18 Şubat 2013 Pazartesi

Elektirik Etkili Neon Kabanlar / Electric Neon Coats


    Geçtiğimiz günlerde gerçekleşen New York Fashion Week sokak modası görüntülerine bakarken neon renkli kabanlar dikkatimi çekti. Ne kadar çok giyen vardı bunlardan!
   Ben de geçen postumda  neon sarı çiçekli DIY sweatshirt yapmıştım, ondan mıdır nedir gözüme hep neon detaylar takılır oldu:)))

Bu görseller de New York Fashion Week sokak modasından.

   In these days, I'm obsessed with neon piecess. Maybe you remember, I made a neon flower print DIY sweatshirt on my last post. After that, I try to find something neon. Let's inspire with these pics from New York Fashion Week!

neon green coat
Fashion blogger Hanneli Mustaparta with lime-green coat

Bulursak giyer miyiz bilmem; dönüp dönüp herkes bakar burada;' 'Fosforlu Cevriye'' derler bize:)))
 Ama görüntü ve kombin harika çok sevdim ben, özellikle de neon yeşille parlement veya elektrik mavinin uyumu çok hoş değil mi?

     It's like a electiric shock! Striking much:))) But love pairing it with eletric blue
                             
                           neon sarı ceket

canlı sarı renkli kaban

hardal sarısı giysiler



    Limon sarısı ve hardal sarıya yakın renkler daha tercih edilebilir gibi göründü bana, zaten aşinayız o renk kabanlara.

    Lemon and mustard yellow coats look to me more preferable.

neon ceket

   İşte benim favorim Atlantic-Pasific Blog' dan Blair! Renkleri inanılmaz güzel birleştiriyo, onu takip etmek görsel bir şölen gibi...
   
   Bu neon yeşil yün kabanı Acne'den. Ben çok beğendim nerden bulurum diyenler buradan bulabilirler. Fiyatı 750$ 'dan 375$ 'a düşmüş. Aman cnmmmmmmm çok da ucuzmuş yaa birer tane alalım bulunsun ya dimi:P


Güzel bir hafta sizlerle olsun tatlışlar!!!
Sevgiler
Melis:)))

  This is my favourite fashion blogger; Blair from Atlantic-Pasific. She matches and uses colors incredibly. I love her gorgeous style... By the way you can find this neon Acne Coat here

 Have a nice week!
xoxo
Melis:)))

29 yorum:

  1. Yeşil Neonun mavi ile uyumu aşkmış melis çok beğendim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben de bayıldım cnm yaaa nasıl bulurum birleştirim bu renkleri diye düşünüyorum:)))

      Sil
  2. benim de neon yeşil renk benetton bir montum var kısa :) nasıl kombinliceğimi bilemediğimden pek giyemiyorum ama son kombindeki renkler çok hoşuma gitti güzel bir fikir verdi :) paylaşım için teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa süper cnm, cobalt, elektrik maviyle dene bencee:)))

      Sil
  3. benim de neon değil ama civciv sarısı bir kabanım var 10 metre öteden belli olur çok da severim kendisini.. ama bu yeşilde de gözüm kaldı şimdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. civciv sarısı da çok güzel olur cnm ben de çok severim o rengi, yeşilde benim de gözüm kaldı yaa sorma:)))

      Sil
  4. bayılıyorum bu neon renklere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de cnm ya yaz kış giyesim geliyo neyse ki bu yaz da moda:)))

      Sil
  5. Neon renklere bayılıyoruuuum , son fotoğrafa da bayıldım ;-)

    YanıtlaSil
  6. Dikkatleri üzerinde toplamak isteyen için neon renkler ideal :)

    YanıtlaSil
  7. Yazini okurken aklimdan "atlantic pasificte de cok guzel bi ornegi vardi" diye dusunuyordum ki sen koymussun fotograflarini zaten. Bu ara hep dusundugum seyleri yapiyosun sen:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalp kalbe karşıymış demekki cnm benim:)))

      Sil
  8. bu nenon kabana bayıldım ben!!! mviyle kombinlemek harika fikir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum sana maviyle daha bi dengeli olmuş sanki

      Sil
  9. kabanlar gerçekten güzel
    ben ilk fotodaki hatunun çorabını sevdim
    malum buralarda pek bu tarz kullanılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni farkettim ben de güzelmiş çorabı:))) ne güzel bir detay yakalamışsınız valla tebrikler!! ankle botlarla da iyi durmuş

      Sil
  10. Neon çok moda ama benim pek tarzım değil galiba bi türlü sevemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seveni de sevmeyeni de çok aslında, ilk başta bana da bu renklere alışmak zor geldi:)))

      Sil
  11. Bayıldım bu renklere ozellikle yesile! Ben de pembesini ariyorum, outfit secimleri super:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de arayıştayım hafif neon pembeli bişeyler, ama şimdilik aksesuar yapmayı düşünüyorum:)))

      Sil
  12. I love that neon coat, a bright colored coat has been on my wish list forever!

    www.anightinnyc.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. I like neon too :) great inspirations :)

    YanıtlaSil
  14. Hepsi süper simsiyah giyinip üzerine bu tarz bi kaban çok hoş durur yaz gelmek üzere ama bir daha ki seneye mutlaka kullanacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yaz yine neon modasına renklilere devammış, artık ceketlerle bluzlerle devam ederiz:)))

      Sil
  15. Ennn çok yeşil olanı sevdim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!