25 Şubat 2013 Pazartesi

Oscar'ın En İyi Giyinenleri Kimler? / Oscars 2013 Red Carpet Fashion

85. Oscar' ödülleri sahiplerini buldu. Peki kırmızı halının en şıkı Oscar'ları kimde?
Dün gece canlı canlı kırmızı halı geçişlerini izledim, zaten kırmızı halıdan sonra uyumuşum:)))
Öyle herkese wowwwww olmadım ama birkaç tane favorim var tabi. Sizin favorilerinizi de merakla bekliyorum.

jeniffer lawrence oscar kıyafeti

   Jeniffer Lawrence uçuk pembe Dior 'u tercih etmiş. Canlı canlı izlediğim için diyorum kuğu gibiydi, çok güzel olmuştu. Sırtındaki taşlı kolyeye dikkat, kolyesini sırtına doğru sarkıtmış. Ara ara gördüğümüz bir detay bu kolyeler ama Oscar'dan sonra trend olur mu ki ?

   Jeniffer Lawrence wore a pale pink straples Dior.




  Jessica Chaistain'i görmeliydiniz kızlar!!!  Sanki denizkızıydı ve elbisesi de onun teniydi, ve doğal olarak ışıldıyordu. Ben saçına makyajına bayıldım resmen! Metalik nude görünümlü kıyafeti Armani Privé.

   Jessica Chaistain looked amazing in nude metallic Armani Privé gown.


              
Kristen Cheonoweth bol ışıltılı Tony Ward elbisesiyle. Bana Nur Yerlitaş tasarımlarını hatırlattı. Sanki Sibel Can böyle birşey giymişti:))))

Kristen Cheonoweth wore a gown by Tony Ward

  
Jeniffer Aniston'u görünce sevindim, stilini çok severim ama uzun süredir bir yerlerde görünmüyordu sanki. Kırmızı elbisesi Valentino

 Jeniffer Aniston looked a gown by Valentino.


     Amy Adams pudra mavisi  Oscar De La Renta marka bir elbise tercih etmiş.

    Amy Adams wore a powder blue Oscar de la Renta gown to the event.


       Anne Hathaway azıcık kilo alabilmiş galiba biraz kendine gelmiş. Uçuk pembe elbisesi Prada

     Anne Hathaway is wearing a backless satin pale pink Prada gown

catherine zeta jones oscar zuhair murad elbise

 Bu kadın ne giyse gideri olacak o kadar güzel zaten. Zuhair Murad giyen yok mu ki diyordum Catherine Zeta-Jones giymiş.

    She's wearing a gold Zuhair Murad dress.



                                                     
      Bizim nam-ı değer Avon güzelimiz Reese Witherspoon.  Fotoda çok belli olmuyor ama elbisenin duruşu kötüydü, kollaro pehlivan gibi olmuş ama göğüs kısmı onların yanında minicik duruyordu. Biraz kilo vermesi lazım sanırım eskiden ne güzeldi. 
      
      Reese Witherspoon looked in a Louis Vuitton gown.


adele kırmızı halı kıyafeti

  Canım Adele'imi en sona sakladım, diğerleri kadar göz kamaştırıcı olmayabilir ama bu sefer Grammy Ödülleri'nde giydiğine göre daha iyi bir tercih yapmamış mı? Kilolarını daha güzel örtmüş.

 Love this amazing woman, it doesn't matter what she is wearing, she's my number one:))) This time she  stunned in a black Jenny Packham gown.

Favorim Jessica Chastain oldu. Peki sizin favoriniz kim?

22 yorum:

  1. Jeniffer lawrence'ın elbisesi gelinlik gibi ama çok zarif ve şık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sanki balık gelin gibi değil mi ben de öyle düşündüm ama gerçekten çok güzel görünüyordu:)))

      Sil
  2. benim favorim jeniffer Lawrence canımm gelinliğim için ilham aldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika bir gelinlik olur,sen de kuğu gibi olursun cnm:)))

      Sil
  3. Jeniffer Lawrence'ın eteğinin kuyruğu oldukça uzundu ve ne yazıkki merdivenlere kapaklandı
    giymek kadar taşımayıda bilmek lazım demiyeceğim
    çünkü herkesin başına gelebilir :(
    benim beyendiklerim iki jennifer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyy evett ben de sonradan gördüm onu yazık olmuş, gerçekten taşıması zor görünüyor, görününüş çook zarif ve güzel ama:))))

      Sil
  4. Melis'çiğim sıcağı sıcağına kırmızı halı geçidini görmek iyi geldi :)
    Jeniffer Lawrence'ın elbisesinin yanı sıra Catherine Zeta-Jones'u da çok beğendim. Elbisenin kendisi kadar, taşımak da önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevindim buna:)))
      Catherine Zeta-Jones da böyle ağır kadın olmuş hakikaten hoş, zaten güzel kendisi elbise de parıltılı altın ama güzel duruyor. Ah biz de bulsak keşke bu kadar güzel altın işlilerden!

      Sil
  5. Ben Jeniffer Aniston un kıyafetinin rengini beğendim çok canlı modelde güzel ama etek kısmı fazla kabarık geldi bana yine de güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da biraz kabarık geldi cnm, keşke biraz daha balık kadın elbise gibi olsaymış:)))

      Sil
  6. Jennifer hem rolünü hem kıyafetini hem de Dior 'u çok güzel taşımış ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. filmini izlemedim daha çok merak ediyorum, ifadesiz bir kız içten gülümsemiyo falan, acaba filmdeki performansı nasıl diye çok merak ediyorum:)))

      Sil
    2. Evet haklısın zaten rolünde de o ifadesizliği var seyretmediğin için detay vermek istemiyorum ve bu arada bloguma hoşgeldin ...

      Sil
  7. Benim favorim Amanda Seyfried'di. Uçuk lila rengi McQueen elbisesi altın simli işlemeleriyle rüya gibiydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmm evet görmüştüm onu da ama görselleri koymamışım:)))

      Sil
  8. Ben en çok Naomi Watts'ı beğenmiştim. 2. sırada ise Charlize Theron var:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet o da güzeldi, o kadın hep hoş hep şıktır yaaa dimi:)))

      Sil
  9. Ben Jenniffer lawrence ın reklam kampanyaları ve Diorun yeni yüzü olduktan sonra fazla şişirildiği kanısındayım.Charlize theron gördüklerimin en iyisiydi.Birde bu kolye trendi uzun zamandır var ama oscarla deyim yerindeyse patlamış :) Sanırım bundan sonra daha sık göreceğiz Belkide bizde uygularız ne dersin meliscim? şahsen benim aklımı çeldi :) Cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jeniffer lawrence çok donup ifadeli bir kadı aslında hiç gülümsemiyor üfff sıkıldım bitse de gitsek ifadesi var kadında ben de çok sevmiyorum:))) kolyenin DIY çalışmalarına başlayım ben bakalım nasıl olacak:P

      Sil
  10. Jennifer Lawrance ve Jessica Chaistain muhteşem gözüküyorlardı her ikisinin de saçına elbiselerine makyajına ayrı bayıldım. Anne Hathaway ne saçını ne de elbisesini sevdim gecenin en başarısız stili bence onunkiydi :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!