11 Şubat 2013 Pazartesi

Grammy Ödüllerinde Kim ne Giymiş?


Grammy ödülleri sahiplerini buldu. Peki kimler neler giydi? Hadi bakalım:P

grammy rihanna elbisesi



   ''Bu kim, Rihanna mı ?''dedim şok oldum!!! Garip garip çılgın şeyler giyen Rihanna'ya nolmuş? İlk çıktığı günlerdeki gibi fresh ve güzel. Bu elbiseye hayran kaldım. Rihanna bu haliyle çok güzel gözükmüyor mu? Chris Brown'la birleşmek iyi mi geldi ki bu kıza:?

grammy beyonce kıyafeti


       Aaaa  Beyonce hiç bi yerini açmamış! Onu bu kadar kapalı görmeye alışık değiliz:)))



  Kelly Rowland giderek güzelleşiyor değil mi? İddialı elbise, transparan detayları saymazsak yapı olarak ve duruş olarak hoş duruyor

jeniffer lopez grammy de ne giydi

     Jeniffer Lopez giyinmeyi bilmiyor artık bu kesinleşti. Bir kere şık, bir kere elit görelim şu hatunu! Çok güzel ince ve uzun bacakları olsa anlıcam ama neyini gösteriyor ki dimi:)))?


 Adele ne giyerse giysin ona kötü birşey söyleyesim gelmiyor yoruma gerek duymuyorum. O zaten olağanüstü bir kadın!!! O yüzden sevimli diyorum sadece bu elbiseye:)))
                                   

    Sizin de çevrenizde vardır mutlaka hani böyle hep prenses gibi yetiştirilmiştir, herkes ona sen çok güzelsin demiştir:))) hareketleri yapmacık küçük prenses gibidir.  Taylor Swift de bana hep öyleymiş gibi gelir. Güzelliğine bişey demiyorum ama şu prenses havasından kurtulsa artık yapmacık olmuyor mu?
                                    
Şık olmasını beklemeyeceğim ünlüerden biri de Katy Perry:)))


      
          Alexa Chung'ı çok severim. Hep farkını ortaya koyar. Bu elbise gecenin ağırlığını taşımıyor belki, sanki  birazdan büyük gözlüklerini takıp bisiklete atlayıp gidecek gibi dursa da ben beğendim onu. 

       Siz ne dersiniz? Kim en şık, kim en rüküş;))) ???

23 yorum:

  1. Benimde en beğendiğim kişi Rihanna oldu. Katy Perry ise felaket:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rihanna'ya bayıldım ben de nasıl güzelleşmiş öyle, Kate Perry ise hiç şaşırtmadı herzamanki gibi kötü:)))

      Sil
  2. Rihanna'nın elbisesi çok hoşmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim de modelini saklayasım geldi, ilerde aynı modelin transparansız olanını diktiririm belki diye

      Sil
  3. Bir kaç kere baktım acaba gerçekten bu Rihanna mı diye^^ Rihanna ve Beyonce diyorum benn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi nasıl değişmiş, güzelleşmiş:)))

      Sil
  4. Herkes gibi Rihanna diyorum bende Jeniffer Lopez çok kötü olmuş hiç beğenmedim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jeniffer Lopez bi kere şık olsa şaşırıcam zaten:)))

      Sil
  5. Elbette Rihanna :)
    Jeniffer Lopez yazık etmiş kendine ayrıca önünde, aklımın ermediği tuhaf bir detay mı, gölge mi bir şey var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaaa evet siz diyince dikkatimi çektii garip bişey var, tuhaf gözüküyor:)))

      Sil
  6. Bende Nowa'ya katılıyorum, kesinlikle Rihanna çok cici olmuş, ama J.Lo'nın önündeki o şeyi ben de anlayamadım, kesinlikle kumaş bacaklarının arasına girince oluşmuş birşey, yani tamam her tasarım öyle kağıtta durduğu gibi durmaz işte bir tasarımı giymek var, yani uygulanabilirliği (kullanışlı olup olmaması önemli birazda) tasarlarken kimse onun J.Lo'nun bacaklarının arasına dolanacağını tahmin etmemiş ya da J. Lo tahmin etmemiş yeni bir tasarımcı mı bu yoksa J. Lo yüksek bacak dekolteyi ilk kez mi giyiyor?????!!!! Sorarlar böyle işte;)))... Adele sevimli evet hehehe ben gibi sevimli:P)) Ona ben İSTİKBALİM, GELECEĞİM gözüyle bakıyorum tatlım, gelecekteki tablom:)) kışları kilo almaya böyle devam edersem Burçtaşım Adele ile aynı kaderi paylaşacağım kesin, sen gibi herkes öyle sevimli demez haaa.. Acımasız eleştirirler :P)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmmm güldürdün beni:))) sen gayet fitsin, ben böyle yemeğe devam edersem asıl benim gelecekteki halim olabilir:))))

      Sil
  7. hımm... bence en ii beyonce
    en ıyk jennifer lop lopet :)))
    rihannanın giydiği tasarım harika ama göğüsleri çok itici durmuş niye anlamadım
    anladımda söylemicem ayıp olur şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla çok eğlendim ben bu postta jeniffer lop lopet'e çok güldüm Tülay Hanım süpersiniz:)))

      Sil
  8. Kesinlikle Rihanna favorim. Kelly Rowland'ın elbisesini de beğendim ama gerçekten çok iddialı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi fazla iddialı, onun belki transparan olmayanını giyebiliriz, tabii o da bulursak:)))

      Sil
  9. Rihanna mı o mu (: çok şık ve güzel (:

    güzel post olmuş eline sağlık (:

    shelikestravelling.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. Favorim Rihanna ve Kelly! Ama sabah jennifer'ı gördğüm foto ıle senınkı arasında dunya fark var :D Ay burada coık fena durmus yaaa

    YanıtlaSil
  11. Beyonce favorim. Annelik zaten kendisine yaradı. Daha da güzelleşti sanki. Rihanna'nın elbisesinin ise etek kısmını begendim daha çok.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!