13 Şubat 2013 Çarşamba

Bluzüme Konan Eğlenceli Kalpler! / Hearts on my Blouse!


sırtı açık kalplli kazak
kaynak: thehunt.com

    Haftanın anlam ve önemi büyük her yerde kalpler, çiçekler böcekler, pırlantalar..Hediyeye çiçeklere, çikolata hayır demesem de bana sevgililer günüyle ilgili çoğu detay klişe gelir. 

 Hatta üzeerinde ''kalp detayı'' olan ve ''love yazılı'' sweatshirtleri çok sevmem ama yeni sezonda çok tatlı ve eğlenceli kalpli sweatshirtler gördüm. Benim gibi sevmeyenlerin bile gönlünü kazanabilecek olanları var:)))


  This week, love is all around us! But If you're like me, I mean you don't like  St. Valentine's day and heart detail pieces like me, you should have a look these funny and studded heart detail sweatshirt and T-shirts!


kalp işli bluzler

asos bluz
Asos- buradan ulaşabilirsiniz

asos yazılı sweatshirt
Asos- buradan

                                                               
zara yazılı sweatshirt
ZARA

Ben özellikle asos'unkileri çok sevdim. Ama bi sevgilim yoksa kollarımda napayım kalpli t-shirt'ü 
üzerimde diyerek olayı Nil'e bağlıyorum:P 

veeeeeeeeeee.......


    sevgililer gününüz işte bu çikolata parçacıklı, kremalı kahve kadar tatlı ve keyifli geçsin diyorummmm!!!

 Sevgilimizin/nişanlımızın/eşimizin bizi hatırladığı ve süprizler yaptığı tek günün sevgililer günü olmaması dileğiyle:)))

  Have a nice St. Valentine's Day!

15 yorum:

  1. Ben de eskiden hiç sevmezdim kalp desenini. Son bir kaç yıldır ise bayılıyorum. Seçimlerin harika! En üstteki sen misin? En çok onu beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağol cnm! ilk fotodaki kızın saç rengi falan da benziyo bana şimdi sen diyince farkettim ben de ama ben değilim:))) ben de çok sevdim o kazağı

      Sil
  2. Mükemmel bir yayın olmuş canım, kalpler senin de söylediğin gibi sevmeyenleri bile sevdirecek cinsten bence harika:)! Bu arada güzel dileklerin için de çok teşekkürler:). Yüzünü göstermen de çok iyi olmuş, ben çok sevdim;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim cnm:))) kanlı canlı bir insan olduğum anlaşılsın istedim artık:P

      Sil
  3. ilk görseldeki kalp detayına bayıldım:)

    YanıtlaSil
  4. Canım ilk fotodaki sensin galiba.Ben bayıldım o bluze, sırt dekoltesini çok severim de.Eğer sensen nerden aldığını öğrenebilrmiyim?güzel gülerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnmm üzgünüm ben değilim valla ben de okadar çok sevdim ki o kazak benim olsun da poz vereyim isterdim:))) kaynağını da koydum şimdi resme cnm yabancı bir site satıyor

      Sil
  5. ama ilk fotograftaki kalbi çok sevdim been :) yapasın geldi kendime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnm çok tatlı o dimi, kazakta nasıl yapılır acaba bilemedim ben de çok sevdim ama, sen dene bakalım nasıl olcak:)))

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. ahh sormaa bugün herkes ona bayıldı ben de dahil:)))

      Sil
  7. Çok hoş bir post olmuş, zevkle okudum. Özellikle son cümlene can-ı gönülden katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim, hepimiz için gerçek olsun umarım o dediğim cümle ve dileğim:)))

      Sil
  8. First picture is so cute :) Have a nice weekend :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için gerçekten çok değerli ve bu yüzden elimden geldiğince cevaplamaya ve bloglarınızı ziyaret etmeye çalışacağım.

Reklam amaçlı link verilen yorumlar YAYINLANMAYACAKTIR!

Şimdiden çoooook teşekkürler:)))

Thank you very much for passing by. I'll get back to you Asap:)))

Hype me on Lookbook!