient ,cause getting these pieces together is a really too much time-consuming process. But worth it, isn't it?
  As the Rihanna says;  ''We're beautiful like diamonds in the sky''. I wish you have a nice weekend!

 EMEĞE SAYGI DUYALIM ARKADAŞLAR. DIY/KENDİN YAP PROJELERİMİ KOPYALARKEN KAYNAK BELİRTMENİZ veya İLHAM ALIYORSANIZ SÖYLEMENİZ BENİ ÇOK MUTLU EDER, EMİNİM BÖYLE YAPINCA SİZİN DE İÇİNİZ DAHA RAHAT OLACAKTIR.

30 yorum:

  1. çok güzel olmuş canımm ellerine sağlık :) devamı gelsin tabi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, gelicek o zaman devamı:)))

      Sil
  2. Nefis olmuş, Melis' çiğim, gerçekten çok beğendim.
    Dediğin gibi bol ışıltılı, birlikte giyilecek kıyafet de bunu dengelemeli.

    Devamını görmek zevkli olacaktır, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, görüşleriniz beni çok mutlu ediyor, devamlarını benzerlerini yapmaya devam o zaman:)))

      Sil
  3. Bayıldım kuzum ellerine emeğine sağlık hepsi gibi buda harikaaa olmuş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm benim çok sevindim:)))

      Sil
  4. Canım çok tatlı olmuş herzamanki gibi, hakikatten göz alıcı;) Ellerine sağlık, Orjinal birşey hiç olmazsa bazı bloggerların yaptığı gibi taklit edip, ben yaptım demiyorsun.. Bu çok ayıp oluyor tabiki, İnternet ortamı gerçekten çok küçük bir yer! İnsanlar onu eninde sonunda görüyorlar neredeyse aynısını yapıyorlar esinlenildiyse de söylemek çok mu zor? bir kopyala yapıştırdır gidiyor...Sevgiler canım:)...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm benim!
      gerçekten bu aralar çok görür olduk böylelerini:))) bi de bazı fikirler bariz bir şekilde kişiye özgü, orijinal oluyo; bazen bildiğimiz yöntemlerin dışında birşeyleri birşeyelere dönüştürüyoruz, sonra bir bakıyoruz insanlar kendi fikirleriymiş gibi davranıyorlar. Üzücü tabi, ama yapıcak bişey yok herkesin vicdanına kalmış:)))

      Sil
  5. Güzel olmuş cnm, güle güle tak yeni kolyeni, emeğine sağlık;)

    YanıtlaSil
  6. waay acayip güzel olmuş ben çok beğendim tabiki bunların devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  7. Muhteşem olmuş canım yine harikalar yaratmışsın:) Ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm benim çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  8. Eline sağlık harika olmuş canım :) Bayılıyorum taşlı kolyelere ben!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) valla ben de bayılıyorum her yer taşlı kolye oldu:P

      Sil
  9. Bayıldım canım tek kelimeyle süper olmuş;) Hem taşlar harika hem de tasarım;)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel olmuş meliscim, yine bittim DIY becerine!!
    Ama seni çok iyi anlıyorum ben de denge gerektiren bi kolye yapmıştım saatlerimi almıştı noyunda yamuk durmamasını sağlamak:)
    böyle güzel postlarını merakla bekliyorum:)
    sevgiler cicim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm benim:))) uğraştırıcı oldu cidden ama değdi devamı gelecek:P

      Sil
  11. Çook güzel olmuş..emeğine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş ..el becerisi başka bir olay keşke bende de olsa :( ama bu tarz dıy postlarını okurken çok keyif alıyorum ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, keyif alıyor olman beni daha da sevindirdi:)))

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!