1 Şubat 2013 Cuma

Eski Monttan Metalik Altın Yelek Yapımı / DIY studded Vest

Eski monttan dedim ama sanırım aldığımdan beri sadece 1-2 kere giyebildim bu montu. 2-3 sene önce almıştım ve  bu sezon da altın rengi yükselişe geçince ben de bu montumdan yine bir dönüştürme projesi yaptım.




eski kıyafetleri zımbalama


Yeleğin ilk halinde yakası yoktu. Kolları kesildikten sonra bir de yaka detayı yaparak birkaç tane piramit şekilli zımba ekledim. Ben artık birazcık zımbalardan sıkıldığım için fazla zımbalamadım az zımbalı bir yelek oldu bu ve montun diğer metal detayları antik renk olduğu için antik renk zımba tercih ettim.


giysileri zımbalama

   Ben bu haliyle daha çok sevdim, her sezon kullanabileceğim bir parça oldu. 

  Bu arada hatırlarsanız ben daha önce de bu postumda eski monttan zımbalı ''military yelek'' yapmıştım. Bu yeleğim hiç bir kaynak belirtilmeden aynen alınarak bir forumda yayınlanmış. Neyse ki mail attım ve kaldırdılar. 

  Kızlar bu aralar noluyosa blog hırsızları, post çalmalar, modelleri taklit etmeler, kaynak göstermemeler falan acayip yoğunlaştı. Dikkat edin siz de...

  Ne dersiniz eski halinden daha iyi olmamış mı?

Hepinize iyi haftasonları!!!

EMEĞE SAYGI DUYALIM ARKADAŞLAR. DIY/KENDİN YAP PROJELERİMİ KOPYALARKEN KAYNAK BELİRTMENİZ veya İLHAM ALIYORSANIZ SÖYLEMENİZ BENİ ÇOK MUTLU EDER, EMİNİM BÖYLE YAPINCA SİZİN DE İÇİNİZ DAHA RAHAT OLACAKTIR

34 yorum:

  1. Melis'ciğim çok güzel olmuş gerçekten ellerine sağlık, çok beğendim canım:) gerçekten böyle pekçok parçayla kullanılabilir;) sevdim ben.

    Bu arada belirttiğin konu benim de dikkatimi çekti bloglarda uzun süreden beri ben de yazsam mı diyorum ama onun dışında birbirini hem taklit edip hem de küçümsemeler var, bir de insanlar yazıları hiç okumuyor, tamam bir iki kere dikkatten kaçar, bloguna ilk defa geldim diyor ama bir bakıyorsun, ilk kez gelmesine rağmen hoş olmayan cümleler kullanılıyor başka bloglarda da, çok şaşırıyorum, sevgili Melis'ciğim, çok haklısın, bir parça da olsa saygı duyulursa kişilerin hayatlarına ve özellikle herşeyden önce "Emeklerine!" daha iyi olmaz mı;) sevgiyle canım, çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm bu aralar noluyosa anlamıyorum, biraz emeğe ve fikirlere saygı cidden, kaynak belirtmek ve nazik olmak bizi düşürmez yükseltir, insanlar egolarından birazcık vazgeçmeli

      Sil
  2. Mont hali de güzelmiş ama yelek hali kesinlikle çok daha iyi olmuş canım ellerine sağlık:)

    Blog yazmak dışarıdan göründüğü gibi kolay iş değil. Hevesle başlayıp bir şeyler üretemeyince sağdan soldan kopyala yapıştır yöntemine geçiyorlar galiba!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm
      maalesef öylee cnm, gerçekten anlamak mümkün değil ve çok da üzücü dikkatli olmak lazım artık yaptığım şeyleri yayınlarken korkar oldum

      Sil
  3. Melis'çiğim, mont olarak da şıkmış ama kullanma alanı daha kısıtlı elbet. Yelek olarak çok çeşitli kombinler yapabilirsin.
    Bir parçanın şık olmasından daha çok, severek giymek önemli.

    Güle güle giy canım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim mont haliyle modelini de çok beğenmiyordum bu şekilde en azından giyebilirim:)))

      Sil
  4. Fatoş Bozefe1 Şubat 2013 19:50

    Melis cim ellerine sağlık çok güzel olmuş öpüyorum...:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Fatoş Teyzecim:)))

      Sil
  5. bayıldım yaa çok güzel olmuş;)mont evrim geçirmiş resmen:)yaka detayı inanılmaz güzel duruyor, ne iyi düşünmüşsün;)güle güle giy şekerim.

    YanıtlaSil
  6. Love the little jack!

    xoxo christian ;-)

    YanıtlaSil
  7. Dünya kadar giymedigim kisa montlarım var, çok iyi fikir tabi dikiş bilenler için. Güle güle giy;)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel düşünmüşsün çok beğendim ben bu halini ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Ellerinize sağlık yelek şahane olmuş.Ben de beklerim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  10. Eline sağlık,çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  11. Yaratıcı insanları seviyorum.Bu haliyle daha rahat ve sık kullanacağına eminim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:)))) dediğin gibi böyle daha kullanışlı oldu

      Sil
  12. melis hello!!! iyi pazarlar tatlm!!!
    çok beğendim bu yelek formunu! acayip trendy olmuş:)))
    ellerine sağlık!
    öpütorum cicim:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:)))
      sana da iyi pazarlar öpüldün!

      Sil
  13. Harika olmuş, çok iyi düşünmüşsün. Bende böyle dönüştürmeyi seviyorum ama bazende cesaret edemiyorum, ya sonraki hali kötü olursa diye:) Tebrik ederim, çok hoş olmuş güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, bazen gerçekten acaba nasıl olur diye deneme yanılma yöntemiyle yapıyorum ama bu mont bi kenarda giyilmeden duruyodu, şimdi çok severek giydiğim bişey oldu:)))

      Sil
  14. Melis bravo! Böyle elinden iş gelenlere hayranım. Allahım ben niye bu konuda bu kadar beceriksizim veya tahammülüm yok. Çok güzel şeyler yapmışsın cidden. Eline sağlık.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!