4 Şubat 2013 Pazartesi

Olivia Palermo'nun Renkli Stili / Olivia Palermo's colorful style

   Havalar bu aralar iyi gidiyor diye içimde bir cıvıl cıvıl renkler giyme, siyahları grileri bir kenara atma arzusu var. Fırsat bulmuşken kış ortasında biraz renklenelim istedim. 

  Hep söylüyorum stilini, duruşunu, zarafetini en çok beğendiğim ünlü Olivia Palermo diye. Bu iki renk bir arada kullanılır mı?, renk patlatması nasıl yapılır? İşte Olvia Palermo bunları harika bir şekilde yapıyor. 

   The weather is lovely this days in Turkey. It feels like spring and I wanna wear something colorful! 
 Here are some pics from Olivia Palermo's colorful outfits. She always inpires me with her style and elegancy.  Hope you enjoy them!

   

  

    Bu kombini benim favorim oldu! Hatta o kadar beğendim ki bu kadar cart sarı bir pantolonu giyemem derken bunu görünce ben de istiyorum dedim:)))

    This pic is my favourite! Let's get a pair of yellow pants and get the Olivia's look:)))





  
     Sarıyı ve turuncuyu bol bol kullanıyor. Ben bakmaya doyamıyorum onun kombinlerine! 
Devamı gelecek ama en çok hangi kombinini sevdiniz merak ediyorum?

Herkese iyi haftalar!

   It looks like she loves wearing yellow and orange. Let me know which one is your favourite?
Have a nice week!

Kızlar bu arada pretty in Pink Bride'ın blogunda çok güzel bir çekiliş var.  Katılmak için tık tık:)))

4 yorum:

  1. binici tarzı benim favorim :) gerçi bu kadına ne giyse yakışıyor

    YanıtlaSil
  2. ikinci fotograf benim favorim:)o cekete bayıldım olivia palermo oldukça sempatik ve nafi bir duruşa sahip.seçtiği parçalar hatta kumnaşlara bakıldığında tam olarak duruşuna uygun seçimler yaptığı için başarılı giyindiğini söyleyebilirim sanırım:)sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Etekli kombini beğendim ben! Seviyorum bu kadını yaa.çıt kırıldım :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy, renkler nekadar iç açıcı, bayıldım.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!