15 Şubat 2013 Cuma

DIY Neon sarı çiçekli Sweatshirt yapımı/ DIY neon flower print sweatshirt


    Kızlar biliyorsunuz bu sezon yazılı sweatshirt patlaması yaşıyoruz ve bununla ilgili de birsürü DIY yapıldı. Yazılılar ve pop-art sweatshirt DIY'larını çok sevsem de ben daha değişik yapılmamış birşey yapmak istedim.


   Yine tuafiyeye aslında başka bir malzeme almaya gitmiştim ama bu beyaz dantel çiçekleri çok beğenip aldım. Naparım bunlarla derken yine işlenmeyi, azıcık can verilmeyi bekleyen sweatshirtüm üzerine azıcık düşündüm.

canlı sarı kumaş boyama anlatımı

    Geçenlerde sevgili gooogoook 'cum bu postunda pançosunu boyayınca bana ilham verdi ve aklıma bu çiçekleri hafif neon bir sarıya boyamak geldi. Çiçekleri önce boyadım sonra biraz çamaşır suyu, kosla oxi beyazlatıcı falan karıştırıp (ayrı ayrı karıştırıp beklettim) denemeler yapıp bu rengi elde ettim. 

çiçeklerle bluz süsleme

    Sonra geldim işlemeye acaba ne yazsam diye düşünüyordum, bu sefer radyoda benim çok sevdiğim şarkı  ''Lykke Li -  I Follow Rivers''  çalarken yine bana ilham geldi. Şarkıyı hatırlarsınız belki nakaratı şöyle;

     I, I Follow I Follow You
    Deep see baby, I follow you...

  Tabi ben sadece ''I follow you'' kısmını yazdım, ne kadar kısa tutarsam o kadar iyi çünkü her harfi tek tek dikmem gerekti:)))

yazılı t-shirt nasıl yapılır

   Sweatshirt'ümle fotoğraf çekilirken çok eğlendiğimi söylemeliyim:))) Bu sefer yüzümden hiçbir parça görünmüyor çünkü çenemde çok da şirin olmayan bir sivilce çıktı!

  Bana ilham veren şarkıyı dinlemek isterseniz işte videosu. Geçen sene çok dinledik ama ben bıkmadım hala...
 

Umarım seversiniz! Herkese iyi haftasonları!!!

31 yorum:

  1. süperrr :) çok cici olmuş, "I FOLLOW YOU " da çok manidar hani;) güle güle giy cnm;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, anlamlı oldu evet:)))

      Sil
  2. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık. Yeratıcı gerçekten.

    YanıtlaSil
  3. :) canım çok tatlı olmuş, işte tamamen değişik bir sweatshirt olmuş, güle güle giy. sarı rengi çok severim, çok şekerdir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, ben de sarıyı sevmeye başladım bu aralar:)))

      Sil
  4. İlk fotoğrafı görür görmez şarkıyı söylemeye başladım içimden:)) Çok severim bu şarkıyı. Sweat harika olmuş. Ben pek sweatshirt insanı değilim. Tshirtlerimi süslemek için baharı bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) şarkıyı çok seviyorum hala bıkamadım:P

      Sil
  5. İlham meleğini bana da gönderir misinnn:)çok orijinal bir fikir bu ve sonuç harika. renk uyumuna da bayıldım canım yine süper bir iş çıkarmışsın;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyy cnm çok teşekkürler :)))) çok mutlu ettin beni!!!

      Sil
  6. kujum güzel yourmun için seni öperimm hatta öperizz=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benimmmm ee artık iki kişisiniz tabiiiiii:)))))))

      Sil
  7. Melis' çiğim, ilk aklıma gelen, bu çiçeklerin renklisi yok muydu diye. Ama olsa boyamakla bu kadar uğraşmazdın herhalde.
    Tek tek dikmek için de epey emek vermişsin.
    Sonuç hem farklı hem güzel olmuş, ellerine sağlık.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, bu tonda yoktu. aslında çiçekleri çok sevdiğim için aldım aklımda işleme fikri yoktu, sonra da hadi boyayla yazmayım yazıyı çiçekle işleyim dedim o yüzden boyadım rengini tutturmaya uğraştım, biraz uzun sürdü tabii:)))

      Sil
  8. Çok şeker olmuş güzel bir fikir.Nedir bu sivilcelerden çektiğimiz bende aynı dertten muzdaribim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) valla fotoğrafta belli olmucak gibi değildi bide:P

      Sil
  9. Tatlımmm harikasın:) Ne tatlısın sen yaa, harika ilhamlar gelmiş gerçekten Follow harika olmuş;)) hala tebessüm ediyorum inan, şarkı tam yerinde imdada koşmuş, bir de o bebeksi yüzünü saklamasan;) neyse artık yine görüşmek üzere tatlım... Sevgiler:).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyy cnmmmmm benim yaaaa çok mutlu ettin beni:)))) yüzümde tam çenemde yanardağ misali çıkan sivilceyle sizlere kötü bir görüntü yaşatmak istemedim:P
      bu arada ilham için sana da çok teşekkür ederim cnmm öpüldün!!!

      Sil
  10. Şahane olmuş yahu! Yaşasın DIY! Çok beğendim, ellerine sağlık (:

    YanıtlaSil
  11. love it! would you like to follow each other? let me know!

    YanıtlaSil
  12. çok güzel olmuş, ellerine sağlık !!

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuuuş yakıştırdım.Sarılarla içimi açtın.Bu arada bloğunun bannerını yeni gördüm yenilenmiş şahane! :) Cosmo-trend.net

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnmmmmm:)))) yenileyim dedim blogumu da beğendiğine sevindim!!!

      Sil
  14. I like this song so much <3 Great DIY :)

    YanıtlaSil
  15. Yazılı t-shirtlere bayılıyorum ben :) Benim de yapılacak listem kalabalık, mesajlı t-shirt trendine uymadan olmaz değil mi? Eline sağlık, çok hoş olmuş. Ayrıca şarkıyı da çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm, ben de yazılı t-shirt yapmamıştım hiç, bazen fikirler de birikiyo ne yapsam nerden başlasam diyoruz :)))sonra ilham geliyo bi şekilde:P

      Sil
  16. bana Belleeamie t-shirtu yapsana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha yapayım tatlım:))) güzel olur valla, resmini de işlerim hatta ne dersin:P

      Sil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!