6 Şubat 2013 Çarşamba

Kamuflajlı Hakili Güneşli Bir Gün:))) / Military+ Camouflage

     
    Baharı yaşıyoruz bu aralar ben de bundan yararlanıp kendimi sokaklara atıyorum tabi ve bol bol fotoğraf çekiyorum:))) Kamuflaj kollu bluzu geçen hafta Bershka indiriminden almıştım. Fırsat bulur bulmaz giydim:P

  Tabi ki bu kadar military detaya kokoşluk katmadan olmaz! Belki yüz kere taktığım ama belki bir o kadar daha takacağım Zara inspired DIY kolyemi de takmadan çıkmadım:)))

   Such a lovely weather! It's time to go out, feel the sun and take some pics:)))  




                           Gondoldakileri takan kim? Ben poz veriyorum arkama geçmişler yaa:))))

                             This is my city Eskisehir...


Bu sarı deriden kolye yapmıştım hatırlarsanız. Bu da sarı şans bilekliğim. Burada neon sarı gibi dursa da aslında hardal sarı gerçek deriden. Haki yeşil deri bileklik de DIY. Çivili bileklik pazardan.

Yellow and khaki genuine leather bracelets  :DIY



Ben şimdi eve gitsem de Eskişehir'in gündüzlerinden ünlü geceleri vardır bilginize:))) 

The city where I  live is also famous for its nightlife:)))

Sweatshirt: Bershka
Haki kargo pantolon/ Cargo Pants: Oasis
Bot/ Boots: Bershka
Mont/ Coat:  Mudo
Çanta/ Bag: Stradivarius
Kolye ve bileklikler/ Necklace and bracelet: Kendim yaptım /DIY

22 yorum:

  1. Canım sen havanın güzelliğinden ne de hoş yararlanmışsın, çok tatlı olmuşsun;) military yakışmış güzelim, şehrimizi tanıtmaktan da geri kalmamışsın, tebrikler canım;) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok teşekkürler, yakında daha kapsamlı bir tanıtım postu hazırlamayı düşünüyorum :)))

      Sil
  2. pantolonunu çok beğendim canımm harika görünüyorsunn :)

    YanıtlaSil
  3. kalp kalbe karşı derler beybim:))) çok güzel olmuş kombinin, ben de bu tarz pantolonlara bayılıyorum ama haki renginde istediğim gibi bulamadım henüz:) kırmızı çantayla da çok hoş olmuş renkler!öpüyorum, eskişehir güzel yer yaa, her geldiğimde kendimi avrupanın bir üniversite şehrinde gibi hissetmişimdir, gece gezmeleri de güzel olur:))
    çok sevgiler İzmir'den!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:)) beklerim Esk.'ye tekrar!
      sevgiler...

      Sil
  4. Birkaç gündür hava gerçekten çok güzel özlemişiz baharı :) kombin ayrıca güzel çok beğendim renk uyumunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi yaaa keşke hiç bozmasa havalar:)))
      çok teşekkür ederim

      Sil
  5. Çok güzel olmuşsun canım güzel kombinlemişsin pantolonuuuu ;))

    YanıtlaSil
  6. Ay ay ne güzel fotoğraflar:))Çok şıksın canım. Şehrimi özlemişim:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm gel en kısa zamanda:)))

      Sil
  7. Çoook sevdim, zaten kamuflajlı kıyafetlere son zamanlarda kafayı iyice taktım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim cnm, sorma ben de taktım buaralar kamuflaja:)))

      Sil
  8. Çok şıksın, Melis'çiğim !

    Kamuflajı tam dozunda kullanmışsın. Kolyen her kıyafete öyle güzel yakışıyor ki, elbette takacaksın.
    Hava gerçekten çok güzel, tadını çıkarmak lazım :)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim umarım bi süre daha devam eder bu havalar:)))

      Sil
  9. kolyen güzelmiş banada beklerim :)

    YanıtlaSil
  10. kolyeyi sen mi yaptın kuzum
    eneee ben niye görmedim kii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet cnm ben yaptım eski DIY'larımdan zara inspired broşlu kolye:)))

      Sil
  11. Wow, it's great you have a beautiful weather :) In Poland winter has come back again :(
    Color of your pants is amazing :)

    YanıtlaSil
  12. Thank you so much! It's getting cold here too:(((

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!