20 Şubat 2013 Çarşamba

Özel Bir günden: Pembe ve Deri kombinim / Pink and Leather Pencil Skirt

 Bu kombinim özel bir günden aslında, hangi gün olduğunu tahmin edebilirsiniz kolayca:))) Öyle çok abartılı olmak istemedim. Kalem deri etek ve şifon gömlek bana yeter!

   Deri kalem eteğim benim kurtarıcımdır; aslında annemin eski deri eteği bu, önceki postlarımda da bahsetmiştim, sonbahar/kış sezonu başında uzun ve bana da bol gelen annemin deri eteğini dericiye daralttırdım. Çok güzel bir derisi var, iyi ki de yaptırmışım!

 This look was for a special day. I'm sure you can easily find which day is it:))) Leather pencil skirt and chiffon shirt is enough for me to be stylish and elegant! This skirt is from my mom's closet. It was a little bit big and long for me but a leathershop made it according to my size. Maybe It will be better If I pair my skirt with stilettos but it was a very freezing and rainy day. Don't you say you choose comfy one, I called this boots ''killing heels'':)))




   Aslında bu kalem etekle stilettolarım harika olurdu, ama hava buzzzz, yağmur da yağıyo, biraz rahatıma önem verdim gibi ama değil aslında bu çizmelerime ''öldüren topuk'' adını verdim, yürümek kolay değil bunlarla ama çizmenin arka tarafındaki minik penceresine bayılıyorum, aşk yaşayarak aldım bunları:)))

               
       
               

  Mekan Yelken Masa Balık. İbis Otel'in karşısındaki Masa Balık'ı çok severim. Burası da yeni açıldı, oranın şubesi sanıyordum ama ordan ayrılan ortakları açmış; aynı kaliteyi beklediğim için burayı tercih ettik, hem teras manzarası var falan güzel olur diye, hatta fotolar da ordan.
 Fakat kesinlikle önermiyorum, yemekler mezeler kötüydü, servis kalitesi de öyle. Eskişehir'de bu tarz bi yere gitmek isterseniz ilk önerim Mezze ikincisi ise İbis'in karşındaki Masa Balık.

taşlı büyük kolye


 
Pembe Şifon Gömlek / Pink Chiffon Shirt: Koton
Siyah deri etek / Black Genuine Leather Skirt: Vintage (annemin gardrobu/from my mom's closet)
Çizme / Boots: Hotiç
Kaban / Coat: Ali mağazaları (from local store)
Kolye / Statement Necklace: Kendim yaptım / DIY

48 yorum:

  1. çok güzel olmuş tatlım
    çok yakışmışş;))

    YanıtlaSil
  2. kolye çok güzel canım ellerine sağlık :) deri eteğin de çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş görünüyorsun cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnmmmmmm:)))

      Sil
  4. Coook guzel olmuşsun canim kolye yine super ellerine saglik:)
    Duygu T.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm Duygucum:)))) çok sağolllllll!!!

      Sil
  5. Harika olmuşsun canım, Pembe şifon ve deri etek harika bir ikili;) sevgiler canım, bir de mekanı yazaydın iyiydi, neyse ben en kısa sürede öğrenirim artık senden;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkür ederim. Mekan hakkında bişeyler yazacaktım iyi hatırlatın, şimdi ekledim bi yazu. O akşam baya memnuniyetsiz ayrıldık. Aslında benim suçum Masa Balık'ın şubesi sanıyodum orayı ama aynı kalitede değil. Devamını anlatırım artık:)))

      Sil
  6. pembeyle siyahı her zaman yakıştırmışımdır :)
    çok hoş olmuşsunuz...
    kolyenizde harika...

    sizi izlemeye aldım...
    sizde beni izlemeye alırsanız seviniirm....
    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, geliyorum hemen:)))

      Sil
  7. gömleğin vurucu rengi ile derinin asaletine bitim
    harika olmuşşş

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. nice outfit! love the skirt!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks for your nice comment,
      I'll visit your blog!

      Sil
  9. melisim deri eteğinle yaptığın kombinleri cok sevıyorummm! ama kolyeneee bittim! kombinini yıldızlaştırmıs bebeğim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnmm, ben de bu kolyemi çok seviyorum takmasam mı ki dedim sonra takayım dedim iyi ki öyle yapmışım:)))

      Sil
  10. Pembe bu yazın en hit renklerinden biri.Gözlerimini kış rutininden çıkartıp pembelere boğman şahane olmuş.gözüm isterdiki çizme yerine stiletto göreyim kombinde.Ama biliyorum heryer buz gibi soğuk imkanı yok.Bu yüzden zamana mekana ve hayava son derece uyumlu bir kombin olmuş tatlım.Sevgiler

    Cosmo-trend

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmm çok teşekkürler, ayy sorma ince topuklu stilettolarımı giydim, harika olmuştu senin dediğin gibi, ne kadar da dışarıda dolaşmayacak olsak da, şöyle bi balkona çıktım bizim buranın soğuğu acayip bişey, ben bunları giyersem hasta olurum yarın hiç çıkamam dedim ki birini gezdirmem gerekiyodu ,çıkardım sonra bunları giydim:))))

      Sil
  11. Love the neon touch!
    XOXO
    Ylenia

    YanıtlaSil
  12. Melis' çiğim harika görünüyorsun. Her bir parça ayrı ayrı çok güzel ve birbirine çok iyi kombinlemişsin. Bir de yemekler güzel olsaymış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanımcım, valla kendi kabahatim sen niye bilmediğin yere gidersin git hep aynı yere:))) neyse yine de keyifliydi tabii bazen mekan 2. planda oluyo:P

      Sil
  13. siyah deri eteği şifon gömlekle kombinleme fikri çok iyiymiş:) kolye,çizmeler, herşeyin çok yakışmış:)her zamanki gibi çok hoş görünüyorsun cnm:)
    öpücükler!!

    YanıtlaSil
  14. gömleğin rengine bayıldım.Çok hoş olmuş.Bloğunuzu izlemeye aldım.Bana da beklerim :)İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) valla ben yeni lezzetlere çok meraklıyım, İstanbul'da da denemek istediğim çok yer var geliyorum hemen!

      Sil
  15. Deri eteğin böyle kullanışlı olabileceğini düşünmemiştim doğrusu çok güzel olmuşsun canım en kısa zamanda bir deri etek edinmeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, cidden kullanışlı kurtarıcı oluyor:)))

      Sil
  16. Kombin süper olmuş canım çok şıksın.çizmelere bayıldım ama biraz rahat olsalarmış iyiymiş:))anneciğin zevkli kadınmış doğrusu etek gerçek bir hazine;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çizmeleri ilk aldığımda destek alarak yürüyodum cnm:))) yine biraz alıştım:P
      çok teşekkür ederim

      Sil
  17. hem Ali mağazalarında böyle güzel bir kabana denk geldiğin hem de annenin gardırobundan böyle bir etek edindiğin için çok şanslı olduğunu düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, Ali'deki indirimden almıştım bide:))) annem de sağolsun eteği saklamış ben de yaptırdım kendime göre:P

      Sil
  18. Yanıtlar
    1. cnm benim çok teşekkür ederim:)))

      Sil
  19. Great shirt .! I like this look ;) Follow?

    YanıtlaSil
  20. ama pembe camel ve siyahın uyumuna bittim ben!!!
    gömleğin kumaşı ve pembesi deri eteğin sert görünümünü kırmış, chicisimo bir look olmuş melislicious:)))
    çok öpüyorum beybim:)
    izmir'den sevgiler!!
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/02/electric-blue.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumun için çok teşekkür ederim cnm, inan çok mutlu oldum:))))
      yeni postunun linki heralde verdiğin, çok teşekkürler cnm, zaten ziyaret ediyorum seni bilirsin :P
      sevgiler cnm

      Sil
  21. şahane renk uyumu, sende çok gzel taşımışsın canım, tebrikler

    öperim çok

    YanıtlaSil
  22. saçın tonu nefis , yumuşak ve romantik bir ton
    sizin zevkinize kuaförün de eline sağlık :))
    sizde harika görünüyorsunuz
    sevgili gibi geçecek uzun yıllar dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum güzel yorumunuz için Tülay Hanımcım:))) saçımı 1.5 seneden beri kendim boyuyorum, eskiden röfleliydi. Dediğiniz gibi böyle yumuşak ve romantik bir ton yakalamaya çalışıyodum bunu duyunca çok sevindim:)))
      işallah güzel dilekleriniz de hepimiz için gerçek olsun!

      Sil
  23. Your shirt is fantastic! :) Great, you combined this shirt with the leather skirt :)

    YanıtlaSil
  24. lovely outfit!! love the pink & black combination!!
    what about following each other?
    let me know :)
    xx
    veronica

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!