27 Şubat 2013 Çarşamba

Bordo Salaş Kazak ve 3 Boyutlu Deri Yaka Kolye / Burgundy Oversize Sweater and DIY Leather Collar

  Sezon başında sezonun rengi bordo olunca hep böyle hafif bol, salaş bir bordo kazak arıyordum. Yine hiç beklemediğim bir yerde ev aksesuarları ve dekorasyon ürünleri satan ''The Company'' mağazalarında karşıma çıktı. 
  
     Meğerse giysi bölümü varmış ve hatta ''Next'' ürünlerini de satıyorlarmış. Kazak da Next'in bu sonbahar/kış sezonunun ürünü. The Company mağazaları İstanbul'da Airport Avm'de Eskişehir'de de Neo Avm de var. Kazağın en çok sevdiğim yeri ise aşağıdaki fotolarda da göreceğiniz saten sırt detayı :)

   I want to show my favourite burgundy oversize sweater. This is ''Next'' and from fall/winter season. The best part of it is the satin details of the back. If you wonder just take a look at the below pics:)))


                                                                            
Fotoğraflar geçen haftaki blogger buluşmamızdan sonra sevgili gooogoook (Handan)'nın ofisine gittiğimde onun tarafından çekildi. Buradan ona beni çok güzel ağırladığı için ve bu güzel fotoları çektiği için çok teşekkürler:)))

These photos were taken by my dear blogger friend gooogoook (Handan). Thanks a lot to her!



gerçek deri yaka kolyeyi nerden bulurum

  Deri yaka kolyelere hayranım biliyorsunuz, bu da en son yaptığım yaka kolyem. Modeli kendime ait, her gören bayıldı, çok istek olunca ben de böyle değişik parçalardan sipariş almayı düşünmeye başladım. 
  
 I'm addicted to leather collars. This one is my new desing DIY leather collar. I called it 3d leather collar:))) It's genuine leather. Do you like it?
       
     Beni ve yayınlarımı sosyal medyadan da takip edebilirsiniz

Follow me on


                                                  

27 yorum:

  1. eline sağlık canımm çok güzel bir kolye yapımı da baya zahmetli gibi duruyor ve kazağını çok beğendimm çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm beni çok teşekkür ederim:))))

      Sil
  2. Canım fotoğrafları beğenmene sevindim, ben de kolye'i çok beğenmiştim biliyorsun, canlı görme şansım olduğu için deri kolyenin ne kadar güzel ve gösterişli durduğunu bir kere daha ifade etmek isterim. Cidden elime alıp baktığımda da tek tek uğraşılmış inanılmaz bir emek sarfedilmiş bir çalışma. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çok mutlu oldum bu kadar beğenmene, çok teşekkür ederim:))))
      Ayrıca fotoğraflar ve güzel misafirperverliğin için de tekrar teşekkürler!

      Sil
  3. kolyeye bayıldım canım harika olmuş;)kazakla birlikte güzel bir ikili olmuşlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoookkkk teşekkür ederim cnm:)))

      Sil
  4. Canım o gün zaten kazağa ve kolyeye bayılmıştım çok uyumlulardı.Kolyeyi soracaktım fırsatım olmadı eline sağlık çok güzel olmuş canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm benim çook teşekkür ederim:)))

      Sil
  5. elinize sağlık.. . Açık renk ile de harika duracaktır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:))) açık renkle de çok iyi gidiyor gerçekten daha da ortaya çıkıyor model

      Sil
  6. kazak ve özellikle sırt detayı bir harika
    ii ve özel günlerde giyin :)
    kolye ise çok tarzzz
    ellerinize sağlık
    keşke takı takmayı sevebilseydim hemen isterdim bi tane ama takamıyorum işte :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)))

      Sil
  7. aa kazak çok güzel sanki dıy çalışması gibi :) güzel günlerde giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, valla tespitin çok doğru aslında biliyomusun 2 ay kadar önce benzer bir DIY sweatshirt yapmıştım deri kumaşla:)))

      Sil
  8. ben senin güzel yüzüne bakmaktan kazagı göremedim:)) sen de kendini göstermeye başladın galiba ben kaçırdım:)) iyi günlerde kullan canım tadını çıkara çıkara giy bordo kazağını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyyyyyy cnm benim çok teşekkür ederim:)))
      önce profil resminden başladım sonra yavaş yavaş yüzümü de yayınlamaya, ara ara gözükücem sanırım:P

      Sil
  9. Beautiful collar, lately I'm a fan of leather too :) great sweater! :)

    YanıtlaSil
  10. Yes, we like it. It is very original

    YanıtlaSil
  11. Kazağının rengi de modeli de çok şık, iyi bulmuşsun canım. Kolyen ise gerçek bir harika, nekadar güzel duruyor, ellerine sağlık. Bol siparişler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Nowa Hanım, işallah:)))

      Sil
  12. Kazağın sırtındaki saten detayı ne kadar ince bir şıklık katmış öyle :) bir de deri detaylı kolye çok hoş tamamlamış ama ben en çok saçlarının doğal dalgasını sevdim bu postta :)

    YanıtlaSil
  13. hem sezonun rengi bordo, hem de çok şık bir model olmuş kazak, bayıldım. Kolye de harika duruyor :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!